Mange tak for alle jeres svar! Det er dejligt at høre jeres meninger!
@Troels Jeg har allerede gjort tanken om en arbejdstelefon, så jeg kan få lavet en ordentlig telefonsvarer. Jeg tror også at mine kunder vil kunne forstå, hvis jeg pludselig får en alarm. Men tror dog resten af stationen vil kigge lidt, hvis jeg råber brand! :D
nu er det så ca 20 år siden at kunderne ville vide noget som helst om de der står bag en virksomhed.. Det er lige så irrelevant som at ligge et billede på at sig selv. Det er simpelthen for plat og vil ikke blive taget seriøst.
Casper, Kan du ikke lige kaste lidt lys over hvad din webshop handler med eller eventuelt branchen, hvis du godt vil holde produkt-kortet tæt på kroppen lidt endnu?
nu er det så ca 20 år siden at kunderne ville vide noget som helst om de der står bag en virksomhed.. Det er lige så irrelevant som at ligge et billede på at sig selv. Det er simpelthen for plat og vil ikke blive taget seriøst.
Hej PJEDSTED.
Driver du eller har du selv drevet virksomhed på nettet?
Det primære er naturligvis produktet og prisen, men der er rent faktisk en række tilfælde, hvor både billeder og noget der minder om personlige oplysninger giver den besøgende en højere grad af tryghed og den forretningsdrivende højere omsætning.
Jeg skal sælge fitness- og kampsportsudstyr på min side. Jeg kommer til at køre shoppen med Dropshipping.
@PJEDSTED
Jeg må give Troels ret. Jeg mener ikke, at et billede af shoppens ejer på mails og på siden bliver taget useriøst. Hvis jeg i forvejen vil gøre indtryk af at det er en shop styret af mig alene, synes jeg personligt, det er rart, at jeg kan se forhandleren 'i øjnene'.
@Johnny
Jeg har desværre meget skiftende arbejdstider, der gør, at jeg ikke kan give et mere præcist kontaktinterval. Jeg har skrevet på min demoshop, at min telefon er åben fra 8-22. Hvilket både er sandt og falsk. Jeg har vagter der lyder 7-15, 15-22 og 11-23. Mine vagter er så skiftende at jeg ikke engang kan lave et skema over mine vagter... Så det er virkelig et svært problem for mig at løse, så det er tilfredsstillende for kunderne og medgørligt for mig.