Det er fordi at der er nogle fodboldstøvler, hvor at shoppen ikke ligger produktbilleder med i feedet, og hvis Unisport ikke er der, så opstår dette problem.
Fedt logo. Jeg synes, at toppen er pæn, men det hele falder lidt sammen længere nede på siden, hvor "se priser"-knappen måske er lidt for stor for min smag.
Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!
Fedt logo. Jeg synes, at toppen er pæn, men det hele falder lidt sammen længere nede på siden, hvor "se priser"-knappen måske er lidt for stor for min smag.
Enig, rigtig flot logo!
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Enig, rigtig flot logo!
Nu når vi snakker logo, så vil jeg gerne takke David Bograd - jep, det er ham der har kommenteret over her - for det super flotte logo! :-)
Ved ikke om du har hørt det før, men når jeg f.eks. går ind under "Nike fodboldstøvler" og vælger et af de store grønne links "se priser" så hopper den over på en anden hjemmeside. Flere af dem er bare forsider. MEN er meningen ikke at den skal fører en videre til en anden side på din egen hjemmeside, hvor du har de forskellige priser stående? og altså ikke over på en anden hjemmeside?
hilsen
Oliver.
ps. spørg endelig hvis du ikke lige forstår hvad jeg mener :)