Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotografering af varer til webshop.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er et par, der er ved at starte en webshop op, og vi har så lige et lille problem med at tage billeder af vores varer. Det er ikke store varer, og grunden til at vi gerne selv vil tage billederne, er jo selvfølgelig for at minimere vores udgifter i opstartsfasen.

Er der nogle, der kan komme med gode ideer til, hvordan vi bedst gør?

På forhånd tak

Heidi

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:07

Hej Heidi,

Det spørgsmål har været oppe mange gange her i debatten, jeg vil derfor henvise til et par tidligere tråde om emnet:

http://www.amino.dk/forums/t/129926.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/89342.aspx?PageIndex=2

Først og fremmest synes jeg I skal overveje, hvilket signal jeres shop skal sende. Hvis det skal se lækkert ud, så brug en fotograf. Det behøver altså ikke koste ret meget. Man kan få taget rigtig mange billeder inden det kan svare sig selv at investere i et kamera.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 03:51

Jeg ville ikke råde jer til at gøre det selv.. overlad det til folk som ved hvad de laver... 

For eks mig ;) ..

Check min hjemmeside ud HER 

Jeg er pt i New York og arbejde for en fotograf herovre.. men er tilbage i september. Der vil jeg gerne hjælpe jer hvis det stadig er nødvendigt. Mht det økonomiske så forstår jeg jeres situation og er selvfølgelig med på at finde ud af noget fornuftigt i led med et varigt samarbejde.

Mvh
Dennis 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 04:16

tvebak123:

Hej

Vi er et par, der er ved at starte en webshop op, og vi har så lige et lille problem med at tage billeder af vores varer. Det er ikke store varer, og grunden til at vi gerne selv vil tage billederne, er jo selvfølgelig for at minimere vores udgifter i opstartsfasen.

Er der nogle, der kan komme med gode ideer til, hvordan vi bedst gør?

På forhånd tak

Heidi

Prøv at tage kontakt til http://tobiashorvath.dk/ - ung amatør fotograf, men alligevel perfektionist i alt han laver! Smile

Priserne er ganske rimelige og resultatet meget professionelt

Hils desuden fra Emil, hvis du snakker med ham :-) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:40
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:07

Hej Heidi.

Jeg startede selv med at tage mine produkt billeder, netop for også at minimere mine udgifter. Senere hen, har jeg ville lave mine billeder mere professionelle. Dette har jeg også selv lært at gøre, da jeg selv arbejder en smule med Photoshop CS5.

Har en af jer erfaring med Photoshop? Så kan i nemt og hurtigt komme igang med at tage billeder og lave dem ekstra flotte i photoshop :)

/ Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Hej Heidi,

Lidt afhængig af varerne i skal fotografere, kan det godt lade sig gøre at tage hæderlige billeder, med f.eks. et lystelt og god lyssætning.

Men det er helt klart at hvis de skal være super, så kan det kun anbefales at tage kontakt til en "rigtig" fotograf og få dem skudt der. Der behøver ikke engang at være så dyrt enda. Jeg vil da også gerne melde mig på banen og give et godt tilbud til jer. Alternativt er i meget velkomne til at give mig et ring på 51295020, så skal jeg gerne give lidt gratis råd og vejledning.

Mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:00

Vanen tro så vil jeg også lige melde mig på banen med et tilbud.

Jeg er uddannet reklamefotograf og laver til dagligt produkt fotografering
, men kan samtidig tilbyde jer en god lav pris der kan matche selv de mest ambitiøse semi-pro fotografer.

Så hvis I da ikke allerede har fundet en løsning, så kig forbi: www.legreve.com, smid en mail på info@legreve.com og lad os tage en snak om hvad det er I har brug for.

Bemærk jeg også laver videografi...

Holder til i hovedstadsområdet.

Mvh

Torben

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:23

Hej Torben

Vi har muligvis fundet en løsning, og da du ligger i hovedstadsområdet, og vi er i Nordjylland, så er det måske ikke den smarteste løsning at vælge dig.

Takker ellers for indlæg og tilbud!!

Mvh

Heidi

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:17

Hej Heidi,

Jeg skrev et langt indlæg for knapt et halvt års tid siden. Det er delvist opsummering af mine erfaringer og delvist en forretningside fra min side: http://www.amino.dk/forums/t/121865.aspx

Jeg kan kun give de andre ret: At tage gode produktfotos er absolut ikke nemt Smile

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)