Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Özlem Cekic på 'fattigdomstur' med Joachim B.Olsen

Side 9 ud af 28 (273 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dukkemageren:

Boysen:

Lad være med at sammenligne Jer med mennesker der ikke har det samme overskud som Jer. Det er på ingen måder en fair sammenligning. 

Det er godtr skrevet Yes

men eget bad er nu dejligt og vis skulle bede om bistands hjælp ville jeg heller bo på gaden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi lever i et rigt samfund - ellers ville vi ikke høre på den slags ævl. Gad vist, hvor længe velfærdssamfundet kan holde dette niveau?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

min lille søster dødet af den sygdom , så jeg kender til det

Det er jeg ked at at hører Mikael.

Men det ændre ikke på at du virker som en gut der har langt mere overskud en de mennesker der er på kontant hjælp og syge. De har ikke overskuddet til at vælge kæmpe som du gør.
Så det er stadig forkert at sammenligne, men derfor er det da flot at du har den holdning til tingene.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Mikael christiansen:

min lille søster dødet af den sygdom , så jeg kender til det

Det er jeg ked at at hører Mikael.

Men det ændre ikke på at du virker som en gut der har langt mere overskud en de mennesker der er på kontant hjælp og syge. De har ikke overskuddet til at vælge kæmpe som du gør.
Så det er stadig forkert at sammenligne, men derfor er det da flot at du har den holdning til tingene.

kæmper en kamp for ved snart ikke hvad det ene efter den anden går konkurs eller fordi den anden er bange for den anden køre de kamp mod hinanden , den eneste grund forsætter er fordi de andre køre mod hinanden og mig , jeg ved sådan set ikke hvorfor forsætter med målet er at leve selv om alle om mig er det ikke nogle hjælpe at hente , man skal være delvis sindssyg vis vil arbejde sådan

overskud jeg ved ikke hvad du snakker om alt er om drøm lykkes alt andet i verden er der ikke de har i det mindste en bolig og har tid til besøgene familien og venner at vælger noget der ikke giver økonomiske igen og der er ikke giver fritid

erkendelse står du kender ikke mit liv og vidste du kendte hvordan køre kun dette og intet og den måde ligge fokus på ville du sige det er et langt bedre liv de lever

vis arbejder med noget er det kun det og intet andet , de har i det mindste et liv og tid til familien og vennerne og kan nyde lidt en gang imellem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

men eget bad er nu dejligt og vis skulle bede om bistands hjælp ville jeg heller bo på gaden

 

 

Nu skal du huske på at mange gange er der børn inde i billedet.... Og er sikker på hvis du havde et barn ville du fortrække kontanthjælp frem for at bo på gaden..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

men eget bad er nu dejligt og vis skulle bede om bistands hjælp ville jeg heller bo på gaden

 

 

Nu skal du huske på at mange gange er der børn inde i billedet.... Og er sikker på hvis du havde et barn ville du fortrække kontanthjælp frem for at bo på gaden..

 

derfor behøver de ikke få så vildt luksus at man råd til eget lejlighed med værelser til børn man kan sagtens leve i samme rum det gør meget af min familie dem der ikke har penge i canada , burde sættes ned så det svare til de basale behov dækkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

men eget bad er nu dejligt og vis skulle bede om bistands hjælp ville jeg heller bo på gaden

 

 

Nu skal du huske på at mange gange er der børn inde i billedet.... Og er sikker på hvis du havde et barn ville du fortrække kontanthjælp frem for at bo på gaden..

Jeg er til dels enig med dig, og når jeg siger til dels, er det fordi at der er to muligheder når der er børn involveret: Der er de familier som får børn selvom at de slet ikke har penge til det, og så er der dem som allerede har børn og som så mister alt på et senere tidspunkt.

Dem som ikke har penge til at have børn, de skal ganske enkelt ikke sætte børn til verden. Men dem som allerede har børn og som mister alt, de skal naturligvis have hjælp - men den hjælp skal altså også være spinkel nok til at familien ikke blot beslutter at fortsætte med at leve på statens regning - det skal jo stadig ikke betale sig at gå på arbejde, og efter i går aftes, kan vi så udlede at det i mange tilfælde ikke kan betale sig.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

derfor behøver de ikke få så vildt luksus at man råd til eget lejlighed med værelser til børn man kan sagtens leve i samme rum det gør meget af min familie dem der ikke har penge i canada , burde sættes ned så det svare til de basale behov dækkes

 

læs hvad jeg skriver....

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give mange af jer andre ret.

Fattigdom er bestemt ikke at være på Kontanthjælp. at have 5000 kr når hendes cigaretter, hundemad, fritidsaktiviteter til knægten, afdrag på gæld er betalt. Ligefør jeg vil påstå at det er luksus.

Læste på et tidspunkt at hvis man som enlig mor var på kontanthjælp og havde 2 børn, og trak alle de penge ud af systemet som muligt (forhøjet børnetilskud, boligsikring, friplads i børnehave osv osv) ville det svare til at have et fast job til ca.280.000 kr brutto på årsbasis. Det er BESTEMT ikke at være fattig da.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

derfor behøver de ikke få så vildt luksus at man råd til eget lejlighed med værelser til børn man kan sagtens leve i samme rum det gør meget af min familie dem der ikke har penge i canada , burde sættes ned så det svare til de basale behov dækkes

 

læs hvad jeg skriver....

 

ja da , de får for mange penge altså dem på kontant hjælp

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 28 (273 indlæg)