Hej Mikael Ikke for at gøre tråden længere, men jeg mener at dit argument er relativt tyndt, for du antyder at de fleste amino brugere blot går ind på en tråd og alene ud fra overskriften debattere? Jeg håber da de fleste der skriver i diverse tråde kigger indholdet igennem inden man begynder og skrive, ellers er det jo svært og forholde sig til indholdet i en tråd? Men tror det er en god ide og tage en dabet om dette emne om overskrifter, og hvem der bør have adgang til at ændre i disse i en anden tråd - hvem starter? :) Bendtsen |
Bendtsen:Hej Mikael
Ikke for at gøre tråden længere, men jeg mener at dit argument er relativt tyndt, for du antyder at de fleste amino brugere blot går ind på en tråd og alene ud fra overskriften debattere? Jeg håber da de fleste der skriver i diverse tråde kigger indholdet igennem inden man begynder og skrive, ellers er det jo svært og forholde sig til indholdet i en tråd?
Men tror det er en god ide og tage en dabet om dette emne om overskrifter, og hvem der bør have adgang til at ændre i disse i en anden tråd - hvem starter? :)
Bendtsen
FOR MIG ER DET OK , DET GIVER EKSTRA MULIGHEDER LIGE NU DRILLER MIN COMPUTER LAVER KUN STORE BOG STAVER, NÅR HVER NYE NOGLE TROR TITLEN ER KORREKT MÅ BARE RETTET DEM DET ER OK VIS REGLERNE ER SÅDAN , DET GIVER BARE EN LÆNGERE TRÅD , INGEN KLAGER FRA MIG AF