Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis udkast til webdesign til hjemmeside

Side 9 ud af 10 (93 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:
Det er da ikke stjerner givet ved et klik, der betyder noget men, om vi som brugere kan regne med, at herinde finder vi ærlige personer som kan hjælpe hinanden på forskellig vis.

Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Skal Aminos moderatorer altid reagerer på anmeldelser om alt i mellem "himmel og jord" ?

Det da "pudsigt" at når jeg sjældne gange har anmeldt har jeg intet hørt/manglende respons.

Men eksempelvis kan en moderator "godt tillade sig at give 1 stjerne til mig uden kommentarer.

Personligt mener jeg at Heidi har "fat" i noget centralt, længere oppe i tråden.

Men nej jeg tror ikke Amino er for alle, hvad jeg måske havde håbet på i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/83625.aspx?#536792

Der et negativt hierarki herinde.

Tag også bare hele stjernekrigen et ”godt” eksempel. Peter Revisor en af de sidste i en tråd omkring Smba.

Og Amino er pilrådden som Peter skriver skal jeg ikke kommenterer på. Men noget helt galt er der i hvert fald.

Og jeg køber ikke den med at det er frivilligt arbejdskraft. Det er formodentlig også alle gode debattører.

Har selv lige haft en uges pause, uden forudgående varsel, og tilsyneladende for at give pågældende indlægs trådstarter 1 stjerne.

Andre får 24 timers pause efter flere advarsler.

Men man kan selvfølgelig holde ”snotten” væk, så undgår man pauser ufrivillige pauser fra Amino.

For mine svar i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/146393.aspx?PageIndex=1 fik jeg foreløbig af Aminos brugere 5 stjerner fra 7 og enkelt stjerne fra en 8. bruger. Skulle denne ikke have en pause fra Amino ?

Nej sikkert ikke da Aminos hierarki  skal kunne virke ?

Skulle jeg havde anmeldt den episode ? ja ”sikkert” ? Nu synes jeg at voksne også kan pive for meget.

Anmeldelse i nærværende tråd synes jeg er irrelevant, blev begrundet i at trådstarter aktivt har deltaget.

Det der i denne tråd i lighed med mange andre går galt er, at nogle går ind og svarer uden at have læst forudgående svar.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

@Ib Abildgaard.

Kontakt Amino, hvis du mener at du er blevet uretfærdigt behandlet, og respekter venligst trådstarterens oprindelige formål med tråden.

Du har fået lang snor igennem andre tråde Ib, og jeg vil ikke høre et ord mere fra dig i denne tråd, så længe det ikke handler om trådstarterens emne.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:52

Rune Gjersvik:
Du har fået lang snor igennem andre tråde Ib, og jeg vil ikke høre et ord mere fra dig i denne tråd, så længe det ikke handler om trådstarterens emne.

Har sendt dig en PM om hvilke tråde det drejer sig om

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

Yes Ytringsfriheden længe leve !!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hold nu op. Hvis du føler at det er vigtigt nok, kan du jo altid oprette en ny tråd. Der er ingen, der forhindrer dig i, at komme ud med dine budskaber i dine egne tråde.

Jeg synes, det er manglende respekt for trådstarter at blive ved med at spamme tråden med negative indlæg, som ikke har noget med tråden at gøre.

Denne tråd er totalt kørt af sporet.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Rune Gjersvik:

Ib Abildgaard.

Du fremstår provokerende, modsætter dig en fin hentydning, og får nu en advarsel.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alle

Jeg vil gerne lige ønske god jul og godt nytår og takke for alt den interesse denne tråd har givet.

Nu har IB også fået sit design :) håber han kan se de små forbedringer der er foreslået.

Det har faktisk være en stor succes for os, så vi vil opsætte en speciel formular i fremtiden på vores hjemmeside, hvor vi giver et begrænset antal gratis design væk pr. måned. Men mere om det i det nye år.

mvh

Kim Thrane

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:52

Hej Kim,

Tak i lige måde - godt at høre det det har givet en god response!  Wink

Motto:
Intet er Så Hæmmende for en Udvikling som Frygten for en Fiasko! 

Iværksætter med Network Marketing

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 13:00

Tak og i lige måde Kim :)

Mange hilsner