med de priser skal jeg da starte en pressemeddelse side op så ;)
Er der seriøst ingen der er billigere hvor de tager alt arbejdet, både at skrive teksten og udgive den, og tage telefon samtalen, da det nok er det de er bedst til. ?
Ved selv vis man forbedre sig bliver man kontakte af medierne af sig selv
Lav blogger egen siden vildt godt
skriv nyheder selv ud , der har dit eget personlig strøg , folk elsker læse det personlige og alle kan ikke vide alt http://www.amino.dk/forums/t/120707.aspx
Inden på presswire kan du oprette dig og skrive ud til en masse journalister om de har den bedste database ved jeg ikke men tjek google skriv rundt med den rette iværksættere passion finder du den kontakt du vil finde og vis har pengene kan du knokle dig igennem det , men det koster dig sikker tid og tid er penge .
Vis ikke har tid til at skrive ud lader du andre om opgaven , desuden ved de hvordan det skal gøres og jeg tror hurtigt du bruger mange timer på det , så din timeløn er sikkert i ikke ret høj vis kvalitet skal være bare lidt tæt ved hvad de artiklen skrinbeter med .
vis du laver meget dårlig der sendes får du ingen respons , derved vis ikke kan levere en rimelige kvalitet er det bedste at betale sig fra det