Jeg forstår jeres frustration, men det i siger kan ikke lade sig gøre på en ordentlig, lovlig og anstændig måde.
Det er derfor vi har et retssystem der tager sig af den slags og upartisk kan give en straf når loven er overtrådt.
Jeg må indrømme jeg ikke forstår frustratioenen.
Hvis man som forretningsdrivende ikke tager de forbehold der er tilgængelige, så er det meget simpelt, så løber man en risiko. Jeg er også blevet taget ved røven ganske gevaldigt, men det kan jeg ikke broge til andet end noter i erfaringsbogen.
Det der undrer mig er den energi der bruges på de beløbsstørrelser, det er i min verden helt ude af proportioner. Forleden var det en sag til omkring 1.400 og nu en til 1.200 - helt ærligt, hvis de mennesker ikke har evnerne til at forlange forudbetaling via netbank eller på anden vis, så er der noget galt.
Men at man gider at sidde og hidse sig op over beløb i denne størrelsesorden fordi man er en svag forretningsdrivende, det er latterligt i min verden, især når man så samtidig harcelerer over at man ikke bare kan poste indlæg og udstille andre gratis.
Og den evige hostorie med at det er for at advare andre Aminoer, det er for svagt.
Enhver erhversdrivende kender til de scams der foregår i markedet, og enten tager man forbehold for det eller også tager man de risici der følger med, sværere er det ikke.