Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - Mangler volumen

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt du kunne skrue lidt om for tekststørrelsen, hvis man som jeg sidder og kigger på siden fra en netbook med en 11" skærm, er teksten meget meget lille.

Prøv også at sætte din tekst op i nogle afsnit, så den er nemmere at læse for brugeren. Jeg ville personligt springe fra, hvis alt teksten virkede som en stor klump.

For at lave redirect fra www til ikke www, kan du indsætte nedenstående i en htaccess-fil:

RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^laankontanter.dk$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://laankontanter.dk/$1 [L,R=301]

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:40

Udfra det du har skrevet indtil nu, og hvad der står i din signatur ville jeg lave rediceted fra www til non www, for det ser ud til at det er den side du markedsfører og som du måske allerede har været ude og linkbuilde til, eller anden markedsføring, - visitkort eller lign..

Principielt har det ikke den store betydning, bare du får taget en beslutning og får det gjort. Har du på nuværende tidspunkt indgårende links der starter med www taber de muligvis en smule linkjuice, men hvis det er, så er det så lidt så det hurtigt opvejes at du nu får styr på det, og kan være / er konsekvent i din markedsføring af dit site.

/Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:00

Ulrik - mensbasic.dk:

Udfra det du har skrevet indtil nu, og hvad der står i din signatur ville jeg lave rediceted fra www til non www, for det ser ud til at det er den side du markedsfører og som du måske allerede har været ude og linkbuilde til, eller anden markedsføring, - visitkort eller lign..

Principielt har det ikke den store betydning, bare du får taget en beslutning og får det gjort. Har du på nuværende tidspunkt indgårende links der starter med www taber de muligvis en smule linkjuice, men hvis det er, så er det så lidt så det hurtigt opvejes at du nu får styr på det, og kan være / er konsekvent i din markedsføring af dit site.

/Ulrik

Super :)

Iht. robots.txt fortæller google webmasterværktøjer, at de er begrænset.

min robot fil ser således ud

User-agent: *
Disallow: /laannu/
Allow: /

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:10

Det er muligt din .txt fil hedder sådan.Wink

- men den slår ikke igennem... Prøv selv at tjekke ved at højreklikke og "vis kilde" og kig din kode igennem når du står på sitet. Jeg ved ikke hvor du lægger den henne, - men den skal ligge i roden af domænet. - Normalt kan man se robot.txt blandt de første 10-20 linier men ikke hos dig...

/Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:29

Robots.txt har jeg bare lagt op på .root uden at gøre mere ved det, andet end det som står i filen.
- Skal jeg gøre andet?

Min 301 redirict fil virker nu. Perfekt :)

Et andet spørgsmål. Jeg kan se jeg også har http://laankontanter.dk + http://laankontanter.dk/index.php

Går det ud over min SEO? i forhold til ranking på google o.lign.

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:45

Som sagt er jeg ikke teknikker, så hvad der går galt med din robot.txt skal jeg ikke kunne sige, men den slår ihvertfald ikke igennem - prøv evt. et spørge i et forum som kender til det program du opbygger dit site i, din host, eller lav en ny tråd her, - med overskfiten "robot.txt og dit program"'

Og ja - det er et problem at du har "2 forsider" både / og index.php - alt indhold der ligger på en selvstændig url SKAL have unikt indhold, så "same procedure" som med www og ikke www.

Og - det har jeg iøvrigt godt set, - det spiller!Yes - Så derfor fatter jeg heller ikke lige det med din .txt-fil

- Håber du finder ud af det..;-)

/Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:28

Skal jeg lave endnu en htaccess fil - sådan så jeg har to?

Eller bare tilføje samme fremgangsmåde på et par linjer nedenunder den anden, i selve filen?

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:34
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:49

Ulrik - mensbasic.dk:

Du burde godt kunne gøre det i en og samme fil.

Læs evt. denne post http://blog.confero.dk/saadan-laver-du-301-redirects

Mht din robot.txt fandt jeg denne http://www.html.dk/artikler/00003/

Håber du kan bruge det

/Ulrik

Det kunne jeg sagtens bruge :)

- Redirecten skulle ikke være et problem
- Robots er der vidst ingen anden udvej en prøve sig frem, jeg må lige tjekke det hele igennem et par gange.

Men det var til STOR hjælp Ulrik. Rigtig mange tak :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:28

Det var så lidt, - glad for at kunne hjælpe..;-)

Og når du så har fået styr på det (og det skal du først!), - så tror jeg du skal igang med noget linkbuilding, - skaffe indgående links til dit site. du har ikke ret mange som jeg lige umiddelbart kan se det. Det har også STOR betydning for din ranking... Men inden da skal du "have orden i eget hus"..:-)

/Ulrik

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)