Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 22 ud af 25 (246 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

BZR:
Jeg har ændret den til nuværende og synes ikke, at den er misvisende

Jeg synes at den oprindelige overskrift var kvalmende. Til trods for at overskriften ændres finder jeg det lige så kvalmende og ikke mindre misledende. En stor del af tråden udspringer af den oprindelige overskrift og den pointe er nu fuldstændig druknet i en og totalt fantasiløs og nærmest ligegyldig overskrift.

Egentlig finder jeg det usmageligt at lave så markante ændringer i en tråd uden at trådstarter har nikket til det. Føj! Ick!

/Henrik Koudahl

Sikke en svada. Det centrale i den her tråd er anklagerne mod Halfdan Timm.

Jeg håber, at du har haft en god weekend!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
Fint! Jeg har ikke fulgt med i hele tråden,

En ganske god weekend. Synes stadigvæk at det er imponerende at du ændrer en overskrift, hvorefter du umiddelbart efter skriver. at du ikke har fulgt med i tråden.

En tråd hvor den oprindelige overskrift faktisk har været en central del af tråden. Det mindste du måske kunne have overvejet var at skrive hvad du ændrede den fra og til. Og så måske have gjort dig ulejligheden at læse tråden inden.

Min svada står jeg ved. Synes stadigvæk det er mangel på respekt for os der brugt tid på at debattere en tekst at den bare ændres.

Hvordan ville Amino ikke udvikle sig, hvis vi alle begyndte at ændre overskrifter på den usaglige måde, som det er forgået her?? 

/Henrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Henrik Koudahl:
En tråd hvor den oprindelige overskrift faktisk har været en central del af tråden.

Jeg håber da virkelig folk har debatteret på emnet pga indholdet i sagen og ikke pga overskriften. For mig er/var overskriften på ingen måde vigtige for argumenterne, da sagen handler om langt mere end en overskrift.

Henrik Koudahl:
Min svada står jeg ved. Synes stadigvæk det er mangel på respekt for os der brugt tid på at debattere en tekst at den bare ændres.

Jeg er sikker på overskriften ikke er ændret for at støde nogen, og det er sgu da evigt ligegyldigt og ændrer intet på sagen overhovedet. Er din argumentation primært skrevet ud fra overskriften? Det er muligt der lige skulle være blevet spurgt først, men så er det vist heller ikke vigtigere eller mere "kvalmende", det er i hvert fald ærgerligt hvis du får kvalme over en ligegyldig overskrift.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:48

+Henrik Koudahl

Så nu giver du mig en stjerne fordi du ikke bryder dig om jeg ikke er enig med dig?

Prøv nu lige at fald lidt ned Smile

Tråden er 23 sider lang, overskriften er en mikroskopisk del af den samlede debat. Når du bruger ord som "kvalmende" om at overskriften bliver ændret, må du forvente at der er nogen der ikke er enige med dig. Jeg kunne også give dig en stjerne i alle de subjektive indlæg fra dig jeg ikke er enig i, men jeg gider ikke ned på det niveau.

Lad os fortsætte debatten og husk at det er ok at være uenige Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Så nu giver du mig en stjerne fordi du ikke bryder dig om jeg ikke er enig med dig?

Stjernen udtrykker alene min holdning til dit indlæg. Jeg er typen der forventer at alle er enige med mig. Jeg er bare ikke tilfreds med at overskrifter ændres så markant - og slet ikke af en der i samme  sekund siger at han ikke har fulgt tråden. Det skal nok blive sjovt hvis alle uden videre ændrer overskrifter som det passer dem,

Lad det være mit sidste ord i denne tråd om "overskrifter".

/Henrik

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 09:05

jeg ville også gå efter den der opfordrede eller gav anvisninger til hvorledes mine varer eller serviceydelser kunne erhverves uden betaling til mig!

Hvor mange af halfdans "støtter" vil arbejde gratis for mig? eller acceptere en hjemmeside der fortæller hvordan man kan undgå at betale jeres ydelser?

Det har ikke noget med frihed eller big brother at gøre, det er og bliver tyveri eller instruktioner i tyveri og lukrering på andres arbejde

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:14

Hej

Ved godt det er lidt off topic, men generelt synes jeg det er et skråplan at andre end trådstarter må ændre en overskrift - da overskriften typisk er nøje gennemtænkt.

Blot for at give et eksempel, så havde jeg en tråd, hvor jeg fik kanon respons, og fra det ene sekund til den anden var der ikke flere der skrev, og vupti - det var sørme fordi at der var en der havde ændret overskriften - som så på forsiden var meget mindre fængende end min oprindelige.

Jeg siger ikke om overskriften er en stor eller lille del af en debat, men upåagtet, så er overskriften det første man ser ude på forsiden. - Og hvis trådsstarters overskrift er decideret misvisende, så burde man som almindelig bruger enten opfordrer trådstarter til at ændre denne, eller skulle skrive til en admin der så har "magt" til at ændre denne.

Bendtsen

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:26

Henrik Koudahl:

Thomas Frost:

Stjernen udtrykker alene min holdning til dit indlæg. Jeg er typen der forventer at alle er enige med mig. Jeg er bare ikke tilfreds med at overskrifter ændres så markant - og slet ikke af en der i samme  sekund siger at han ikke har fulgt tråden. Det skal nok blive sjovt hvis alle uden videre ændrer overskrifter som det passer dem,

/Henrik

Så, Henrik. Nu er overskriften den samme igen. Vi er fuldstændig uenige. Jeg ændrede overskriften, fordi min version sagde mere om, hvad tråden reelt handler om. Men du virker oprevet ud over alle grænser og så meget betyder det heller ikke for mig, om overskriften er sigende nok eller ej. Derfor har jeg ændret den tilbage og så håber jeg dermed, at roen er genoprettet.
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:30

Bendtsen:

Hej

Ved godt det er lidt off topic, men generelt synes jeg det er et skråplan at andre end trådstarter må ændre en overskrift - da overskriften typisk er nøje gennemtænkt.

Blot for at give et eksempel, så havde jeg en tråd, hvor jeg fik kanon respons, og fra det ene sekund til den anden var der ikke flere der skrev, og vupti - det var sørme fordi at der var en der havde ændret overskriften - som så på forsiden var meget mindre fængende end min oprindelige.

Jeg siger ikke om overskriften er en stor eller lille del af en debat, men upåagtet, så er overskriften det første man ser ude på forsiden. - Og hvis trådsstarters overskrift er decideret misvisende, så burde man som almindelig bruger enten opfordrer trådstarter til at ændre denne, eller skulle skrive til en admin der så har "magt" til at ændre denne.

Bendtsen

Hvis nogen har ændret din overskrift, så har den måske været misvisende i forhold til trådens indhold. Hvis noget andet er tilfældet, så har har en Superbruger overtrådt sine beføjelser. Det skal du selvfølgelig klage over.

Jeg ændrede kun overskriften, fordi den gamle (nuværende) faktisk ikke er sand. Halfdann Timm er ikke blevet anholdt. Men bevares. Som jeg skriver, så betyder en faktuelt forkert overskrift mere for Henrik end for de fleste, og derfor er den ændret tilbage.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:31

Henrik Koudahl:

Thomas Frost:

/Henrik

man skal ikke give 1 stjerner  fordi man ikke er enig  der er  mange ting i denne verden man ikke er enig men i ting der er forkerte skal man give det for

eksempelvis jeg elsker ost på rugrød du giver minus derfor , det er jo en smags sag  du skal bare give vis er forkerte  men man kan sådan set sige man skal ikke gå op minus eller plus for grunden til folk giver det er forskellige om man kan lide folk eller ej man eller meget mere

måske ikke fuldt ud korrekt ændret men den første var heller ikke korrekt for han var ej dømt endnu havde kun indrømmet havde downloadet musik  hvad er meste korrekt ved jeg ikke men i denne verden er det svært at gøre alle tilfredse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 22 ud af 25 (246 indlæg)