Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - Mangler volumen

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg stiftede for godt og vel 5 mdr. siden www.laankontanter.dk

Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt feedback på selve siden.

Et stort problem er at jeg mangler volumen, og meget trafik lige pt. er der under 50 besøgende om dagen. og det er med ca. 15-30 kliks. uden megen konvetering.

Nogle gode råd til hvad jeg kan gøre bedre? Jeg ville gerne ligge på 2-300 besøgende om dagen.

Jeg tænker også hvis nogle ser store problemer iht. SEO ville jeg blive meget glad at høre lidt om det, da det ikke er min stærke side. Jeg har naturligvis læst diverse lex. fra rosenstan og demib, og prøvet at efterleve deres gode råd. Senest har jeg lavet massere af interne links og skrevet artikler iht. lån.

Med venlig hilsen og tak

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:13

Hvad tjener du ca. pr. besøgende? 50 besøgende om dagen kan være fint nok, hvis det er de rigtige besøgende. Jeg har et lånesite, som måske har mellem 0-5 besøgende om dagen, hvor jeg mere eller mindre advare folk i mod at låne penge på nettet, men alligevel giver det en god håndfuld leads om måneden. Måske du skulle fokuserer på at få folk ind på de rigtige keywords? I stedet for mængden. 

Når det så er sagt, så mangler dit site jo indhold. Det er et rigtig flot site, og jeg er misundelig, men der er jo ikke nogle rigtige tekster. Google elsker god tekst - Og dine låne guides kunne være et perfekt sted at have den tekst, men dine artikler er ekstremt korte. 

Desuden ville jeg nok fjerne Ferratum hvis jeg var dig, med de uhyrlige betingelser de giver affiliates

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:17

Desuden, har du måske overvejet Adsense? En rigtig placeret adsense boks, ville nok give dig mere indtjening end du lige går og tror.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:25

Hej Mads

Fokuser lidt mere på kaywords som "su lån" - "lån og spar" - Der er ikke meget konkurrence på dem.

Husk evt. at bruge <small></small> den er ikke helt ligegyldig! Også få lidt flere indgående links. Evt. ved at blogge også ref til din side.

Også tilføj "alt" tag til dine billeder.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:46

Mange tak.

Jeg vil prøve at lave nogle flere unikke og lange artikler til siden. Samtidig at overveje AdSense.

Èn rigtig god idé at kigge på keywords uden megen konkurrence, det vil jeg prøve, har lige pt. ikke mange sider på enkelte søgeord på første side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21

stort at se hvornår en kampagne stopper kunne jeg kunne se en låne kampagne var stoppet.

lige mere viden på siden 

Opdatere mere på siden

jeg kan ikke se meget mere end de 3 samme hoved links på siden og lidt andre men nogle gentages på alle sider næsten de 3 samme

flere besøgene blogger løs om dette emme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:24

Hej..

Jeg er bange for, at du har nogle ret så alvorlige seo-problemer, og mere end jeg umiddelbart kan gennemskue.

Bla. leverer du duplikeret indhold i stor stil, da dit site svarer både med og uden www, - så alt indhold ligger i princippet på 2 domæner.

og du har sider indeexeret både med og uden www, det skal du få set på ret hurtigt, så der får redirected det ene domæne til det andet. i dit tilfælde www til non.www da jeg kan se i din signatur at det er nonwww du markedsfører..

Og så har du nogle sider indexeret der hedder noget i stil med laankontanter.dk/laannu/der.php

og det har du til alle dine affiliates. Jeg er med på at de er for at tracke din leads, men jeg er så langt fra sikker på at det er sider der skal indexeres eller "followes af søgemaskinerne.

Jeg har ikke den store erfaring med seo og affiliate, så vi må nok håbe på at en af de rigtige seo-eksperter kigger forbi og giver sit besyv med, eller du selv henvender dig til en af dem.

Jeg ser heller ikke du har nogen robot.txt og det er bla i sådan en at du kan fortælle søgemaskinerne hvis der er områder eller sider på dit site du ikke ønsker indexeret.

Men redirected som jeg først omtalte skal laves særkskilt, og det er lidt forskelligt hvordan det gøres fra cms til cms, - prøv at google "dit cms + 301 redirect" og se om det ikke giver dig svar.

vh/ Ulrik

Skjorte med kontrast

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 01:28

Mange tak for svarende.

Ulrik - mensbasic.dk:

Hej..

Jeg er bange for, at du har nogle ret så alvorlige seo-problemer, og mere end jeg umiddelbart kan gennemskue.

Bla. leverer du duplikeret indhold i stor stil, da dit site svarer både med og uden www, - så alt indhold ligger i princippet på 2 domæner.

og du har sider indeexeret både med og uden www, det skal du få set på ret hurtigt, så der får redirected det ene domæne til det andet. i dit tilfælde www til non.www da jeg kan se i din signatur at det er nonwww du markedsfører..

Og så har du nogle sider indexeret der hedder noget i stil med laankontanter.dk/laannu/der.php

og det har du til alle dine affiliates. Jeg er med på at de er for at tracke din leads, men jeg er så langt fra sikker på at det er sider der skal indexeres eller "followes af søgemaskinerne.

Jeg har ikke den store erfaring med seo og affiliate, så vi må nok håbe på at en af de rigtige seo-eksperter kigger forbi og giver sit besyv med, eller du selv henvender dig til en af dem.

Jeg ser heller ikke du har nogen robot.txt og det er bla i sådan en at du kan fortælle søgemaskinerne hvis der er områder eller sider på dit site du ikke ønsker indexeret.

Men redirected som jeg først omtalte skal laves særkskilt, og det er lidt forskelligt hvordan det gøres fra cms til cms, - prøv at google "dit cms + 301 redirect" og se om det ikke giver dig svar.

vh/ Ulrik

Skjorte med kontrast

Mange tak Ulrik.

Jeg ved at jeg har nogle med www og (uden www) har lagt mærke til det før, men ikke videre tænkt over det. Jeg må finde en løsning hvis du siger det er ret vigtigt. 

Jeg har en robot.txt fil som ikke skal indexere laannu/affiliates.php filerne. Og har de bliver da heller ikke inkluderet i søgeresultaterne?

Jeg bruger ikke noget cms system til dette website, det er bygget op og rykket rundt på gameldags html, php og css.

mvh

mads

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:34

Hej igen.

du kan prøve af lave flg. søgning på google : site:laankontanter.dk - så ser du hvad der lige nu er indexeret, og der iblandt dine "affilate-leads-sider", - klik på "medtag udeblevne resulatater". Og klikker jeg "vis kilde" på selve dit site, ser jeg ingen robot.txt, så den kikser altså for dig.

Og ja!!!! - det er vigtigt" at dit site kun svarer med enten www eller uden, dels er det problematikken med Dc - men ikke mindst i forb. med den "naturlige" linkbuilding der forh. på et tidpunkt finder sted. - Se evt denne video med Thomas Rosenstand:

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:08

Super Ulrik.

Jeg har fået styr på hvordan jeg sætte min redirect fil op, med htacces.

Jeg kan se jeg har flest indexerede sider uden www.

Ville det så ikke også være mest naturligt at jeg vælger uden? eller hvad er bedst?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)