Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til pizzasnegle.dk søges

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min familie og jeg elsker pizzasnegle, så jeg tænkte at det måtte jeg da lave en side om.

Desværre var pizzasnegle.dk og pizzasnegl.dk optaget og blev brugt til at viderestille til en side med en pølsemand... Spild af gode domæner synes jeg, så jeg kontaktede ejermanden og vi blev enige om en pris, og vupti, så var jeg indehaver af de to ovennævnte domæner.

Jeg har i går lavet en WP blog på siden og fyldt lidt opskrifter på, så nu vil jeg høre om i vil kigge på siden og komme med lidt feedback?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Therese.

Det er en rigtig nydelig side - og jeg sidder og bliver helt sulten (hvilket dog også kan skyldes, at det er over min normale frokosttid Big Smile).

Her er lidt feedback:

1) Udskift "Admin" med et lidt mere personligt navn. Når der står "Admin" på en hjemmeside, så indikerer det i mine øjne, at hjemmesiden er noget, som er bikset sammen (for) hurtigt.

2) Brug også meta description på din forside. Og brug titlen bedre. Du har 63-64 tegn at gøre godt med, prøv fx. med "Pizzasnegl - Find opskrifter til dine Pizzasnegle her".

3) Sæt billeder på alle dine indlæg. Og husk at navngive billedfilen med søgeordet og sæt samtidig en alternativ tekst på billedet, som også indeholder det eller de vigtigste søgeord.

4) Jeg er generelt ikke den store fan af "kursiv" skrift og det er da også næsten umuligt at læse dit tip i den røde boks.

5) Linket til Broccolisuppe.dk er dødt.

Det var vist de vigtigste ting - og for øvrigt herligt at se, at alle affiliate/AdSense sider på nettet ikke behøver at handle om mobilt bredbånd eller iPhones :)

Mvh Troels.

Fra Holeby
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  www.blueprox.dk Skrevet kl. 13:45

Jeg syntes det er Fedt du har lavet en side om "Pizzasnegle" Sådan...

Men mangler siden ikke lidt indhold... Men det er også lidt svært at uddybe en pizza snegl :-)

Men held og lykke med siden.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

har du selv lavet hjemmesiden ?

Og hvad tjener du penge på, adsense ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:59

Jeg synes siden ser ganske udemærket ud, så den har jeg ikke så mange kommentarer til.
Jeg vil derimod anbefale dig at fjerne dine hjerter i dine titletags. Uden at være sikker, så tror jeg ikke Google vil være fan af dem. Indsæt derimod nogle relevante og motiverende keywords om pizzasnegle. 

 iPhone 6

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:57

Hej,

Forsiden kunne godt bruge en introduktion, som kort præsenterer sidens formål/baggrund.

Med venlig hilsen,

Rikke.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:23

Troels Kjems:

Det er en rigtig nydelig side - og jeg sidder og bliver helt sulten (hvilket dog også kan skyldes, at det er over min normale frokosttid Big Smile).

Her er lidt feedback:

1) Udskift "Admin" med et lidt mere personligt navn. Når der står "Admin" på en hjemmeside, så indikerer det i mine øjne, at hjemmesiden er noget, som er bikset sammen (for) hurtigt.

2) Brug også meta description på din forside. Og brug titlen bedre. Du har 63-64 tegn at gøre godt med, prøv fx. med "Pizzasnegl - Find opskrifter til dine Pizzasnegle her".

3) Sæt billeder på alle dine indlæg. Og husk at navngive billedfilen med søgeordet og sæt samtidig en alternativ tekst på billedet, som også indeholder det eller de vigtigste søgeord.

4) Jeg er generelt ikke den store fan af "kursiv" skrift og det er da også næsten umuligt at læse dit tip i den røde boks.

5) Linket til Broccolisuppe.dk er dødt.

Det var vist de vigtigste ting - og for øvrigt herligt at se, at alle affiliate/AdSense sider på nettet ikke behøver at handle om mobilt bredbånd eller iPhones :)

Mvh Troels.

Hej Troels,

Tak for dit svar.

1. Er hermed fikset på alle mine affiliate sider Yes

2. Tak! Den har jeg helt misset, opdaterer den i aften.

3. Jeps... Ungerne og jeg skal bage pizzasnegle for vildt de næste par dage og så komkmer kameraet frem Wink

4. Hmm.. Prøver lige at ændre det i min template i aften.

5. Virkelig? Det virker fint hos mig... Vil du tjekke igen?

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:26

Blueprox:
Men mangler siden ikke lidt indhold... Men det er også lidt svært at uddybe en pizza snegl :-)

Altså siden kom online i går, så det skal nok komme... Det er planen at ligge indhold på den hver uge, så den bliver større men også så siden er aktiv.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:28

Nesuz:

har du selv lavet hjemmesiden ?

Og hvad tjener du penge på, adsense ?

Det har du vist spurgt mig om i en af mine andre tråde og svaret er stadig ja Wink

Adsense og senere hen vil jeg ligge nogle affiliate produkter på.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:30

Heine:
Jeg vil derimod anbefale dig at fjerne dine hjerter i dine titletags. Uden at være sikker, så tror jeg ikke Google vil være fan af dem. Indsæt derimod nogle relevante og motiverende keywords om pizzasnegle.

Jeg så faktisk en anden bruger herinde, som oprettede en tråd ang. at han fik flere besøgene efter han tilføjede hjerterne, så jeg har prøvet det samme på et par af mine sider og de går sikkert frem i søgeresultaterne.

Tester lidt mere med hjerterne og ser om det holder Wink

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)