Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 6 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:

Som jeg har fortalt Mikael privat, har jeg læst at Google er ved at ændre strategi. Indenfor ret nær fremtid vil linkbuilding ikke betyde det fjerneste, og derfor vil alt det arbejde med at skabe links betyde nul og niks.

Hvor har du læst det henne? 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udover mit indlæg tidligere hvor jeg fortæller hvad programmet gør, så har jeg dertil også en tanke man bør tænke på inden man gør det, og det er:

Vil man virkelig smide endnu mere skrald ud på nettet, end det i forvejen er? Tænk på hvor mange mandetimer man eksempelvis spilder, ved at gøre det her! 5250 links bliver smidt ud på nettet i forums, blogs, kommentarer osv. - lort på lort på lort! Lad os antage at det tager 7 sekunder at slette hvert link for webmasterne (login, menupunkt, slet osv.), så er det 36.750 sekunder! Det er over 10 timer det ville tage at slette kommentarene/indlæggende.

I er selv skide trætte af spam - hvem er ikke det? Vil i så være en del af dem der spammer internettet? Forurener internettet - blot for at få lidt profit? Endda formentlig kortsigtet!?

Internettet's losseplads bliver bare større, og større.

Lav kvalitet, skriv kvalitet, og sats stort.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 00:35

Netop Morten... og samtidig øge prisen på sine egne relaterede adwords, hvis man vælger at bruge dem på et tidspunkt.

Synes faktisk der burde sættes en begrænsning på, hvor meget skrald der må ligge. At oprette websites kun for at reklamere for andre websites, er i mine øjne et skråplan.

Men når det er sagt - så vælger man jo alligevel at tjene pengene hvor tilbudet kommer.

(Faktisk - synes jeg at forum ejere burde have ret til at fakturere folk for det skrald, de smider ind).

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:49

man skal bare være aktive på forummet og videre formidle sin viden , så giver det en masse viden videre til andre .

Huske vis andre ikke lige forstå hvad du skriver en gang imellem kan du altid give feedback på den du ikke forstår og du kan få den person til bedre give en viden videre for på et forum hjælper vi hinanden vi er jo iværksættere og støtter hinanden i samlet folk kommer vi alle længere.

Ingen er bedre end den anden for hvad vis den ene siger jeg er bedre lavet ikke denne lige stavefejl men hvorfor ikke hjælpe så den anden 

Positive energi og hjælpe som hed kommer man længste med her i livet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 00:51

CMS:

Avast er en af de mere populære antivirus-programmer i Danmark, så det er en kæmpe fejl hvis du vælger at ignorere det, uanset om du mener det er et elendigt program eller ej.

Jeg bruger selv Avast, jeg kender nok ca. 100 andre der gør, hvoraf 10 er Amino'er.
Så der er sikkert en god procentdel af dine besøgende der får fejl på din side med default avast indstilling.

Hvordan skal de iøvrigt gøre opmærksom på at du har fejl på din side. Avast blokerer for adgangen til din side, så det bliver jo lidt svært for de besøgende at finde dine kontaktdata og skrive til dig ??
(Folk vil dog næppe gide at skrive til dig alligevel, det er statistisk set sjældent folk skriver til en webmaster for at påpege en fejl på et website

Sjovt nok kender jeg ingen der bruger Avast længere. De få jeg kendte, er gået over til Microsoft Security Essentials, en enkelt har købt AVG (selvom jeg har rådet ham fra det). MSSE er ganske udmærket, jeg får ingen skrald ind, og jeg tjekker tit med Malwarebytes osv.

Desuden blokerer google for sider der phisher osv., og man kan bruge opendns for at beskytte sig yderligere.

Det er nok et "religionsspørgsmål" ... selvom tests har vist at Avast gennemsnitlig er under eller omkring 1% bedre end det gratis MSSE, og AVG er faktisk ringere end MSSE... (http://dottech.org/freeware-reviews/14151/avira-vs-avast-vs-avg-a-comprehensive-comparison-to-help-you-decide-which-free-anti-malware-security-software-you-should-use/)

Når det er sagt - tror jeg, jeg vil installere avast på en VM, så jeg kan se fejlen... det kan være et plugin, men temaet (classipress) tror jeg i hvert fald ikke på, er malicious. Det er et der koster penge.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:15

ppehrson:

Det er derfor, jeg som IT professionel aldrig har anbefalet Avast ;)

Vil anbefale at du finder noget bedre sikkerhedssoftware, som ikke selv opfylder definitionen af "virus". (software designet til at sløve eller forhindre brugen af udstyret)

Læger kan også blive syge, kammerat.
Du har noget snavset script i bunden (efter </html>) af din side, med henvisning til "superpuperdomain.com".
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:41

husk folk du siger måske ligner de laver fejl kan jo også være ordblind derved lige bytter rundt på ord , dem hjælper man da med en lille kommentar hvorfor lige det indlæg 

Huske vi er for hjælpe hinanden på forumet , at du synes nogle måske laver en fejl måske kender du ikke person der skriver , det er vigtigt at man tager hensynd til alle på et forum vi er alle mennesker med både stavefejl  og der bytter rundt på ord da man jo som ordblind må leve med det handicap 

Derved som du sikkert kan regne ud vis noget ser hurtigt skrevet af en det måske alleligevel noget der du kan hjælpe med du kan give respons der du skriver altså det mener du det eller er det en fejl , jeg forstår det sådan det du skriver .

Derved ret den anden hvad mener du , jo mere du ved , jo mere kan vi hjælpe hinanden på et forum derved kan vi lære hinanden mere da du mere forstår den anden derved bedre kan give respons

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Skrevet kl. 02:22

Jakob Søndergård:
Du har noget snavset script i bunden (efter </html>) af din side, med henvisning til "superpuperdomain.com".

Jeps, jeg så den lige - fordi jeg lige ville tjekke load time med httpwatch og firebug...

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:41
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:31
Det er da rigtigt, at der har været nogle gode svar ind i mellem. Men alligevel er størstedelen af svarene noget, der ikke handler om indlæggets emne.

Det er ikke for at angribe nogle, for jeg elsker Amino og alle de personer der frivilligt hjælper andre med problemer. Respekt for det.

Men hvis du f.eks. tjekker alle svar, der er skrevet siden dit indlæg, så er der ingen der handler om emnet.

Kan vi please skifte tilbage til det oprindelige emne?:D
Side 6 ud af 11 (108 indlæg)