Du har skam forstået det helt korrekt vi levere også en PSD fil og folk kan bruge designet som de har lyst. De ejer det design vi laver det blot for dem. ( gratis ). nogle købe af os efterfølgende og andre gør ikke. tab og vind med samme sind :)
mht. kvinden der skrive må hun har misforstået det meget for hun troede hun fik en gratis hjemmeside og det sagde jeg hun ikke gjorder hvorefter hun ikke var interesseret. Men hun kan bruge designet som hun har lyst til.
Man får designet og så kan man gøre med det hvad man vil :) så burde det da være skåret ud i pap.
Mht. IB fra RÅd og Mal var han nr. 15 der henvendte sig derfor fik han også at vide at der var noget der lignede 2 ugers leveringstid som minimum da vi havde fået flere ind.
Vi kan jo ikke trylle :)
IB er på listen men vores betalende kunder kommer altså først før vi laver de gratis designs. Vi arbejder imellem jul og nytår så der er en chance for en lille efter jule gave til dem som ikke når at få inden jul.
Godt du svarede som du ser har det givet anledning til nogen debat, men det er ok med mig og du får jo en god omtale - så bare mas på Kim og keep up the good work!
Måske min web-site kunne bruge lidt designbistand nå det må vente til finanskrisen er overstået kan jo ikke vare så længe vel!
Mht. IB fra RÅd og Mal var han nr. 15 der henvendte sig derfor fik han også at vide at der var noget der lignede 2 ugers leveringstid som minimum da vi havde fået flere ind.
Mange tak for dit tilbud Kim, men det var nu ikke meningen - så jeg vil vælge at takke pænt nej pt.
Men du må da godt se den - det er jo meningen med den - men min web-side er jo egentlig ok - se på den - men pas på - jeg har selv gjort den Hmm.......
Du finder linket i min profil, men lad nu vær med at gøre noget ud af det for det var ikke meningen! Meningen var at støtte de unge iværksættere i deres tiltag og de "øretæver" de løber ind i!
Og så finder jeg det ikke ok, at man i et forum som dette er over hinanden ved de mindste fejltrin - det her Amino anser jeg for en god "læreplads" med en del "gamle" erhversrotter om bord der kan støtte lærerprocessen nu og da !
Selv om det kunne se ud til at du er kommet forbi den fase!
Såmænd bare derfor Kim! - ved ikke om du har fulgt med i stjerne krigen, men giver mig lige et par for det her -
Ønsker egentlig ikke at bruge mere tid på denne tråd, men vil lige smide en bemærkning til dig
Tror ikke, at du skal opfatte det som om at bølgerne går lidt højt. Jeg ser ingen udråbstegn, sure smileys eller andet, der skulle indikere, at her er tale om at bølgerne går højt.
Amino fik en anmeldelse af tråden, og den reagerede jeg på. Det kan godt være at du ikke har følt dig provokeret, men det er der nogen der har gjort, og jeg har så taget affære.