Hejsa Aminoer, Jeg stiftede for godt og vel 5 mdr. siden www.laankontanter.dk Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt feedback på selve siden. Et stort problem er at jeg mangler volumen, og meget trafik lige pt. er der under 50 besøgende om dagen. og det er med ca. 15-30 kliks. uden megen konvetering. Jeg tænker også hvis nogle ser store problemer iht. SEO ville jeg blive meget glad at høre lidt om det, da det ikke er min stærke side. Jeg har naturligvis læst diverse lex. fra rosenstan og demib, og prøvet at efterleve deres gode råd. Senest har jeg lavet massere af interne links og skrevet artikler iht. lån. Med venlig hilsen og tak Mads Rosenlund |
Hvad tjener du ca. pr. besøgende? 50 besøgende om dagen kan være fint nok, hvis det er de rigtige besøgende. Jeg har et lånesite, som måske har mellem 0-5 besøgende om dagen, hvor jeg mere eller mindre advare folk i mod at låne penge på nettet, men alligevel giver det en god håndfuld leads om måneden. Måske du skulle fokuserer på at få folk ind på de rigtige keywords? I stedet for mængden.
Når det så er sagt, så mangler dit site jo indhold. Det er et rigtig flot site, og jeg er misundelig, men der er jo ikke nogle rigtige tekster. Google elsker god tekst - Og dine låne guides kunne være et perfekt sted at have den tekst, men dine artikler er ekstremt korte.
Desuden ville jeg nok fjerne Ferratum hvis jeg var dig, med de uhyrlige betingelser de giver affiliates.