Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilldsvækkende? Skal jeg nævne at jeg arbejder ved siden af shoppen?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar! Det er dejligt at høre jeres meninger!

@Troels
Jeg har allerede gjort tanken om en arbejdstelefon, så jeg kan få lavet en ordentlig telefonsvarer.
Jeg tror også at mine kunder vil kunne forstå, hvis jeg pludselig får en alarm. Men tror dog resten af stationen vil kigge lidt, hvis jeg råber brand! :D

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:49

nu er det så ca 20 år siden at kunderne ville vide noget som helst om de der står bag en virksomhed.. Det er lige så irrelevant som at ligge et billede på at sig selv. Det er simpelthen for plat og vil ikke blive taget seriøst.

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49

nævn det vis det er relevant til din webshop er sko sælger har webshop om sko mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:55

Casper, Kan du ikke lige kaste lidt lys over hvad din webshop handler med eller eventuelt branchen, hvis du godt vil holde produkt-kortet tæt på kroppen lidt endnu?

/Jesper

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:55

PJEDSTED:
nu er det så ca 20 år siden at kunderne ville vide noget som helst om de der står bag en virksomhed.. Det er lige så irrelevant som at ligge et billede på at sig selv. Det er simpelthen for plat og vil ikke blive taget seriøst.

Hej PJEDSTED.

Driver du eller har du selv drevet virksomhed på nettet?

Det primære er naturligvis produktet og prisen, men der er rent faktisk en række tilfælde, hvor både billeder og noget der minder om personlige oplysninger giver den besøgende en højere grad af tryghed og den forretningsdrivende højere omsætning.

Mvh Troels.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kører også en webshop sideløbende

Jeg har ingen problemer med dette, da der står på shoppen "træffes bedst efter kl. 15.00"

Ringer de før kl. 15.00 er der telefonsvarer på.

De tilbagemeldinger jeg har fået på dette er positive, da jeg er til at få fat i når de har fri...

Det er så lidt sværere , hvis man har skiftende arbejdstider.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:17

Fedt at du starter en shop ved siden af dit fuldtidsarbejde - men ang. de spørgsmål, hvad er det du vil sælge på shoppen ?

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:26

@Jesper og Tek

Jeg skal sælge fitness- og kampsportsudstyr på min side. Jeg kommer til at køre shoppen med Dropshipping.

@PJEDSTED

Jeg må give Troels ret. Jeg mener ikke, at et billede af shoppens ejer på mails og på siden bliver taget useriøst. Hvis jeg i forvejen vil gøre indtryk af at det er en shop styret af mig alene, synes jeg personligt, det er rart, at jeg kan se forhandleren 'i øjnene'.

@Johnny

Jeg har desværre meget skiftende arbejdstider, der gør, at jeg ikke kan give et mere præcist kontaktinterval.
Jeg har skrevet på min demoshop, at min telefon er åben fra 8-22. Hvilket både er sandt og falsk. Jeg har vagter der lyder 7-15, 15-22 og 11-23. Mine vagter er så skiftende at jeg ikke engang kan lave et skema over mine vagter...
Så det er virkelig et svært problem for mig at løse, så det er tilfredsstillende for kunderne og medgørligt for mig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)