Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor slette mit indlæg?

Side 2 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurt Løfquist:
Er du fjollet eller bare uvidende, det kan man jo ikke, det hander om at gå rettensvej etc. og det koster en formue, det er formuer nystartede ikke har og derfor kunne Amino være et godt sted at hjælpe andre.

Så det du siger er, at hvis man synes det er lidt for dyrt at følge lovgivningen - så er det OK at bryde den?

Misforstå mig ikke - jeg forstår godt du er pissed, hvis du reelt er blevet snydt.

Men det ændrer ikke på, at så længe der ikke er en dom i sagen - så er det injurier at nævne personen/firmaet ved navn.

Og Amino har før været slæbt i retten - fordi de lagde spalteplads til injurier - derfor er retningslinjerne som de er.

Dit eget forslag om at lave et nyhedsbrev er derimod fint - eller lav en blog, hvis du har brug for at komme ud med disse informationer.

Bare husk på - at det så i sidste ende kan være dig, der bliver slæbt i retten for injurier - og så tror jeg for alvor, at du vil blive pissed og føle dig forurettet.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:08 | Låst

Nu kommer martin thorborg nok snart ind i tråden.

Men så vidt jeg husker har det noget at göre med at amino.dk er blevet sagsögt for udtalelser lavet amino brugere. 

Derfor har man valgt ikke tillade negativ omtale

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 18:08 | Låst

Michael_N:
Det har i sin tur noget at göre med injurielovgivning.

Hej,

Nu giver jeg lige et lille pip med.

Jeg mener ikke, at injurielovgivningen kan håndhæves, hvis de påstande der offentliggøres kan dokumenteres og ikke er direkte løgnagtige eller opdigtede.

Mvh

Heidi

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:15 | Låst

Hej Kurt,

Dit indlæg blev slettet fordi du, mod Aminos retningslinier, hængte en navngiven virksomhed ud i dit indlæg.

Emnet har været oppe flere gange før, men ganske kort er det ikke Aminos opgave at vurdere om du har ret eller det er din modpart der har ret.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:18 | Låst

Du har jo selv valgt denne person. Så må du jo konfrontere personen personligt.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:26 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sviner et firma til? Næ det gør jeg ikke, jeg beskriver hvordan et firma har søgt min hjælp som jeg giver dem og derpå betaler de ikke, er det at svine et firma til når jeg fortæller de ikke betaler?

Igen, er Amino kun for de der ikke fortæller de er blevet snydt af andre, så versgo, I har det hele for Jer selv, det er bare ikke sådan virkeligheden er og kan I ikke se det og I ikke lader os fortælle om hinanden, hvad pokker skal Amino så gøre rigtigt godt? Intet vel!

Det er bare ikke godt nok. Det handler slet ikke om at sværte nogen til, men om at advare andre om ikke at komme i økonomiske vanskeligheder. Er man en af disse skurke, så er man selvfælgelig ikke interesseret i det bliver offentligtgjort!

Kan I alle have det godt.. Og skriv endelig til support@pc-panik.dk hvis I ønsker vi skal finde hoved og hale i hvem der bedrager os, det gør Amino nemlig ikke noget som helst ud af! Desværre...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:27 | Låst

Kurt Løfquist:
Det syntes Amino så ikke, og hvad kan vi så bruge dette til? Intet, det nytter da ikke at alt skal være positivt, sådan er livet ikke og sådan er det ikke at drive virksomhed, Kom nu!!!

Nu er Amino ikke et debitorregister. Det er den slags man bruger RKI og et par stykker mere til.

Og da du har registreret virksomheden i disse registre, har du gjort hvad du kan, for at andre ikke bliver snydt. Fravælger andre så muligheden for at lave et opslag på virksomheden, før de giver kredit, er det ikke dit problem, da du har gjort dit.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29 | Låst

Jeg forstår ikke, hvorfor der er så megen polymik omkring det med at hænge andre ud på Amino. Thorborg har flere gange sagt, at det er slut-forbudt at hænge andre ud med navns nævnelse. Jeg har navnet på en Amino, jeg godt kunne tænke mig at advare andre imod, men det har jeg så undladt.

Mht. injurie-lovgivningen, så fatter jeg ikke, at Ekstra Bladet stadig eksisterer! De sviner jo folk til hver dag og lukrerer på pøbelens behov for at have en syndebuk - det er i hvert fald mit indtryk. Var det i går eller forgårs, at de hængte Helle Thorning ud for løftebrud? Om det er rigtigt eller ej, er ikke det, som det handler om, men deres MÅDE at gøre det på. EB må såmænd gerne eksistere - det er bare irriterende, at så mange folk køber den smøre!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:36 | Låst

Kurt Løfquist:
hvis I ønsker vi skal finde hoved og hale i hvem der bedrager os, det gør Amino nemlig ikke noget som helst ud af! Desværre

Hej Kurt,

Amino er et debatforum for iværksættere hvor der debatteres og hjælpes i stor stil.

At finde ud af hvem der bedrager hvem, er en opgave for domstolene, ikke for et privatejet debatforum.

Kurt Løfquist:
jeg beskriver hvordan et firma har søgt min hjælp som jeg giver dem og derpå betaler de ikke

Jeg vil ikke ind i en lang debat om det her, men for eksemplets skyld - hvordan vil du have at Amino skal vurdere at du har ret, hvad nu hvis modparten laver et indlæg hvor de nævner dig, som en der aldrig levere det du kræver betaling for? Hvordan skal jeg, eller andre, vide hvem der har ret, vi kender jo ikke sagen.

Kurt Løfquist:
Kan I alle have det godt.

Også god weekend til dig
/Brian 

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:39 | Låst
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Selvfølgelig bruger man RKI, det er sgu da ikke det jeg jeg spørger om, jeg vede da godt hvad pokker jeg skal gøre, er i tabt bag en vogn? Jeg forsøger at oplyse Jer om hvem I skal passe på og det er fordi jeg ikke er den eneste der er blevet bedraget. Er I ligeglade, så ry' da på den, jeg ksn da være komplet ligeglad, hvaf pokker tænker I på? Alt jeg skriver er for egen regning og jeg går gerne i retten på alt jeg skriver, så den med at Amino står for noget holder ikke, det står for min egen regning og det fastholder jeg gerne.

Jeg skal aldrig forstyrre Amino mere med bedragere, I kan selv erfare og herefter ikke dele Jeres oplevelse med nogen på Amino, for de er ligeglade. Halvdelen af at starte egen virksomhed er sgu da at vide hvem fanden man kan handle med og hvem man skal holde sig fra, men det må man bare ikke sige her, her skal det være rosenrødt og det er det bare ikke i virkeligheden. Undskyld jeg har forsøgt at advare andre selvstændige. Håber I der er så meget i mod det bliver taget noget så grundigt i røven... Held og lykke!

Side 2 ud af 10 (92 indlæg)