Det de mener, er at Ferratum giver ca 100 kr pr. godkendt lead. Det er fair nok. Problemet er bare at under 10% af alle leads bliver godkendt. 9 ud af 10 leads bliver slettet måneden efter.
Det de mener, er at Ferratum giver ca 100 kr pr. godkendt lead. Det er fair nok. Problemet er bare at under 10% af alle leads bliver godkendt. 9 ud af 10 leads bliver slettet måneden efter.
urimeligt. Det kunne godt være tid til at fjerne eller prioritere andre udbydere lidt højere på siden :)
Ja, en anden løsning jeg har foreslået, var at betale 10 kr for alle leads (det burde give det samme). Spørgsmålet er så, hvor mange der egentlig ville køre dem, med den afregning. De vil i hvert fald ligge langt under standard taksten for lånekampagner.
Hvorfor netværkene vælger at lade Ferratum køre deres program, på de betingelser kan jeg kun gætte på. Jeg kunne sagtens forestille mig at netværkene, fik en eller anden lille afregning pr. lead, men at os affiliates kun får afregning pr godkendt lead. Det er kun gætteri, men alt andet vil være økonomisk hul i hovedet, for de netværk, som køre Ferratums kampagne.
Deres kampagne kan nemt substitueres af andre, som køre på meget bedre vilkår.
Det kunne man sagtens. Men det er i hvert fald ikke attraktiv at køre deres kampagne på deres nuværende afregning.
Men jeg er helt enig i at andre kan substituere Ferratums kampagne mange gange. På et tidspunkt kunne det jo være det gik op for dem at en højere betaling, eller pr. lead ville komme dem selv til gode i sidste ende.
Jeg kan ikke svare på det, men tror der er kloge folk her på siden som kender til temaet.
Og mht. flere besøgende kunne du jo overveje lidt AdWords inden for rammerne af dit budget. Du kan jo relativt hurtigt måle hvor meget du har råd til hhv. hvad der lønner sig.
Det ville jeg også gerne, men min side blev suspenderet i brug af AdWords i starten af min annonceringstid. Det kan ikke genåbnes af google igen :) Sådan er det bare.
På længere sigt må den gerne kunne "køre" lidt af sig selv på organiske besøgende. Og de begynder da hvert fald at gå i den rigtige retning nu :)