Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God omtale på sporten.dk - Du kan også få god omtale!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Den anden dag ytrede Morten Olsen sig negativt om den Norske måde at bruge de lange indkast på.

De havde jeg en mening om, så jeg skrev til journalisten af artiklen. Det blev til en artikel på sporten.dk.

http://www.sporten.dk/fodbold/indkast-traener-stoetter-olsen-nye-regler

Den har været den mest læste i løbet af eftermiddagen.

Det bliver spændende at se hvordan google analytics ser ud imorgen, og se antallet af henvendelser i fremtiden Big Smile

Mit råd til Jer Aminoer: Hvis I er eksperter på et områder hvor der kommer en artikel, så skriv til journalisten, hvis I mener I kan give ny viden til læserne/seerne...

... det har i hvert fald givet mig lidt omtale, og plads til at vise min faglighed Big Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:25
Super godt gået Thomas!
fedt at du vil fortælle din historie! :D
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:27

Hej Thomas,

Sjældent har jeg set udnytte en så lille niche, så godt pr- mæssigt. ! Fandme godt gået !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:29

prøver også selv det et par gange , nogle lykkes det at komme i medier andre gange ikke og tillykke med den gode omtale , forsæt der ud ad , det er super godt gået Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
ja, godt gået thomas. jeg læste artiklen og den gav dig go PR, synes jeg. ( Har du trænet Arne Riise by the way- læg iøvrigt mærke til han snyder- han kaster med "en hånd", og lader den anden følge med- godt gammelt indkasttrick.)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:36

Godt kastet, Thomas.

Du formår, at få en masse PR både i Danmark og i udlandet. Din forretning kan blive rigtig stor, hvis du fortsætter med den taktik Smile

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:41

Godt arbejde Thomas! :-)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 19:27

Mikael christiansen:

prøver også selv det et par gange , nogle lykkes det at komme i medier andre gange ikke og tillykke med den gode omtale , forsæt der ud ad , det er super godt gået Smile

Tak alle sammen Big Smile

Jeg gør mit bedste for at lave gode historier om min virksomhed... En gang imellem bliver de heller ikke til noget, selv om jeg tror det bliver store historier.

F.eks. da jeg trænede indkast i Statsfængslet Østjylland sidste år... Der fandt jeg ud af, at jeg skulle ha´ haft en journalist med indenfor murene...

...men igen, det er bare med at klø på Yes

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:28

flemming.dk:
ja, godt gået thomas. jeg læste artiklen og den gav dig go PR, synes jeg. ( Har du trænet Arne Riise by the way- læg iøvrigt mærke til han snyder- han kaster med "en hånd", og lader den anden følge med- godt gammelt indkasttrick.)

Nej Flemming... Jeg har ikke trænet John Arne Riise... og det der med en hånd dur overhovedet ikke Big Smile

... og tak for rosen Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)