Alt jeg skriver er for egen regning og jeg går gerne i retten på alt jeg skriver, så den med at Amino står for noget holder ikke, det står for min egen regning og det fastholder jeg gerne
Hvis der er injurier på Amino.dk er det Amino der kan gøres ansvarlig, såfremt de ikke fjerner det når de er opmærksom på at det er der. Det emne er ikke længere til debat.
Derudover vil jeg bede dig om at skrue lidt ned for retorikken og sprogbruget, du gavner ikke dig selv eller din forretning.
Selvfølgelig bruger man RKI, det er sgu da ikke det jeg jeg spørger om, jeg vede da godt hvad pokker jeg skal gøre, er i tabt bag en vogn? Jeg forsøger at oplyse Jer om hvem I skal passe på og det er fordi jeg ikke er den eneste der er blevet bedraget. Er I ligeglade, så ry' da på den, jeg ksn da være komplet ligeglad, hvaf pokker tænker I på? Alt jeg skriver er for egen regning og jeg går gerne i retten på alt jeg skriver, så den med at Amino står for noget holder ikke, det står for min egen regning og det fastholder jeg gerne.
Jeg skal aldrig forstyrre Amino mere med bedragere, I kan selv erfare og herefter ikke dele Jeres oplevelse med nogen på Amino, for de er ligeglade. Halvdelen af at starte egen virksomhed er sgu da at vide hvem fanden man kan handle med og hvem man skal holde sig fra, men det må man bare ikke sige her, her skal det være rosenrødt og det er det bare ikke i virkeligheden. Undskyld jeg har forsøgt at advare andre selvstændige. Håber I der er så meget i mod det bliver taget noget så grundigt i røven... Held og lykke!
Amino står for alt ansvar med hensyn til indhold på sitet. Både du og Amino står med lorten, hvis der skulle blive noget. Derfor er det i mod betingelserne, det ville du også havde vidst hvis du havde gidet at sætte dig lidt mere ind i det. Der har nemlig før være en tråd-kategori til lige præcis dette formål, jeg kan squ godt forstå Amino ikke gider at rode med sagsøgninger/advokatbreve flere gange om ugen.
Selvfølgelig bruger man RKI, det er sgu da ikke det jeg jeg spørger om, jeg vede da godt hvad pokker jeg skal gøre, er i tabt bag en vogn? Jeg forsøger at oplyse Jer om hvem I skal passe på og det er fordi jeg ikke er den eneste der er blevet bedraget. Er I ligeglade, så ry' da på den, jeg ksn da være komplet ligeglad, hvaf pokker tænker I på?
Selvfølgelig er vi ikke ligeglade. Det er også derfor vi laver en kreditvurdering, før vi giver kredit. Det gør vi ved blandt andet, ved at slå virksomheden op i debitorregistre, og kigge på deres regnskaber.
Men vi vil aldrig nogensinde komme til at basere vores kreditvurdering på ligegyldig nævenyttig sladder. Så at du har registreret virksomheden som dårlig betaler, er hjælp nok for os.
Politiet?? Er du fjollet eller bare uvidende, det kan man jo ikke, det hander om at gå rettensvej etc. og det koster en formue, det er formuer nystartede ikke har og derfor kunne Amino være et godt sted at hjælpe andre.
Koster det en formue at gå rettens vej?
Hvis sagen er klokkeklar og under grænsen for småsager kan du føre den selv. Dommerne har vejledningspligt og hjælper så godt de kan når man kommer og er uden juridisk bistand.
Det koster 4-500kr !
Til gengæld tager det lang tid.
Tror du ikke, at når du er blevet snydt nok gange, udvikler en slags sjette sans der gør at du kan lugte plattenslagere på lang afstand, - og dermed være mere påpasselig med aftaleindgåelse når du registrerer faresignalerne?
Det forstår jeg slet ikke! Jeg står 200% inde for det jeg skriver, jeg tager alt hvad der kommer i kølvandet på det jeg påstår og på det jeg skriver om andre. Jeg kunne aldrig drømme om at bedrage nogen eller fører nogen bag lyset. Så når jeg er medlem på Amino, så står jeg altså 100% inde for det jeg skriver og det jeg påstulere. Jeg kunne da ikke drømme om at klantre nogle hvor tvivlen kunne komme dem til gode. Jeg har kæmpet med et firma der har haft m,ere end 6 måneder til at betale for mit arbejde og jeg ser andre har været gennem det samme, så skal sådan et firma slagtes. Kan det ikke blive på Amino så bliver det via andre steder, jeg ville bare være solidarisk da jeg er ny som selvstændig og på den måde hjælpe til at andre ikke blev snydt på samme måde, men det billiger mangerne på Amino da alt skal gå rettens vej, hvor herre bevares, det kan vi jo ikke! Hvem har som nystartet råd til at skulle lade en dum regning på 1200,- gå rettens vej? Det har vi da ikke, derfor er det vigitigt vi kan hjælpe hinanden, også med de der bedrager. Men Jeres holdning er jo med til at sådanne firmer består i lang tid, vi kan som nystartetede ikke komme dem til livs.
Det forstår jeg slet ikke! Jeg står 200% inde for det jeg skriver, jeg tager alt hvad der kommer i kølvandet på det jeg påstår og på det jeg skriver om andre. Jeg kunne aldrig drømme om at bedrage nogen eller fører nogen bag lyset. Så når jeg er medlem på Amino, så står jeg altså 100% inde for det jeg skriver og det jeg påstulere. Jeg kunne da ikke drømme om at klantre nogle hvor tvivlen kunne komme dem til gode. Jeg har kæmpet med et firma der har haft m,ere end 6 måneder til at betale for mit arbejde og jeg ser andre har været gennem det samme, så skal sådan et firma slagtes. Kan det ikke blive på Amino så bliver det via andre steder, jeg ville bare være solidarisk da jeg er ny som selvstændig og på den måde hjælpe til at andre ikke blev snydt på samme måde, men det billiger mangerne på Amino da alt skal gå rettens vej, hvor herre bevares, det kan vi jo ikke! Hvem har som nystartet råd til at skulle lade en dum regning på 1200,- gå rettens vej? Det har vi da ikke, derfor er det vigitigt vi kan hjælpe hinanden, også med de der bedrager. Men Jeres holdning er jo med til at sådanne firmer består i lang tid, vi kan som nystartetede ikke komme dem til livs.
Det du gør er ulovligt - og det er fjernet for at beskytte både dig og Amino.
Du kan ikke bare kalde folk svindlere uden du har vundet en retssag på det.