Hvorfor MT har tilkendegivet at dem der ændrer overskrifter uden at kunne administrere det fornuftigt, vil blive frataget muligheden fremadrettet. Indtil videre har der ikke været udfordrirnger i større stil,mig bekendt, hvorfor det må siges at muligheden for visse brugere at aflaste admins i form af f.eks. overskriftsændringer, har virket efter hensigten. Hvis en overskrift er korrekt og i tråd med indholdet, så er alle jo glade. Det er først irriterende når der anvendes "falske" overskrifter det bliver en irritation, hvorfor f.eks. folk som jeg gerne ændrer overskrifter uden yderligere overvejelser. Har jeg gjort det forkert, er jeg ikke i tvivl om at jeg hører nærmere om det fra admins. |
BZR:Bendtsen:Hej
Ved godt det er lidt off topic, men generelt synes jeg det er et skråplan at andre end trådstarter må ændre en overskrift - da overskriften typisk er nøje gennemtænkt.
Blot for at give et eksempel, så havde jeg en tråd, hvor jeg fik kanon respons, og fra det ene sekund til den anden var der ikke flere der skrev, og vupti - det var sørme fordi at der var en der havde ændret overskriften - som så på forsiden var meget mindre fængende end min oprindelige.
Jeg siger ikke om overskriften er en stor eller lille del af en debat, men upåagtet, så er overskriften det første man ser ude på forsiden. - Og hvis trådsstarters overskrift er decideret misvisende, så burde man som almindelig bruger enten opfordrer trådstarter til at ændre denne, eller skulle skrive til en admin der så har "magt" til at ændre denne.
Bendtsen
Hvis nogen har ændret din overskrift, så har den måske været misvisende i forhold til trådens indhold. Hvis noget andet er tilfældet, så har har en Superbruger overtrådt sine beføjelser. Det skal du selvfølgelig klage over.
Jeg ændrede kun overskriften, fordi den gamle (nuværende) faktisk ikke er sand. Halfdann Timm er ikke blevet anholdt. Men bevares. Som jeg skriver, så betyder en faktuelt forkert overskrift mere for Henrik end for de fleste, og derfor er den ændret tilbage.
han blev jo ikke anholdt derved kommer debatten konstant på et side spor for der er mange der tror han blev anholdt ved en forkerte overskrift