Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 dage med blog - 4675 kr.

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke dårligt... God tip i forhold til at holde sig til en liga.

I forhold til SEO er du velkommen til at smide et gæste indlæg på min artikeldatabase med et link til din blog.

Det gælder også alle andre - god weekend der ude.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:08

Bendtsen:
Tak for dit svar, og ærgerligt så kan jeg ikke spørge dig til råds om Everton-Liverpool imorgen :(

Liverpool..........

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:09

Godt gået!

For din egen skyld, så fjern affiliatelinks og smid dem på igen når det bliver lovligt næste år. Du har alligevel ikke så mange besøgende endnu, og det er derfor dumt at løbe risikoen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot resultat!. Men husk nu at passe på med det spil... man bliver afhængig af det...

hilsen en tidligere ludoman

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:25

Boysen:
man bliver afhængig af det...

Man kan blive afhængig og nogle bliver det.

Hilsen en der kender flere ludomaner, men også mange der har et sundt forhold til spil.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:26

Nicolaj:

Godt gået!

For din egen skyld, så fjern affiliatelinks og smid dem på igen når det bliver lovligt næste år.

Gør jeg snart.

Boysen:

Flot resultat!. Men husk nu at passe på med det spil... man bliver afhængig af det...

hilsen en tidligere ludoman

For mig at se er det kun et spørgsmål om disciplin, og så mener jeg også, at det er vigtigt, at sætte en række retningslinjer for ens spil, inden man begynder.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:39

Nicolaj Thomasen:

Boysen:

Hilsen en der kender flere ludomaner, men også mange der har et sundt forhold til spil.

Selvfølgelig Nicolaj, der var jeg for hurtig på tasterne, det er man KAN blive afhængig af det :)

Jeg har desuden aldrig mødt ludoman som forventede han ville blive det :), man kan planlægge, sige og mene meget, men pludselig er man fanget. Jeg er på ingen måder hellig, men advarer skam bare, fordi jeg ikke kunne styre det, er der stadig 99 % andre der vil kunne. 

Når det er sagt ville jeg blive ked af at spil er det næste alle de dejlige unge aminoer begynder på.... fordi de har set en har succes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:55

Boysen:

Nicolaj Thomasen:

Boysen:

Selvfølgelig Nicolaj, der var jeg for hurtig på tasterne, det er man KAN blive afhængig af det :)

Jeg har desuden aldrig mødt ludoman som forventede han ville blive det :), man kan planlægge, sige og mene meget, men pludselig er man fanget. Jeg er på ingen måder hellig, men advarer skam bare, fordi jeg ikke kunne styre det, er der stadig 99 % andre der vil kunne. 

Når det er sagt ville jeg blive ked af at spil er det næste alle de dejlige unge aminoer begynder på.... fordi de har set en har succes.

vis 1  % ikke kan styre det har vi fået en befolkning tilvækst og må vi være  mindste 10 millioner mennesker i Danmark nu  da vi ikke er det antal i danmark ellers  går jeg udfra at danskmisbrug side har fuldstændig forkert fakta på denne her side http://www.danskmisbrugsbehandling.dk/fakta-om-ludomani/ jeg mener det er et seriøst problemer at der er så mange der lider af spille lidenskab i Danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:08

Tillykke :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:43

trymeOUT:

Bendtsen:
Tak for dit svar, og ærgerligt så kan jeg ikke spørge dig til råds om Everton-Liverpool imorgen :(

Liverpool..........

- Emil

Hurtig analyse, men den gik hjem.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)