Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor slette mit indlæg?

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ikke Amino bliver overflødigt, det er jo så meget mere end lige dette emne, det var emnet jeg mente. Jeg mener det ikke behøver være så svært at lave et forum for netop dette emne og alle der har et bidrag i form af en uheldig oplevelse, skal selvfølgelig have dokumentationen i orden, det vil være dem selv der skal forsvare sig hvis der bliver en sag. Det er bestemt ikke ok at anmelde andre på falsk baggrund! Men at nogle gør det, er så skyld i at de der virkelig har noget ikke kan ytre sig. Det er som de tossede regler vi har i samfundet, hvis en kommer til skade på et eller andet, så bliver det forbudt os andre at bruge.

Kan man lave Operation X og andre forbrugerprogrammer hvor man med rette hænger firmaer ud selv om der ingen dom foreligger og man kan gøre det på trustpilot etc., så må reglerne også gælde andre der ønsker at arbejde med dette emne.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Skrevet kl. 16:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja man kan nemt føle sig overset og tabe tråden, jeg ved godt mit temperament en gang i mellem går højt, det har bragt mig problemer og det har bragt mig hvor jeg er i dag :-) Så det er både ondt og godt. Selvfølgelig skal man bruge et ordentligt sprog, jeg fik også med rette 24 time at køle ned på, det var velfortjent, men havde du læst hele tråden (selv om den efterhånden er lang) så havde du set jeg har udstået min straf, men du har da helt ret, jeg gik over stregen med mit valg af ord.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11 | Låst

Kurt Løfquist:

Ja man kan nemt føle sig overset og tabe tråden, jeg ved godt mit temperament en gang i mellem går højt, det har bragt mig problemer og det har bragt mig hvor jeg er i dag :-) Så det er både ondt og godt. Selvfølgelig skal man bruge et ordentligt sprog, jeg fik også med rette 24 time at køle ned på, det var velfortjent, men havde du læst hele tråden (selv om den efterhånden er lang) så havde du set jeg har udstået min straf, men du har da helt ret, jeg gik over stregen med mit valg af ord.

YesYesYes

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alan,

Ja det forstår jeg, men det ændre jo ikke ved det forhold at du er ude i noget der ligner injurier og løgn - der kan medføre en stævning!

Det er der jeg vil have den hen, at man er forsigtig med sine udtalelser da man har et problem hvis det ikke kan dokumenteres!

Du har i eks. så et problem med at dokumentere påstanden - og da du tilbagekalder dine udtalelser vil andre blive meget betænkelige ved at have noget med dig at gøre i forretninger - da man vil tænke nåe det var ham der udfarende kom med den påstand der viste sig at være det pure opspind! 

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:56 | Låst

Kurt Løfquist:

Jeg siger ikke Amino bliver overflødigt, det er jo så meget mere end lige dette emne, det var emnet jeg mente. Jeg mener det ikke behøver være så svært at lave et forum for netop dette emne og alle der har et bidrag i form af en uheldig oplevelse, skal selvfølgelig have dokumentationen i orden, det vil være dem selv der skal forsvare sig hvis der bliver en sag. Det er bestemt ikke ok at anmelde andre på falsk baggrund! Men at nogle gør det, er så skyld i at de der virkelig har noget ikke kan ytre sig. Det er som de tossede regler vi har i samfundet, hvis en kommer til skade på et eller andet, så bliver det forbudt os andre at bruge.

Kan man lave Operation X og andre forbrugerprogrammer hvor man med rette hænger firmaer ud selv om der ingen dom foreligger og man kan gøre det på trustpilot etc., så må reglerne også gælde andre der ønsker at arbejde med dette emne.

Ok bare skrive løs trustpilot der er jo ytringsfrihed i danmark , husk dog vis ikke skriver sand ting og selv om du er meget sikker i din sag kan du blive pålagt at betale en erstatning til den forurettet person, , velkomme til demokratiet, derved vis du skriver løs bliver livet nok ikke det helt lettest i verden for dig , derved ikke noget jeg vil anbefale dig at gøre, kun vis du har for mange penge og tid 

Dog vil jeg ikke råde dig til at skrive løs , for som alle andre ting kan erstatning bliver for stor for dig derved skal du gå fra hus og hjem , da der er ingen retssager , derved let kan løbe ind i injurie

De programmer jeg  har set , har der været retssager imod dem , de er enten flygtet udlandet og forsættere der og kan bare forsættet selv om har snydt for over 100 millioner kroner  nogle lidt lavere beløb men altid har der været fuldstændigt grundigt gennemarbejdet om de sager er gode nok, dog er det få de har med for de fleste snyder ikke systemasktiske og flygter ud ad landet eller de finder dem på en hemmelig adresse politiet ikke kunne finde dem på .

Du har ikke de samme jurister som DR og TV2, de har tilråderigehed og tro mig 100% er der en sag imod dem eller der er lige på trapperne så dumme er de ikke i  de ved hvad de gør 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner

Hvad er så dokumentation?

En ubetalt regning, kan jo være ubetalt fordi der er strid om det udførte arbejde.

Dokumentation kan være fabrikeret og forfalsket:

Dokumentation kan være ensidig

Og jeg kunne blive ved.

Jeg forstår jeres frustration, men det i siger kan ikke lade sig gøre på en ordentlig, lovlig og anstændig måde.
Det er derfor vi har et retssystem der tager sig af den slags og upartisk kan give en straf når loven er overtrådt.

Kontant og den slags programmer har en stor redaktion og en juridisk afdeling der kan vurdere sagen og alligevel tager de ofte fejl og udstiller folk forkert.

At tro at vi på Amino skulle kunne køre en retfærdig "domstol" som kun straffer og hænger de kriminelle personer ud og lader de uskyldige gå fri er en rar tanke, men desværre også umulig.

Og igen, jeg er er selv blevet røvrendt mange gange og jeg er lige så træt af svindlere som jer, men Amino er og bliver bare aldrig stedet hvor vi retfærdigt og ordenligt kan tage hånd om den slags.

De bedste hilsner

Martin

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Skrevet kl. 17:06 | Låst

Mikael christiansen:

Ok bare skrive løs trustpilot der er jo ytringsfrihed i danmark , husk dog vis ikke skriver sand ting og selv om du er meget sikker i din sag kan du blive pålagt at betale en erstatning til den forurettet person, , velkomme til demokratiet, derved vis du skriver løs bliver livet nok ikke det helt lettest i verden for dig , derved ikke noget jeg vil anbefale dig at gøre, kun vis du har for mange penge og tid 

Dog vil jeg ikke råde dig til at skrive løs , for som alle andre ting kan erstatning bliver for stor for dig derved skal du gå fra hus og hjem , da der er ingen retssager , derved let kan løbe ind i injurie

Selvfølgelig kan man bare skrive løs og det burde man jo også kunne her, men som du siger skal man da have orden på beviserne, vi kan jo ikke bare slynge om os med ytringsfrihed, det skal være sagligt og sandt og helt for egen regning. Grunden til jeg f.eks. har fjernet min blog, det er pga. indirekte trusler mod mig og mine ejendele, jeg har en familie at tage hensyn til og intet i verden skal få mig så meget op og køre, at det det skal udmåles som straf i måske måneder eller år.. Det er kun penge det handler om og de er ikke alt i livet værd.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:11 | Låst

Utroligt 2 dage efter og du fatter det stadig ikke..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25 | Låst

Kurt Løfquist:

Mikael christiansen:

Selvfølgelig kan man bare skrive løs og det burde man jo også kunne her, men som du siger skal man da have orden på beviserne, vi kan jo ikke bare slynge om os med ytringsfrihed, det skal være sagligt og sandt og helt for egen regning. Grunden til jeg f.eks. har fjernet min blog, det er pga. indirekte trusler mod mig og mine ejendele, jeg har en familie at tage hensyn til og intet i verden skal få mig så meget op og køre, at det det skal udmåles som straf i måske måneder eller år.. Det er kun penge det handler om og de er ikke alt i livet værd.

En klog mand sagde en gang den ikke kan se andres mening kun sine egne kan man ikke diskuttere med , derved trækker jeg mig.

Kan være du synes jeg er en vattet person, siger aldrig dårligt om nogle selv om jeg ved noget og jo ved da godt min måde positive kan skræmme nogle, skal dog altid blande mig , da jeg synes det er sin pligt at forklare konsekvens af sine handlinger.

Dog vis ser og bliver ved og atter ved, ja så ved jeg ikke hvad vi skal gøre for at hjælpe dig frem ad , du skal jo gerne kunne give dine børn mad på bordet 

Kan være jeg modsiger mig lidt både trækker og ikke men min iver for du klare fremdrift ligger mig for meget på mig man er jo iværksættere og vi hjælper hinanden og jeg ønsker du klare den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Jeg forstår jeres frustration, men det i siger kan ikke lade sig gøre på en ordentlig, lovlig og anstændig måde.
Det er derfor vi har et retssystem der tager sig af den slags og upartisk kan give en straf når loven er overtrådt.

Jeg må indrømme jeg ikke forstår frustratioenen.

Hvis man som forretningsdrivende ikke tager de forbehold der er tilgængelige, så er det meget simpelt, så løber man en risiko. Jeg er også blevet taget ved røven ganske gevaldigt, men det kan jeg ikke broge til andet end noter i erfaringsbogen.

Det der undrer mig er den energi der bruges på de beløbsstørrelser, det er i min verden helt ude af proportioner. Forleden var det en sag til omkring 1.400 og nu en til 1.200 - helt ærligt, hvis de mennesker ikke har evnerne til at forlange forudbetaling via netbank eller på anden vis, så er der noget galt.

Men at man gider at sidde og hidse sig op over beløb i denne størrelsesorden fordi man er en svag forretningsdrivende, det er latterligt i min verden, især når man så samtidig harcelerer over at man ikke bare kan poste indlæg og udstille andre gratis.

Og den evige hostorie med at det er for at advare andre Aminoer, det er for svagt.

Enhver erhversdrivende kender til de scams der foregår i markedet, og enten tager man forbehold for det eller også tager man de risici der følger med, sværere er det ikke.

Køb ren argan olie her

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)