Undskyld jeg siger det, og der er intet ondt ment med det, men du lyder virkelig som en gammel, sur og bitter mand, som af ukendte årsager bare har en utrolig negativ holdning til konkurrence og dine konkurrenters adfærd...
Jeg tror simpelthen ikke på at de kan levere fejlfrie produktskud til så lav en pris.. medmindre de har dundrende underskud. Den mængde tid man bliver nødt til at bruge på visse produkter, blanke produkter, sammenkopieringer og lign.. Det kan ikke streamlines som du prøver at bilde folk ind.. Det ville kræve at de får skuddet i kassen ved første tryk.. og det kan ikke lade sig gøre da alle produkter er forskellige.
Hvis du derimod har en fast lyssætop til ALLE produkter (som er fuldkomment forkert).. og skider på kvaliteten, reflektioner og dimensioner i billedet.. så kan du godt bilde mig ind de kan spytte en pris ud der er så langt ude..
Er det ik nogle grove beskyldninger mod konkurrenters setup, som du slet ik kender?
Du aner intet om, hvordan og med hvilke betingelser de yder deres service, men alligevel konkluderere du, at de næsten må gøre dit og dat, og det hele er knap så godt.
Burde du nærmest ik være glad for, at der findes sådanne konkurrenter, så du kan skille dig ud fra mængden?
En anden ting der er lige så mærkeligt at jeg simpelthen ikke kan forstå det... er.. hvorfor.. vil man lære folk at lave billeder når det er det ens arbejde går ud på... Det ville jo svare til at VVS manden kom forbi med en folder hvor han havde skrevet ned alt hvad han vidste og så afleverede den til sin kunde.. smuttede igen og missede en kunde.. Jeg forstår det ikke..
Ret basalt, fordi de gerne vil brande sig selv, og måske sælge nogle konsulent eller service ydelser til kunder, som de aldrig ville få som kunder alligevel. Hvis du begynder at segmentere dine potentielle kunder, så vil du opdage, at man sagtens kan få benefits på kunder, som aldrig ville købe dine fotos. Med lidt hjælp kunne du måske sælge dem noget andet, eller de ville købe af dig senere hen, når økonomien osv var til det...
Det er jo den branding, som du selv omtaler, og den forstår du ikke?
Det er da simpelthen så dumt at konkurrere på prisen.. Det er det værste man kan gøre.. specielt i et land som Danmark...
Jeg forstår ikke at folk ikke brander sig på deres unikke egenskab istedet for at konkurrere på prisen.. Det er det værste man kan gøre.. Brand dig selv for helvede istedet for det andet..
Hvorfor? Du mener direkte at konkurrence på prisen i DK er dumt? Det er altså en meget gammeldags og underlig tilgang til tingene...
Det lyder som om, at du ALDRIG har segmenteret dine potentielle kunder, og derfor tror, at du kan få gud og hver mand som kunde... Sådan er virkeligheden dog langt fra til info...
Så skil dig ud.. Det gælder i alle brancher.. Hvilket mange åbenbart ikke forstår..
En meget komisk afslutningssætning. Du siger, at man skal skille sig ud. Når dine konkurrenter så gør dette via smarte og billige setups, så får de verbale tæsk, fordi de konkurrere på prisen...
Discount er kommet for at blive, og det er altså også en måde at brande sig på. Om du kan lide det eller ej ;D