Min familie og jeg elsker pizzasnegle, så jeg tænkte at det måtte jeg da lave en side om. Desværre var pizzasnegle.dk og pizzasnegl.dk optaget og blev brugt til at viderestille til en side med en pølsemand... Spild af gode domæner synes jeg, så jeg kontaktede ejermanden og vi blev enige om en pris, og vupti, så var jeg indehaver af de to ovennævnte domæner. Jeg har i går lavet en WP blog på siden og fyldt lidt opskrifter på, så nu vil jeg høre om i vil kigge på siden og komme med lidt feedback? |
Hej Therese.
Det er en rigtig nydelig side - og jeg sidder og bliver helt sulten (hvilket dog også kan skyldes, at det er over min normale frokosttid ).
Her er lidt feedback:
1) Udskift "Admin" med et lidt mere personligt navn. Når der står "Admin" på en hjemmeside, så indikerer det i mine øjne, at hjemmesiden er noget, som er bikset sammen (for) hurtigt.
2) Brug også meta description på din forside. Og brug titlen bedre. Du har 63-64 tegn at gøre godt med, prøv fx. med "Pizzasnegl - Find opskrifter til dine Pizzasnegle her".
3) Sæt billeder på alle dine indlæg. Og husk at navngive billedfilen med søgeordet og sæt samtidig en alternativ tekst på billedet, som også indeholder det eller de vigtigste søgeord.
4) Jeg er generelt ikke den store fan af "kursiv" skrift og det er da også næsten umuligt at læse dit tip i den røde boks.
5) Linket til Broccolisuppe.dk er dødt.
Det var vist de vigtigste ting - og for øvrigt herligt at se, at alle affiliate/AdSense sider på nettet ikke behøver at handle om mobilt bredbånd eller iPhones :)
Mvh Troels.