Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pressemeddelelser Hvad er prisen ???

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle , jeg skal have lavet en pressemeddelelse, er der nogle der ved prisen for at få en lavet.

Det jeg ønsker er tekst og udgivelsen af den, altså hele prisen fra start til slut. ???

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:33

Hvor mange medier skal den sendes ud til?

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 13:39

Har aldrig prøvet det før, så hvis du skriver prisen for at du udgiver pressemeddelsen til 1 så kan jeg tage udgangspunkt i det !

Du må gerne skrive hvor den så udkommer, da jeg seriøst intet ved om det, vil bare gerne have nogle relationer til hvormeget jeg snart er oppe på i reklamer for at få min side udgivet. Den er snat færdig, før jeg løfter sløret for den ;)

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 13:44

Startmedos:

Har aldrig prøvet det før, så hvis du skriver prisen for at du udgiver pressemeddelsen til 1 så kan jeg tage udgangspunkt i det !

Du må gerne skrive hvor den så udkommer, da jeg seriøst intet ved om det, vil bare gerne have nogle relationer til hvormeget jeg snart er oppe på i reklamer for at få min side udgivet. Den er snat færdig, før jeg løfter sløret for den ;)

Det afhænger fuldstændig af dit ambitionsniveau. En tekstforfatter vil vel typisk tage en 3-5000 kr. for at skrive selve historien. Herefter kan du vælge eksempelvis en udsendelse via Presswire, som er ganske billigt - og så selv følge op telefonisk. Eller du kan få en professionel PR gut til både at sende ud og følge op. Det helt afgørende er, at du ringer op til de medier, du gerne vil have historien bragt i. Bare at sende ud giver så at sige intet. Så alt efter dit ambitionsniveau skal du afsætte mellem 5-15.000 kr. for virkelig at trænge igennem til medierne... men husk først og fremmest, at du skal jo også have en god historie at komme med, så du ikke spilder pengene!

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 13:48

med de priser skal jeg da starte en pressemeddelse side op så ;)

Er der seriøst ingen der er billigere hvor de tager alt arbejdet, både at skrive teksten og udgive den, og tage telefon samtalen, da det nok er det de er bedst til. ?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:01

Hvis du kan sende mig informationerne pressemeddelelsen skal skrive ud fra over mail - og den skal sendes ud til max 10 medier - så tager jeg 495+moms for det.

Hvis den i stedet skal baseres på et interview (over telefonen) er prisen 795 + moms

Skal den sendes ud til mere end ti medier koster det 400 ekstra (så kan den sendes ud til op til 1500 medier)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04

Startmedos:

med de priser skal jeg da starte en pressemeddelse side op så ;)

Er der seriøst ingen der er billigere hvor de tager alt arbejdet, både at skrive teksten og udgive den, og tage telefon samtalen, da det nok er det de er bedst til. ?

Ved selv vis man forbedre sig bliver man kontakte af medierne af sig selv 

Lav blogger egen siden vildt godt

skriv nyheder selv ud , der har dit eget personlig strøg , folk elsker læse det personlige og alle kan ikke vide alt http://www.amino.dk/forums/t/120707.aspx 

Inden på presswire kan du oprette dig og skrive ud til en masse journalister om de har den bedste database ved jeg ikke men tjek google skriv rundt med den rette iværksættere passion finder du den kontakt du vil finde og vis har pengene kan du knokle dig igennem det , men det koster dig sikker tid og tid er penge .

Vis ikke har tid til at skrive ud lader du andre om opgaven , desuden ved de hvordan det skal gøres og jeg tror hurtigt du bruger mange timer på det , så din timeløn er sikkert i ikke ret høj vis kvalitet skal være bare lidt tæt ved hvad de artiklen skrinbeter med .

vis du laver meget dårlig der sendes får du ingen respons , derved vis ikke kan levere en rimelige kvalitet er det bedste at betale sig fra det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:25

3000 til 5000 kroner for at skrive en pressemeddelse? 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 14:52
Vi har givet ca 6000 for pressemeddelse, udsendelse og medieovervågning. Og vi har virkelig fået noget for pengene.

Vi kan ikke afslører for meget, men vi har i hvert fald omtale på vej, som er langt mere værd.

Om vi havde opnået det samme med en billigere løsning, ved vi ikke. Men det er også ligemeget for os, da trygheden i at have en prof. journalist/pr mand med hele vejen, samt resultatet, har været alle pengene værd.

En tekst er ikke bare en tekst. Den skal fange journalisterne og skille sig ud fra de store bunker af meddelser, som journalister dagligt må sortere i.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

SousVideDK:
Vi har givet ca 6000 for pressemeddelse, udsendelse og medieovervågning. Og vi har virkelig fået noget for pengene.

Vi kan ikke afslører for meget, men vi har i hvert fald omtale på vej, som er langt mere værd.

Om vi havde opnået det samme med en billigere løsning, ved vi ikke. Men det er også ligemeget for os, da trygheden i at have en prof. journalist/pr mand med hele vejen, samt resultatet, har været alle pengene værd.

En tekst er ikke bare en tekst. Den skal fange journalisterne og skille sig ud fra de store bunker af meddelser, som journalister dagligt må sortere i.

Lige præcis.. Tror den sidste jeg var blandet ind i, kostede omkring 8.500 + moms - men den var pengene værd !! :-)

Man skal have fat i en virkeligt skarp journalist, der kan skrive det, så andre journalister elsker det.. Det er det der er forskellen på success..

Du kan måske godt få skrevet en pressemeddelelse til 2000 kr - men hvis den bare bliver slette på de forskellige aviser, ugeblade osv, så har du jo blot spildt de 2000 kr ;)

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)