Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis udkast til webdesign til hjemmeside

Side 5 ud af 10 (93 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer hvis I ikke kan se der er noget glat i, at love et professionelt gratis webdesign kvit og frit.

For derefter at lave dette om til at gælde kun et udkast.

Hvad Heidi nedenstående også bekræfter.

Det er undertegnede der har lavet overskriften om på Kim Thranes  ”tilbud”, således at det passer til virkeligheden.

@  http://www.amino.dk/members/Jonathan-Hansen/default.aspx

Jeg hører da gerne om dine erfaringer og prisen for disse, som også efterlyst tidligere af mig, i stedet for du giver mig 1 stjerne.

Det er så godt din stjerne bliver opvejet af en anden (der giver 5 stjerner) der mener at det er godt sandheden kommer frem.

@ Heide http://www.amino.dk/members/wwscamfighter/default.aspx

Tak for din ”fortæling”

@ john  sommer

Jeg ved ikke om aminoer bliver rigere af at får stillet noget gratis i vente, for senere  at finde ud af at det er det bare bluff det hele ?.

Det kan vel også bliver for ”billigt” også på Amino. Ja det er korrekt, at der er masser af useriøse ”tilbud” på Amino. Dette her er ikke det eneste ene.

Men jeg venter spændt på trådstarters fortælling.  Han må trods alt have en mening med tråden.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 18:34

Hej Ib,

Jeg må give dig medhold i, at der stod webdesign kvit og frit og umiddelbart forstod jeg det også som om, at her var et 100% gratis tilbud til (var det de 10 første) som sendte en email.

Her har der enten været forkert ordbrug, da teksten blev skrevet og om det så har været gennemtænkt ordbrug eller som det nu kom er svært at sige. Jeg syntes også den slags er irriterende og i teorien kunne jeg have holdt mig til, hvad der stod på skrift og sagt at jeg ville have det gratis. Det kommer der bare ikke noget godt ud af, da resultatet af et design på en webside gerne skulle være sælgende og imødekommende. Jeg tror ikke, at jeg som udbyder ville have helt den samme gejst og vilje for at skabe noget smukt, hvis "kunden" tvang mig til at udføre en opgave grundet en skæv formulering.

Jeg kan så sige, at der er andre herinde der lover ting og så holder det ikke helt stik, når man vil "indløse" det lovede. Der er lige en tvist, der gør, at du ikke kan få eller bede om det du regnede med.

Jeg tror dog, at vi alle kan være ganske sikre på, at de som er useriøse og lover men som ikke holder, skyder sig selv i foden. Lidt som at tisse i bukserne..Varmt først og så bliver det koldt og klamt. De skal huske på, at det godt kan være, at de får en masse hits på deres hjemmeside, men når de besøgende så finder ud af, at det var en "fuser", så skal de nok sørge for at fortælle andre om deres oplevelse.

Mange hilsner

Heidi

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kære Aminoer hvis I ikke kan se der er noget glat i, at love et professionelt gratis webdesign kvit og frit.

For derefter at lave dette om til at gælde kun et udkast.

Hvad Heidi nedenstående også bekræfter.

Det er undertegnede der har lavet overskriften om på Kim Thranes  ”tilbud”, således at det passer til virkeligheden.

@  http://www.amino.dk/members/Jonathan-Hansen/default.aspx

Jeg hører da gerne om dine erfaringer og prisen for disse, som også efterlyst tidligere af mig, i stedet for du giver mig 1 stjerne.

Det er så godt din stjerne bliver opvejet af en anden (der giver 5 stjerner) der mener at det er godt sandheden kommer frem.

@ Heide http://www.amino.dk/members/wwscamfighter/default.aspx

Tak for din ”fortæling”

@ john  sommer

Jeg ved ikke om aminoer bliver rigere af at får stillet noget gratis i vente, for senere  at finde ud af at det er det bare bluff det hele ?.

Det kan vel også bliver for ”billigt” også på Amino. Ja det er korrekt, at der er masser af useriøse ”tilbud” på Amino. Dette her er ikke det eneste ene.

Men jeg venter spændt på trådstarters fortælling.  Han må trods alt have en mening med tråden.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:35

Hej Ib,

Synes du overreagere - hvorfor - der står jo at der er tale om et gratis "designoplæg" der efterfølgende kan implementeres af dem !

Ser ikke det du med flere ser !    Wink

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:38

Jeg ser det samme som IB, og det er 100% korrekt hvad han skriver.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WinkForstå det dog nu John.

Ellers læs længere oppe i tråden hved jeg netop skriver.

Det er mig som "superbruger" der har rettet overskiften, således at den passer til det firmaet lover.

Overskriften er ny og ikke den trådstarter lavede.

Er du ikke klar over at nogle af os aminoer kan rettet overskrifterne i teksterne ?Wink

Ib

Råd & mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:45

AngryBird:
Jeg ser det samme som IB, og det er 100% korrekt hvad han skriver.

YesTak Emil - Angrybird

Og da jeg for denne "forseelse gav Kim fra Markering - Manager 1 stjerne, fik jeg en stjernepause fra Amino på en uge.

Så Angry Bird det er ikke fra mig du har fået stjernene.

Trådstarter har lavet lignede nummer tidliger og brugt Amino.

Det er låger og skuffer, ligesom det værste køkkenfima.

Ib

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:49
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:58

Heidi:
De skal huske på, at det godt kan være, at de får en masse hits på deres hjemmeside, men når de besøgende så finder ud af, at det var en "fuser", så skal de nok sørge for at fortælle andre om deres oplevelse.

Yes JEPS Heidi !

Lad os håbe lidt mere kunne gå efter "fortjeneste". Desværre lykkedes mange fupfirmaer fortsat, det kan vi jo se i en masse TV programmer.

Oppeover kan du se hvad og andre hvad overskriften oprindelig var og hvad han lovede.

Overskriften nu erf det han lover. Og et gratis udkast ? hmmmm ja det kan man få lavet mange steder, på samme måde jeg som håndværkere giver gratis og uforpligtende tilbud. Ikke det samme som at male gratis. Men han lovede oprindelig et gratis webdesign, hvor der forinden altid er lavet et udkast og det koster vel ikke normalt noget. Ellers kan der jo fås et templaces i open sourches systemerne.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:05

Aminos stjernesystem er trist men det må vi leve med, de kaster med bannet for stjerner eller Amino så meget alle dem i amino crew..

Jeg har snart været bannet i 24 timer så mange gange at jeg vil have mine penge tilbage for min Plus.. :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 19:07

Jeg ved, at overskriften sagde kvit og frit og jeg forstod den nemlig også som om, at det var 100% gratis. Malerbranchen kender jeg også Wink Arbejdede hos Flügger i 2 år SKØN branche.

Som regel er udkast og tilbud gratis, mindes ihvertfald ikke, at jeg har givet eller modtaget tilbud før, hvor det har kostet noget.

Der er alt for mange fidus magere over hele verden. Igår fik vi en email på vores scamfighter mail, der indeholdt en besked om, at indehaveren af emailen havde vundet i et Italiensk lotteri og det  var omkring 1mio € det drejede sig om. Jeg måtte jo trække på smilebåndet for, det er jo svindel i højeste grad, men jeg emailede afsender og bad ham informere mig om, hvor vi kan afhente gevinsten og henviste til vores hjemmeside.

Har ikke hørt fra ham endnu..Gad vide hvorfor Big Smile

Mange hilsner

Heidi

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Oppeover kan du se hvad og andre hvad overskriften oprindelig var og hvad han lovede.

Overskriften nu erf det han lover. Og et gratis udkast ? hmmmm ja det kan man få lavet mange steder, på samme måde jeg som håndværkere giver gratis og uforpligtende tilbud. Ikke det samme som at male gratis. Men han lovede oprindelig et gratis webdesign, hvor der forinden altid er lavet et udkast og det koster vel ikke normalt noget. Ellers kan der jo fås et templaces i open sourches systemerne.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Side 5 ud af 10 (93 indlæg)