Jeg så faktisk en anden bruger herinde, som oprettede en tråd ang. at han fik flere besøgene efter han tilføjede hjerterne, så jeg har prøvet det samme på et par af mine sider og de går sikkert frem i søgeresultaterne.
Hej Therese.
Man skal vist ikke tro på alt, hvad man læser herinde :o)
Jeg vil godt vædde en Pizzasnegl på, at det ikke var hjerternes skyld, at du rykkede op i resultaterne.
Med mindre, at folk altså rent faktisk søgte efter "[hjerte] pizzasnegl [hjerte]".
Dette kunne være dejligt med en øverste menu lidt flere punkter end om jer og hjem , derved lige de 5 meste brugte øverste derved hurtigt ser man hvad sidens menuer og kan rundt på siden.
husk den interne links struktur når siden bliver stor er det svært at finde rundt i den derved hvert kerne forklares på siden derved behøves ikke være 100 punkter i menuen der forklare alle de ord jeg ikke forstår, hvad betyder = oregano og andre udtryk man ikke høre så tit det burde forklares på siden, dette kunne øge den interne links struktur på siden.
ved interne links linker du en siden der starter om dette kerne ord og den side starter med h1 om dette kerne ord.
husk flere billeder af de lærkere pizza og gerne pizza videoer
husk en vigtig ting motivation til videre formidle viden , det er godt på vej derhen ad
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
videoer kunne også hjælpe på brugervenlig både optimering og man forstår det bedre og hurtigt din side
kunne være en ide at lave en podcast lyd filer kunne høre opskriften imens laver og oveni slår du flere ting flere forstår bedre siden altså ordblind andre der ikke læser hurtigt og perfekt og du kan søgeordoptimere med denne podcast
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan man godt få en fornuftigt indtjening på adsense?
Ja, naturligvis kan man det...det er kun et spørgsmål om trafik. Om adsense er den mest rentable løsning, afhænger primært af din hjemmesides tema.
Nesuz:
Trykker folk nogensinde på adsense reklamer ??
Ja, ellers tror jeg at Google havde fundet andre måder at tjene penge på hjemmesider på. Desuden er AdSense med meget stor sandsynlighed det affiliateprogram der omsætter flest penge i verden, så de er nok ikke helt galt på den de dér google-gutter...
Nesuz:
så nogle folk kan simpelthen leve kun af adsense ?
Naturligvis. Det er der også nogle virksomheder - med flere ansatte - der gør...som f.eks. dem her