Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min affiliate side om priser på fodboldstøvler?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:26

En ting jeg synes er åbenlys, er at du burde rykke "Så mange fodboldsko kan du finde priser på" op i toppen af siden. Det er vel sådan noget du vil have brugeren skal se først, så du fastholder deres interesse, og giver dem en stor chance for at du har lige de sko de skal bruge.

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:27

Går på forsiden links

De par stykker prøvet produktet hoppet til forsiden http://fodboldstoevlepriser.dk/nike/maestri-ii-elite.htm uden de gik direkte til produktet meget stor chance tabes som kunden da de nu skal lede efter produktet igen.

produkt beskrivelser mangler lidt

• holdbarhed
  • vandtættet
  • hvilken stoffer i 
  • bedste brug vinder - sommer bruge
  • passer bedste til løbe indad vendt - ud ad vendt ?
  • vægt sko
  • sko egner sig bedste til atletiske mennesker  eller tykke menesker eller meget tynde mennesker 

interne links

kan desuden forklare ordene på siden med en ordbog bog på siden og hver gang et kerne ord nævnes linker du til den siden der omhandler dette ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 15:24

Jonathan Hansen:

En ting jeg synes er åbenlys, er at du burde rykke "Så mange fodboldsko kan du finde priser på" op i toppen af siden. Det er vel sådan noget du vil have brugeren skal se først, så du fastholder deres interesse, og giver dem en stor chance for at du har lige de sko de skal bruge.

Hej Jonathan.

Det er da helt klart noget jeg vil tænkte over.

Tak for din feedback!

De bedste hilsner

Frederik

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 15:29

Mikael christiansen:

Går på forsiden links

De par stykker prøvet produktet hoppet til forsiden http://fodboldstoevlepriser.dk/nike/maestri-ii-elite.htm uden de gik direkte til produktet meget stor chance tabes som kunden da de nu skal lede efter produktet igen.

produkt beskrivelser mangler lidt

• holdbarhed
  • vandtættet
  • hvilken stoffer i 
  • bedste brug vinder - sommer bruge
  • passer bedste til løbe indad vendt - ud ad vendt ?
  • vægt sko
  • sko egner sig bedste til atletiske mennesker  eller tykke menesker eller meget tynde mennesker 

interne links

kan desuden forklare ordene på siden med en ordbog bog på siden og hver gang et kerne ord nævnes linker du til den siden der omhandler dette ord

Hej Mikael.

Det er sjovt du nævner det med produktbeskrivelserne, fordi det var der nemlig en tanke bag. Det jeg havde i tanken var at få en masse fodboldstøvler ind på siden i starten, for så stille og rolig skrive en tekst til hver af dem, med noget info omkring dem. Dette skriver jeg udelukken på basis af SEO-optimering, men selvfølgelig så det også kan læses af en bruger.

Du kan se et eksempel på siden om priser på Nike Superfly 2 og priser på Adidas adiZero Prime.

Jeg har desuden rettet det på forsiden, så alle fodboldstøvler nu skulle gå direkte til den billigste annoncør.

Nu nævner du en ordbog. Hvordan havde du forestillet dig, at man kunne implementere sådan en ordbog på siden?

De bedste hilsner

Frederik

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:52
Deeplink, deeplink og atter deeplink...

Jeg hader simpelthen at bruge tid på en side, klikke på linket og så komme til forsiden af shoppen. Jeg vil havne direkte på den side, hvor shoppen sælger produkter.

Uden jeg ved det, vil jeg også tro din konvertering vil være højere, da man så ikke skal til at lede efter produkter og man kan ikke blive fristet af andre tilbud.

Derudover er man sikkert også så langt i sin beslutning når man søger efter en bestemt fodboldstøvle model, at man er klar til at købe når man fonder det billigste sted.

Så få deeplink på dine knapper og send folk direkte til produkterne..
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 15:57

Kristian Konradsen:
Deeplink, deeplink og atter deeplink...

Jeg hader simpelthen at bruge tid på en side, klikke på linket og så komme til forsiden af shoppen. Jeg vil havne direkte på den side, hvor shoppen sælger produkter.

Uden jeg ved det, vil jeg også tro din konvertering vil være højere, da man så ikke skal til at lede efter produkter og man kan ikke blive fristet af andre tilbud.

Derudover er man sikkert også så langt i sin beslutning når man søger efter en bestemt fodboldstøvle model, at man er klar til at købe når man fonder det billigste sted.

Så få deeplink på dine knapper og send folk direkte til produkterne..

Hvor oplever du at der ikke er deeplink?

Jeg kører det ellers over et XML-feed fra diverse shops, hvor det bruger deeplink.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:15
Jep...

Prøv at tjekke alle dine unisport's links.

Mvh
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:24

Lækker side Frederik, synes du har forbedret dig meget!

Lige et par ting:

- Et par billeder virker ikke

- Synes at du hopper med lidt mellemrum på et tidspunk i bunden af priserne.

- Synes prisen skal stå der.

- Synes du skal give dine adsence en blå, rød eller sort ramme så den bedere ses, ergo flere klik.

- Jeg klikkerde på Adidas Adipure IV FG Blackout og endte på deres forside, husk at tjekke dine links igemmen, at de ender på det rigtige produkt.

- Godt med nyheder og tekst det kan google godt li. Men du skal lige have styr på billederne.

Ellers super fed side, nu skal du bare i gang med at Link builde :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:27

Flot hjemmeside. Men få ændret dine links, så de er mere pæne.

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)