Jeg siger ikke Amino bliver overflødigt, det er jo så meget mere end lige dette emne, det var emnet jeg mente. Jeg mener det ikke behøver være så svært at lave et forum for netop dette emne og alle der har et bidrag i form af en uheldig oplevelse, skal selvfølgelig have dokumentationen i orden, det vil være dem selv der skal forsvare sig hvis der bliver en sag. Det er bestemt ikke ok at anmelde andre på falsk baggrund! Men at nogle gør det, er så skyld i at de der virkelig har noget ikke kan ytre sig. Det er som de tossede regler vi har i samfundet, hvis en kommer til skade på et eller andet, så bliver det forbudt os andre at bruge. Kan man lave Operation X og andre forbrugerprogrammer hvor man med rette hænger firmaer ud selv om der ingen dom foreligger og man kan gøre det på trustpilot etc., så må reglerne også gælde andre der ønsker at arbejde med dette emne. |
Ja man kan nemt føle sig overset og tabe tråden, jeg ved godt mit temperament en gang i mellem går højt, det har bragt mig problemer og det har bragt mig hvor jeg er i dag :-) Så det er både ondt og godt. Selvfølgelig skal man bruge et ordentligt sprog, jeg fik også med rette 24 time at køle ned på, det var velfortjent, men havde du læst hele tråden (selv om den efterhånden er lang) så havde du set jeg har udstået min straf, men du har da helt ret, jeg gik over stregen med mit valg af ord.