Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Pandaen også været forbi jer i nat?

Side 5 ud af 15 (149 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink Hej Erik

Det er da godt og høre.

Du kunne måske oplyse om, da du tidligere også har været SEO ekspert, hvad denne Panda har betydet ?

Og om der måske vil blive revurderet, således at man kommer tilbage til udgangspunktet som Casper er lidt inde på ?

Ib Abildgaard

Råd & mal

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:14
Syntes også opdatering virker besynderlig. Klart mønster i at tynde sites er gået frem, hvilket jo ikke giver mening i panda filosofien. Tror også noget af det her blir ændret igen. Det virker som om at meget af fordelen ved at have alder og trust er røget på de korte kw, hvorimod de lange kw har fået et skub op hos gamle troværdige sites. Desværre giver det en masse forældede resultater på de lange, og nye utroværdige på de korte. Lidt et selvmål syntes jeg :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:20

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Hej Erik

Det er da godt og høre.

Du kunne måske oplyse om, da du tidligere også har været SEO ekspert, hvad denne Panda har betydet ?

Og om der måske vil blive revurderet, således at man kommer tilbage til udgangspunktet som Casper er lidt inde på ?

Ib Abildgaard

Råd & mal

Det er nok lidt tidligt at sige noget med sikkerhed, men jeg kan forholde mig til at en række tynde sites stadig ranker, mens andre tynde sites ikke gør. I mit eget tilfælde virker det som om de sites som har bygget aktivt links er faldet, mens de sider som bare er stået stille er rykket frem. Kvaliteten er altså ikke blevet bedre synes jeg af denne omgangs Panda. Jeg tror også vi vil se en stille og rolig tilbagevenden til normalen i løbet af et par uger. Så det samme med opdateringen den 27 September, men der var færre sider berørt. Man må nok bare forberede sig på en del udsving i øjeblikket.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:24

Jesper Sølund:
Klart mønster i at tynde sites er gået frem

Hej Jesper !

Hvad mener du med tynde sites ? Er "sandheden" ikke snarere den, at Google endnu mere præmierer indhold på de enkelte sider. Istedet for smarte tynde landing page ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan få et eksempel her Ib. Min side med kradsetræer lå på side 2 eller 3 (mener jeg). Den består ikke af mere end det du kan se (1 side). Efter opdateringen ligger den nu nr. 3 

.

Min store tv leksikon side der har kørt et par år, med massere af gode lange artikler, udgående links m.m. er f.eks  rykker ned på en anden plads når du søger på fjernsynets historie

.

Det burde i højere grad være siden med kradsetræer som blev straffet, kontra mit tv leksikon, der har massere af udgående links, gode lang artikler (ikke bare 30 x 400 ord artikler). Det er ikke fordi der er sket en forstækning af keyword-domæner, da tv siden også lå nr 1 når du søgte på 'billigt tv' . Nu er den lige rykket en plads ned:

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:50

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jesper Sølund:
Klart mønster i at tynde sites er gået frem

Hej Jesper !

Hvad mener du med tynde sites ? Er "sandheden" ikke snarere den, at Google endnu mere præmierer indhold på de enkelte sider. Istedet for smarte tynde landing page ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Lige nøjagtig - Bare modsat :-) (virker det til)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:51

Hvis den har været forbi, så har jeg i hvert fald intet kunne mærke eller se på mine rangeringer.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:04

WinkTak Casper Schneidereit !

Tak for et meget informativt eksempel.

Som selv jeg forstår lidt af.

Ja netop her ville jeg have troet det var og burde være modsat. Det er i hvertfald udfra den teori jeg har arbejdet, og som burde give belønning.

Hvis dette er rigtigt som du påpeger må Pandaen også godt for mit tilfælde også gerne gå tilbage til "udgangspunktet".

Dog har jeg i skrivende stund ikke oplevet afstraffelse endnu, men istedet en lille belønning, som f.eks. "malerpriser" fra en 19 til nr. 5 - "Malertilbud" en plads frem.

Ib

Råd & Mal

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:27

jeg forstår ikke denne panda ting.

min side med iphone 4s pris lå godt på søgeordet iphone 4s og nu er den helt væk der.

Søger jeg derimod på iphone 4s pris så ligger den stadig nummer 1.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

Nip:

jeg forstår ikke denne panda ting.

min side med iphone 4s pris lå godt på søgeordet iphone 4s og nu er den helt væk der.

Søger jeg derimod på iphone 4s pris så ligger den stadig nummer 1.

Ganske normalt nye sider går op lidt i starten dit domæne er købt den 4 oktober , du kunne købe iphone 6 og have en stabil siden hele tiden når den nye model kommer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 15 (149 indlæg)