Du synes det er skræmmende . Det gør at jeg synes du virker umoden.
1) Jeg kender den relevante lovgivning, som skal til for at jeg kan udføre min del. Jeg indgår ikke forlig. Jeg tjener som mediator, indtil retsvæsenet tager over. Det giver besparelse OG letter arbejdsbyrden for både den krænkede og retsvæsenet.
2) Dansk lovgivning har ikke fastsat et erstatningsbeløb, det fastsættes for hver enkelt af disse sager, da værdien at et givet materiale kan være højere end andet, ellers lignende, materiale. Det drejer sig om udbredelse osv. Som udgangspunkt tager man kravet fra sagsøger. Det gjorde man i mit eksempel. Den sag har jeg også en kopi af.
3) Og jeg har skam henvist til dét du bad om. Du skal skam bare læse de links jeg gav dig, der er talrige eksempler på at folk er dømt efter straffeloven for piratkopiering.
Jamen tak 
1) Okay men det giver du ikke udtryk for!
2) Jo. Der står tydeligt i dansk lovgivning, at man KUN kan kræve kompensation for et dokumenteret tab. Ellers kunne man bare skrive 27 milliarder. Det bud er ligeså godt, som dine 5 mio kr.
Nej man tager ik udgangspunkt i noget fra den ene part, men i den krænkelse med dertilhørende skader, som der er sket.
3) Nej du har ikke. Ik nok med matematik er en dårlig side, så går det også skidt med læsning af både indlæg, samt de artikler du henviser til.
Vi snakker her om en sag, som omhandler download af 50 film til eget forbrug, som ik har været distribueret. Du siger der kan kræves 5 mio i kompensation for dette.
Derefter henviser du til nogle links, og lad mig lige citere fra de sider:
Link: http://www.stoppiraterne.dk/cases/dansk-retspraksis-(udvalgte-endelige-domme)/case-20-dages-betinget-faengsel-for-piratkopiering.aspx
Citat:"idet de gennem et tidsrum på ca. 1 år og 9 måneder havde piratkopieret 410 musik-cd'er. Af disse havde de solgt ca. 200 stk. og havde herved opnået en vinding på ca. 4.000 kr."
Link: http://www.comon.dk/art/128955/t-aars-faengsel-for-piratkopiering
Citat:" Nu har Østre Landsret så stadfæstet sagen mod de to bagmænd, for i udlandet at have fået fremstillet over 900.000 cd'er med spil, film og programmer."
Link: http://www.bvhd.dk/videnbase/?task=show&uid=1090&target=&category=18&cHash=d00f1df703
Citat:"De tiltalte havde udarbejdet en bestillingsliste indeholdende 725 titler på cd’er, som blev udleveret til en større kreds af personer i Næstved. De tiltalte foretog ifølge politiets efterforskning piratkopiering af 410 cd’er, som de efterfølgende solgte for 30 kr. pr. cd."
Kan du stadigvæk ik se, at de 3 sager intet har med denne sag at gøre, som der diskuteres her?
Dommene er sket ud fra handlinger, og med andre intentioner, end der er forelagt i sagen i denne tråd...
Jeg mangler stadig en henvisning til en dom, som beviser at en person er idømt fængsel for at downloade film eller musik til eget forbrug... Og jeg venter meget spændt
Og så vil jeg stadigvæk foreslå, at æbler og bananer bliver adskilt, da det nu må være mere end tydeligt, at der er andre forhold i de sager, som gør udfaldet på dommen!