Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til pizzasnegle.dk søges

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:52

Jeg håber virkleig du får endnu mere gang i den her side, og endnu flere opskrifter, for ddet er en genial idé bliver helt sulten! :)
Min feedback:
- Flere billeder. Mange mange mange billeder er dejligt :-)
- God idé med facebook knappen
- Synes gerne siden må virkelig lidt mere som en hjemmeside, frem for en blog. Det ville være dejligt, hivs man kunne se alle indlæggene fuldt ud, og ikke behøver klikke sig ind på den.  

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:11

Hej Therese

God ide du har fået. Jeg synes blot der er alt for meget "gøjl" og informationer/bokse der forvirrer på siden. Det er lidt synd, nu det er opskrifterne der bør være i centrum. Prøv at gøre det en del mere simpelt. Fjern alt unødigt, og skær helt ind til benet. Det er langt mere brugervenligt.

I øvrigt ville det også hjælpe med nogle gode indbydende billeder af hver opskrift.

God vind :)

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:14

Beklager mit sene svar, men har haft efterårsferie og syg barn...

Tak til jer alle for den brugbare feedback Yes

Nogle af jeres råd er allerede implementeret på siden og andre vil måske komme senere Wink

Kan sige at jeg stod i køkkenet hele lørdag og forsøgte mig frem med en del nye opskrifter... de er selvfølgelig fotograferet og har været igennem mit eget testpanel a.k.a. familie og naboer. Siden vil løbende blive opdateret med de nye lækre opskrifter i løbet af den næste måneds tid.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)