Hej Frederik, Mit foerste indtryk paa siden er at det er en side der er oprettet for at fange trafik for derefter at lave noget affiliatearbejde. Den uhensigtsmaessige maade selve prissammenligningen virker paa (som vel egentlig bare er en "Gaa til UniSport.dk og koeb" - saa ikke lige du havde andre firmaer, men knappen handler vel ikke om at se pris, men naermere - koeb! Mit foerste indtryk forstaerkes mere naar jeg laeser teksterne rundt omkring, det ligner alt sammen at det er skabt til at narre google til at tro at du burde have en hoejere pagerank. Er det en dum ide? Tjah, det ved jeg nu ikke. Hvis du bare vil tjene paa at affiliate og adsense den saa virker det vel. Mit konstruktive forslag, som alle egentlig kan bruge er at i stedet for at taenke paa din side som en maade at tjene penge paa, saa taenk paa hvordan du kan hjaelpe din maalgruppe bedst muligt og paa den mest professionelle maade. Hvis du skaber dit indhold (content) foerst med et laekkert layout der er brugervenligt saa dem der faktisk ender paa siden gider at bruge det som den service det burde vaere, saa kommer ekstra affiliate indtaegt, trafik, adsense revenue (hvis du altsaa har adsense) automatisk. Det er desvaerre en kedelig trend jeg har bemaerket blandt Amino-brugere er at man taenker "okay hvordan kan jeg hurtigt lave en side som faar en del besoegende uden reelt at tilbyde en service" Hvor man i virkeligheden burde taenke praecist omvendt, hvordan kan jeg tilbyde en skidegod sammenligningsservice paa fodboldstoevler der er baade brugervenlig og aestetisk praesentabel (det der med at sige fodboldstoevler efter hvert ord er totalt turn-off for mig, bare som eksempel) Min post blev lidt laengere end hvad der er noedvendigt, men jeg tror du forstaar pointen. Fokuser paa at lave kvalitetsindhold foerst, profitabilitet som nr2. Du har et fedt koncept og en fed "skal" du kan arbejde med, der er faa grafiske tweaks der skal laves foer du er godt koerende. Men dem har de fleste i traaden allerede pointeret. Held og lykke med det. |