Amino står for alt ansvar med hensyn til indhold på sitet. Både du og Amino står med lorten, hvis der skulle blive noget. Derfor er det i mod betingelserne, det ville du også havde vidst hvis du havde gidet at sætte dig lidt mere ind i det. Der har nemlig før være en tråd-kategori til lige præcis dette formål, jeg kan squ godt forstå Amino ikke gider at rode med sagsøgninger/advokatbreve flere gange om ugen.
|
Kurt Løfquist:Selvfølgelig bruger man RKI, det er sgu da ikke det jeg jeg spørger om, jeg vede da godt hvad pokker jeg skal gøre, er i tabt bag en vogn? Jeg forsøger at oplyse Jer om hvem I skal passe på og det er fordi jeg ikke er den eneste der er blevet bedraget. Er I ligeglade, så ry' da på den, jeg ksn da være komplet ligeglad, hvaf pokker tænker I på?
Selvfølgelig er vi ikke ligeglade. Det er også derfor vi laver en kreditvurdering, før vi giver kredit. Det gør vi ved blandt andet, ved at slå virksomheden op i debitorregistre, og kigge på deres regnskaber.
Men vi vil aldrig nogensinde komme til at basere vores kreditvurdering på ligegyldig nævenyttig sladder. Så at du har registreret virksomheden som dårlig betaler, er hjælp nok for os.
Og tak for det, i øvrigt :o)
Bliv gratis medlem