Ja netop her ville jeg have troet det var og burde være modsat. Det er i hvertfald udfra den teori jeg har arbejdet, og som burde give belønning.
Hvis dette er rigtigt som du påpeger må Pandaen også godt for mit tilfælde også gerne gå tilbage til "udgangspunktet".
Dog har jeg i skrivende stund ikke oplevet afstraffelse endnu, men istedet en lille belønning, som f.eks. "malerpriser" fra en 19 til nr. 5 - "Malertilbud" en plads frem.
min side med iphone 4s pris lå godt på søgeordet iphone 4s og nu er den helt væk der.
Søger jeg derimod på iphone 4s pris så ligger den stadig nummer 1.
Ganske normalt nye sider går op lidt i starten dit domæne er købt den 4 oktober , du kunne købe iphone 6 og have en stabil siden hele tiden når den nye model kommer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Pyha, det er blevet en lang tråd om mange emner, det her! :-)
Jeg har også set nogle mindre udsving i nogle ellers stabile resultater i dag.
Og som mange af jer skriver om, så ser kvaliteten i nogle af de tilfælde hvor nye sites er kommet til tops meget underlig ud. Jeg tror også der der en god chance for en justering af den her ændring.
Matt Cutts fra Google bekræfter i øvrigt via Twitter at der er sket en Panda-update i det her tidsrum:
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
2: fjern alle dine meta keywords, eller lad 5 yderst forside relevante stå.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media