Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min affiliate side om priser på fodboldstøvler?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flot og indbydende side, men med een stor fejl. Jeg havde slet ikke lyst til at klikke rundt på siden efter det gik op for mig at jeg skulle klikke på en knap hver gang jeg ville se priser, istedet for "Se priser" kan du vise pris eller laveste pris. Bare min mening.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:23

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:00

Mr. A:

Jeg synes det er en flot og indbydende side, men med een stor fejl. Jeg havde slet ikke lyst til at klikke rundt på siden efter det gik op for mig at jeg skulle klikke på en knap hver gang jeg ville se priser, istedet for "Se priser" kan du vise pris eller laveste pris. Bare min mening.

Hej.

Det skal helt klart være med i mine overvejelser. 

Tak for din feedback!

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 16:08

Hey Phillip.

Thanks for your feedback, I think it's cool, and I appreciate that you're doing reviews :)

De bedste hilsner
Frederik

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 19:00

Hej allesammen.

Er der nogen der har en idé til, hvordan jeg kan gøre det lettere for den besøgende at finde det produkt han leder efter, hvis han nu skal finde det fra forsiden.

Det kan ses på siderne om fodboldstøvler - alle er listet - og på de enkelte sider, f.eks priser på Nike fodboldstøvler.

De bedste hilsner
Frederik

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 19:02

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 20:20

Jeg har nu tilføjet en søgefunktion på forsiden.

Se den her:

Fodboldstøvler  

Hvad synes I om den? 

De bedste hilsner
Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Super hjemmeside du har fået lavet. Jeg har da lige et par enkelte kommentarer:

- Når man trykker på f.eks. "Nike fodboldstøvler" og kommer ind på en oversigt, så ville man føle at det hele var meget mere overskueligt hvis der var et billede ud for hver beskrivelse, sådan at man ikke skal trykke på "se priser" og sendes til en anden side inden man får støvlen at se.

- Når man trykker på "se priser" bliver man sendt direkte videre til en anden side. Jeg tror det ville være en god idé at få disse sider til at åbnes som nye sider eller nye faner som standart. På den måde får du nogle flere hængene på din hjemmeside.

Jeg håber du kunne bruge det til noget.:) - Lækkert site.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 20:41

Tim Bøgh Morthorst:

Super hjemmeside du har fået lavet. Jeg har da lige et par enkelte kommentarer:

- Når man trykker på f.eks. "Nike fodboldstøvler" og kommer ind på en oversigt, så ville man føle at det hele var meget mere overskueligt hvis der var et billede ud for hver beskrivelse, sådan at man ikke skal trykke på "se priser" og sendes til en anden side inden man får støvlen at se.

- Når man trykker på "se priser" bliver man sendt direkte videre til en anden side. Jeg tror det ville være en god idé at få disse sider til at åbnes som nye sider eller nye faner som standart. På den måde får du nogle flere hængene på din hjemmeside.

Jeg håber du kunne bruge det til noget.:) - Lækkert site.

Hej Tim.

Tak for din feedback!

Det er lidt problematisk at putte billeder ind, eftersom jeg kun får dem leveret i en størrelse, og de er svære at resize uden at det bliver grimt. 

Jeg har nu rettet det, og linksne bliver åbnet i en ny fane/side.

De bedste hilsner
Frederik

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 21:08

Fed side Frederik! Jeg synes desværre også dine "se priser" knapper er lidt i overkanten og bør måske holdes i samme højde etc. for at holde renheden i designet.

Til det med at linke direkte til anden side eller linke til en underside - hvad vil man egentlig helst som affiliate?

Din økonomi afhænger vel af CTR på dine links og derfor får du vel flest klik ved at linke direkte? (At det så er til forsiden og ikke til produktet er noget andet.)

Eller har jeg misforstået noget?

Mvh Dennis

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)