<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Alt det andet om at starte virksomhed</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/16.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;At starte virksomhed er en livsstil. Iværksættere har ofte entrepreneurship i blodet, og det betyder, at det ikke kun handler om en anden måde at gå på arbejde på. Iværksættere arbejdere på skæve tidspunkter, tager på egen hånd store beslutninger og kan have meget svingende indtægt.  Det påvirker familien, ferien og boligen. I dette forum snakker vi om alle de ting og hjælper hinanden med at komme videre.  Hvis du vil finde andre selvstændige i samme situation som dig selv, så er det her det foregår.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kom inden for og få svar på dine spørgsmål om iværsætteri, feedback på dine egne problemstillinger og ideer og forretningsopstart.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918187.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 10 Sep 2011 15:02:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:918187</guid><dc:creator>Dennis Møller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918187.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=918187&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Min tanke er lidt mere overordnet .. jeg pr&amp;oslash;ver.. og det kommer nok tit til at lyde provokativt.. men jeg pr&amp;oslash;ver at kommentere og g&amp;aring; folk lidt p&amp;aring; spidsen.. mest fordi jeg s&amp;aring; gerne at hele branchen kom tilbage til hvad den var engang. Dengang f&amp;oslash;r krisen.. dengang kunder ikke blev sure over de ikke bare kunne bruge deres billeder til hvad de ville.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;T&amp;aelig;nk engang.. jeg har set folk blive sure over at de ikke m&amp;aring;tte bruge deres nyindk&amp;oslash;bte billeder til lige pr&amp;aelig;cis hvad de havde lyst til .. selvom aftalen kun omhandlede flyerbrug.. s&amp;aring; kunne kunden ikke forst&amp;aring; at de ikke m&amp;aring;tte bruge billederne udenlands og til andre ting. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det var ALDRIG sket i udlandet hvor folk faktisk respekterer rettigheder og de forst&amp;aring;r at billederne faktisk er noget af det mest vigtige ansigt udadtil. Herhjemme er det bare langsomt g&amp;aring;et i forfald fordi folk konkurrerer indbyrdes p&amp;aring; det forkerte grundlag. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;N&amp;aring;h.. nok om det. L&amp;aelig;ngere debat. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis du pr&amp;oslash;ver at s&amp;aelig;tte dig og regne folks priser ud.. hvad folk tager for at lave logo&amp;#39;er, identiteter og jah.. billeder ogs&amp;aring;.. S&amp;aring; finder du meget hurtigt frem til at de i sidste ende ikke tjener p&amp;aring; det.. ELLER de m&amp;aring;ske har en l&amp;oslash;n som svarer til noget der er d&amp;aring;rligere end den 15&amp;aring;rige flaskedreng i netto.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvilket jo m&amp;aring; betyde at de har en anden indkomst.. ellers ville de jo ikke kunne sidde i deres lejlighed, hus .. osv.. &lt;br /&gt;Det er her jeg st&amp;aring;r uforst&amp;aring;ende.. fordi der er ingen grund til at tilbyde sig selv s&amp;aring; billigt.. det er en mentalitet kunderne har skabt fordi de har haft frit spil i s&amp;aring; mange &amp;aring;r.. Jeg ved godt jeg lyder som en t&amp;aring;belig optimist.. men hvis folk bare kunne l&amp;oslash;ft i flok s&amp;aring; ville mange flere blive gladere i l&amp;aelig;ngden. Plus de ville faktisk blive bel&amp;oslash;nnet for det arbejde de udf&amp;oslash;rer. En masse som ikke lever af fotografi, grafisk design osv.. de ville faktisk kunne leve af det. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det kan godt v&amp;aelig;re det er h&amp;aring;bl&amp;oslash;st.. men man kan da kun h&amp;aring;be. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mht at l&amp;aelig;se billederne... S&amp;aring; er det jo muligt.. Det er jo hvad en uddannelse g&amp;oslash;r i denne her branche. At v&amp;aelig;re uddannet fotograf giver en masse teknisk erfaring omkring lysl&amp;aelig;gning og lign. Det er jo typisk det som giver forskellen p&amp;aring; billederne i sidste ende ;) .. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Din solbrillebiks, netto, aldi osv.. De er billige ja... MEN.. Men men.. du skal huske p&amp;aring; at selvom de er billige.. s&amp;aring; l&amp;oslash;ber deres regnskab rundt. De har en avance et eller andet sted.. Hvilket m&amp;aring; betyde at et eller andet sted s&amp;aelig;lger de deres vare for mere end hvad de har givet for den.. :)&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg var engang ude for at der var en som ville have taget produktbilleder af sit produkt.. vi snakker flere 100 billeder. Hvilket jo er en ganske fin opgave hvor man kan tjene en god slat penge.. plus kunden f&amp;aring;r nogle fede billeder som (forh&amp;aring;bentligt) alle sammen ligner hinanden mht hvidbalancen, lys og redigering..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Uden at v&amp;aelig;re overrasket blev jeg jo underbudt til den store guldmedalje hvilket jo er helt fair.. jeg var dog S&amp;Aring; nysgerrig fordi min pris var s&amp;aring; billig at jeg fik helt ondt i maven da jeg trykkede send.. jeg blev simpelthen n&amp;oslash;dt til at h&amp;oslash;re hvad pris personen havde f&amp;aring;et..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Det vidste sig s&amp;aring; at den pris var s&amp;aring; lav at ..for det f&amp;oslash;rste at fotografen ikke engang kunne outsource billederne til fritskrab i indien.. fordi allerede der ville det g&amp;aring; i minus.. jeg tror det var en timel&amp;oslash;n p&amp;aring; omkring 13kr.. hvis jeg skulle lave det til den pris.. og jeg er ret hurtig n&amp;aring;r det kommer til den slags optagelser..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg grinte hele aftenen over at det var godt det ik var mig som skulle fritskrabe flere 100billeder.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;N&amp;aring;h.. men m&amp;aring;ske vi bare skal lade den ligge... Det kan jo v&amp;aelig;res vi ses til et arrangement n&amp;aring;r jeg engang kommer hjem til DK. S&amp;aring; gir jeg sgu en bajer.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918177.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 10 Sep 2011 14:33:37 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:918177</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918177.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=918177&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Trend. Jeg kan godt forst&amp;aring; at mit indl&amp;aelig;g kan lyde som noget bittert stads. Det er dog ikke tilf&amp;aelig;ldet :) .. Irriteret m&amp;aring;ske. Mest pga den overordnede tilgang til tingene. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvorfor udnytter du det s&amp;aring; ik til din fordel? Du kan jo brande dig p&amp;aring; bekostning af dine konkurrenter, hvis det er deres tilgang...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uden at vi skal g&amp;aring; hen og tolke hinandens indl&amp;aelig;g henover internettet hvor det typisk g&amp;aring;r helt galt.. S&amp;aring; vil jeg da bare mane den til jorden at sige.. folk kan da g&amp;oslash;re hvad de lyster. Det skal jeg jo ikke blande mig i.. som jeg n&amp;aelig;vner i mit indl&amp;aelig;g s&amp;aring; forst&amp;aring;r jeg bare ikke at folk s&amp;aelig;nker deres priser s&amp;aring; meget at selv dem i &amp;oslash;sten ikke gider v&amp;aelig;re med.. Der er jo ingen grund til det. Jeg forst&amp;aring;r bare ikke de ikke har lyst til at tjene flere penge. Men fred v&amp;aelig;re med det. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg forst&amp;aring;r udem&amp;aelig;rket hvordan man brander sig selv og andre. Jeg har trods alt brugt et par &amp;aring;r p&amp;aring; det. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det kan godt v&amp;aelig;re vi er enige om at v&amp;aelig;re uenige.. Jeg mener stadig at positionere sig selv udelukkende p&amp;aring; pris er en forkert tilgang til tingene. Hvilket mange jo g&amp;oslash;r. Det kan godt v&amp;aelig;re at de f&amp;aring;r nogle kunder p&amp;aring; det i det korte l&amp;oslash;b. I det lange tror jeg bare ikke det holder. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan man s&amp;aring; have flere holdninger til. Aldi, Lidl, Netto, Ryan Air, Norweigen, Telmore, Jem&amp;amp;Fix,&amp;nbsp;one.com&amp;nbsp;og ja vores &lt;a href="http://www.customfit.eu" target="_blank"&gt;solbrille webshop&lt;/a&gt;, sl&amp;aring;r alle p&amp;aring; prisen, og det g&amp;aring;r nu meget godt for de n&amp;aelig;vnte. S&amp;aring; helt dumt kan det ik v&amp;aelig;re...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kommer jo helt og aldeles an p&amp;aring; konceptet, og hvad man gerne vil opn&amp;aring; med sin forretning. Men det er ogs&amp;aring; klart, at f.eks B&amp;amp;O aldrig vil kunne konkurrere med Philips p&amp;aring; prisen. Men det er n&amp;aelig;ppe samme m&amp;aring;lgruppe, som jeg omtalte i mit f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g.&lt;br /&gt;S&amp;aring; i stedet for at v&amp;aelig;re irriteret og lidt halv bitter, s&amp;aring; v&amp;aelig;r dog glad for, at du m&amp;aring;ske kan samle nogle kunder op, som ik er tilfreds med dine discount konkurrenters service... For det vil ske f&amp;oslash;r eller senere hen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Desuden er det faktisk muligt at l&amp;aelig;se folks billeder.. Du kan jo se lynhurtigt hvilke paraplyer, softboxe eller rhondoer de har brugt. Du kan jo ogs&amp;aring; se hvilken teknik de har brugt i photoshop.. hvordan de har fritskrabet og om det er l&amp;oslash;st godt.. S&amp;aring; jo.. jeg kan faktisk godt kommentere p&amp;aring; de fleste folks setups :)&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mht service kan jeg jo l&amp;aelig;se mig frem til hvad de tilbyder og hvilke termer.. hvilket drager mig til den konklusion at de ikke lever af det.. fordi ellers ville de aldrig kunne betale husleje. Forst&amp;aring; mig ret.. F&amp;oslash;lg min symbolik her..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Okay det vidste jeg ik, at du kunne se ;D&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen.. jeg er ikke bitter selvom nogle nok vil kaste det stempel p&amp;aring; mig.. hvilket de skal have lov til. &lt;br /&gt;Det som m&amp;aring;ske lyder lidt sp&amp;oslash;jst er at jeg faktisk godt kan lide konkurrencen. Hvis det bliver gjort med omtanke. Jeg vil stadig det bedste for min branche her i DK.. og jeg har erfaret.. s&amp;aring; mange gange.. b&amp;aring;de hos amat&amp;oslash;rfotografer (hvor vi alle starter) og selv hos de top professionelle at folk r&amp;oslash;vrender hinanden. Folk bekriger hinanden og branchen NYDER det.. de spiller folk ud mod hinanden og de har n&amp;aelig;sten pulveriseret fotografens rettigheder til det rene ingenting efterh&amp;aring;nden. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det er hvad jeg virkelig er imod.. det kan godt v&amp;aelig;re du ikke tror mig. .men jeg er komplet ligeglad med om folk driver en hobbyvirksomhed og hygger sig med det.. det r&amp;oslash;r mig ikke. De er ikke dem jeg &amp;oslash;nsker at konkurrere med. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det ved jeg s&amp;aring; heller intet om. Jeg forholdte mig bare til den tekst, hvor du var meget negativ overfor priser og konkurrence.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sorry hvis mit indl&amp;aelig;g l&amp;oslash;d bittert.. Jeg har en dum tendens til at glemme vi er p&amp;aring; internettet og man ikke kan se og h&amp;oslash;re hvorn man siger tingene ;)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/div&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;br /&gt;Tell me about it. Er selv ik den bedste til online kommunikation, og det har da betydet et par misforst&amp;aring;elser i diverse debatter af og til ;D&lt;/div&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&amp;nbsp;&lt;/div&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;PS du f&amp;aring;r lige 5 stjerner herfra for dit glimrende svar!&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918168.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 10 Sep 2011 14:14:44 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:918168</guid><dc:creator>Dennis Møller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918168.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=918168&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Uh hall&amp;oslash;j.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Trend. Jeg kan godt forst&amp;aring; at mit indl&amp;aelig;g kan lyde som noget bittert stads. Det er dog ikke tilf&amp;aelig;ldet :) .. Irriteret m&amp;aring;ske. Mest pga den overordnede tilgang til tingene. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Uden at vi skal g&amp;aring; hen og tolke hinandens indl&amp;aelig;g henover internettet hvor det typisk g&amp;aring;r helt galt.. S&amp;aring; vil jeg da bare mane den til jorden at sige.. folk kan da g&amp;oslash;re hvad de lyster. Det skal jeg jo ikke blande mig i.. som jeg n&amp;aelig;vner i mit indl&amp;aelig;g s&amp;aring; forst&amp;aring;r jeg bare ikke at folk s&amp;aelig;nker deres priser s&amp;aring; meget at selv dem i &amp;oslash;sten ikke gider v&amp;aelig;re med.. Der er jo ingen grund til det. Jeg forst&amp;aring;r bare ikke de ikke har lyst til at tjene flere penge. Men fred v&amp;aelig;re med det. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg forst&amp;aring;r udem&amp;aelig;rket hvordan man brander sig selv og andre. Jeg har trods alt brugt et par &amp;aring;r p&amp;aring; det. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det kan godt v&amp;aelig;re vi er enige om at v&amp;aelig;re uenige.. Jeg mener stadig at positionere sig selv udelukkende p&amp;aring; pris er en forkert tilgang til tingene. Hvilket mange jo g&amp;oslash;r. Det kan godt v&amp;aelig;re at de f&amp;aring;r nogle kunder p&amp;aring; det i det korte l&amp;oslash;b. I det lange tror jeg bare ikke det holder. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Desuden er det faktisk muligt at l&amp;aelig;se folks billeder.. Du kan jo se lynhurtigt hvilke paraplyer, softboxe eller rhondoer de har brugt. Du kan jo ogs&amp;aring; se hvilken teknik de har brugt i photoshop.. hvordan de har fritskrabet og om det er l&amp;oslash;st godt.. S&amp;aring; jo.. jeg kan faktisk godt kommentere p&amp;aring; de fleste folks setups :)&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mht service kan jeg jo l&amp;aelig;se mig frem til hvad de tilbyder og hvilke termer.. hvilket drager mig til den konklusion at de ikke lever af det.. fordi ellers ville de aldrig kunne betale husleje. Forst&amp;aring; mig ret.. F&amp;oslash;lg min symbolik her.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Igen.. jeg er ikke bitter selvom nogle nok vil kaste det stempel p&amp;aring; mig.. hvilket de skal have lov til. &lt;br /&gt;Det som m&amp;aring;ske lyder lidt sp&amp;oslash;jst er at jeg faktisk godt kan lide konkurrencen. Hvis det bliver gjort med omtanke. Jeg vil stadig det bedste for min branche her i DK.. og jeg har erfaret.. s&amp;aring; mange gange.. b&amp;aring;de hos amat&amp;oslash;rfotografer (hvor vi alle starter) og selv hos de top professionelle at folk r&amp;oslash;vrender hinanden. Folk bekriger hinanden og branchen NYDER det.. de spiller folk ud mod hinanden og de har n&amp;aelig;sten pulveriseret fotografens rettigheder til det rene ingenting efterh&amp;aring;nden. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det er hvad jeg virkelig er imod.. det kan godt v&amp;aelig;re du ikke tror mig. .men jeg er komplet ligeglad med om folk driver en hobbyvirksomhed og hygger sig med det.. det r&amp;oslash;r mig ikke. De er ikke dem jeg &amp;oslash;nsker at konkurrere med. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Sorry hvis mit indl&amp;aelig;g l&amp;oslash;d bittert.. Jeg har en dum tendens til at glemme vi er p&amp;aring; internettet og man ikke kan se og h&amp;oslash;re hvorn man siger tingene ;)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918129.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 10 Sep 2011 12:35:21 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:918129</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/918129.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=918129&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Undskyld jeg siger det, og der er intet ondt ment med det, men du lyder virkelig som en gammel, sur og bitter mand, som af ukendte &amp;aring;rsager bare har en utrolig negativ holdning til konkurrence og dine konkurrenters adf&amp;aelig;rd...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg tror simpelthen ikke p&amp;aring; at de kan levere fejlfrie produktskud til s&amp;aring; lav en pris.. medmindre de har dundrende underskud. Den m&amp;aelig;ngde tid man bliver n&amp;oslash;dt til at bruge p&amp;aring; visse produkter, blanke produkter, sammenkopieringer og lign.. Det kan ikke streamlines som du pr&amp;oslash;ver at bilde folk ind.. Det ville kr&amp;aelig;ve at de f&amp;aring;r skuddet i kassen ved f&amp;oslash;rste tryk.. og det kan ikke lade sig g&amp;oslash;re da alle produkter er forskellige. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis du derimod har en fast lyss&amp;aelig;top til ALLE produkter (som er fuldkomment forkert).. og skider p&amp;aring; kvaliteten, reflektioner og dimensioner i billedet.. s&amp;aring; kan du godt bilde mig ind de kan spytte en pris ud der er s&amp;aring; langt ude..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er det ik nogle grove beskyldninger mod konkurrenters setup, som du slet ik kender? &lt;br /&gt;Du aner intet om, hvordan og med hvilke betingelser de yder deres service, men alligevel konkluderere du, at de n&amp;aelig;sten m&amp;aring; g&amp;oslash;re dit og dat, og det hele er knap s&amp;aring; godt.&lt;br /&gt;Burde du n&amp;aelig;rmest ik v&amp;aelig;re glad for, at der findes s&amp;aring;danne konkurrenter, s&amp;aring; du kan skille dig ud fra m&amp;aelig;ngden?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En anden ting der er lige s&amp;aring; m&amp;aelig;rkeligt at jeg simpelthen ikke kan forst&amp;aring; det... er.. hvorfor.. vil man l&amp;aelig;re folk at lave billeder n&amp;aring;r det er det ens arbejde g&amp;aring;r ud p&amp;aring;... Det ville jo svare til at VVS manden kom forbi med en folder hvor han havde skrevet ned alt hvad han vidste og s&amp;aring; afleverede den til sin kunde.. smuttede igen og missede en kunde.. Jeg forst&amp;aring;r det ikke.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ret basalt, fordi de gerne vil brande sig selv, og m&amp;aring;ske s&amp;aelig;lge nogle konsulent eller service ydelser til kunder, som de aldrig ville f&amp;aring; som kunder alligevel. Hvis du begynder at segmentere dine potentielle kunder, s&amp;aring; vil du opdage, at man sagtens kan f&amp;aring; benefits p&amp;aring; kunder, som aldrig ville k&amp;oslash;be dine fotos. Med lidt hj&amp;aelig;lp kunne du m&amp;aring;ske s&amp;aelig;lge dem noget andet, eller de ville k&amp;oslash;be af dig senere hen, n&amp;aring;r &amp;oslash;konomien osv var til det... &lt;br /&gt;Det er jo den branding, som du selv omtaler, og den forst&amp;aring;r du ikke?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er da simpelthen s&amp;aring; dumt at konkurrere p&amp;aring; prisen.. Det er det v&amp;aelig;rste man kan g&amp;oslash;re.. specielt i et land som Danmark...&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg forst&amp;aring;r ikke at folk ikke brander sig p&amp;aring; deres unikke egenskab istedet for at konkurrere p&amp;aring; prisen.. Det er det v&amp;aelig;rste man kan g&amp;oslash;re.. Brand dig selv for helvede istedet for det andet..&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvorfor? Du mener direkte at konkurrence p&amp;aring; prisen i DK er dumt? Det er alts&amp;aring; en meget gammeldags og underlig tilgang til tingene... &lt;br /&gt;Det lyder som om, at du ALDRIG har segmenteret dine potentielle kunder, og derfor tror, at du kan f&amp;aring; gud og hver mand som kunde... S&amp;aring;dan er virkeligheden dog langt fra til info...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; skil dig ud.. Det g&amp;aelig;lder i alle brancher..&amp;nbsp;Hvilket mange &amp;aring;benbart ikke forst&amp;aring;r..&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En meget komisk afslutningss&amp;aelig;tning. Du siger, at man skal skille sig ud. N&amp;aring;r dine konkurrenter s&amp;aring; g&amp;oslash;r dette via smarte og billige setups, s&amp;aring; f&amp;aring;r de verbale t&amp;aelig;sk, fordi de konkurrere p&amp;aring; prisen...&lt;br /&gt;Discount er kommet for at blive, og det er alts&amp;aring; ogs&amp;aring; en m&amp;aring;de at brande sig p&amp;aring;. Om du kan lide det eller ej ;D&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917971.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 10 Sep 2011 02:17:02 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917971</guid><dc:creator>Dennis Møller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917971.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917971&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;ferie??.. jeg er sgu ik p&amp;aring; ferie.. jeg er ovre og knokle.. du ved.. med at sl&amp;aring; navnet fast ;)&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Har lige et par dage hvor jeg kan tulle rundt og lege turist og .. jah.. indse at man kender hele byen som man kender sit eget hood tiblage i Kbh.. En dejlig f&amp;oslash;lelse. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Du har ret i at der er stor forskel p&amp;aring; at lave en skydning med modeller og et helt hold bag sig og s&amp;aring; produktskud.. men en kunde er en kunde i min bog og begge skal have lige god behandling. Jeg har v&amp;aelig;ret s&amp;aring; heldig at have v&amp;aelig;ret med p&amp;aring; adskillige store skydninger og musikvideoer. b&amp;aring;de her i NY og derhjemme.. Jeg har lavet arbejde til USA Vogue og diverse blade rundt om i verden.. Men det g&amp;oslash;r mig jo ikke for fin til at hj&amp;aelig;lpe Susanne som lige har startet en garnbutik op.. Alle skal have samme behandling.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Derfor piner det mig at se folk falde til patten pga prisen... De ved jo ikke bedre.. De er nye iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere og de er ude og sv&amp;oslash;mme blandt hajer som alle vil s&amp;aelig;lge dem noget. &amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nye iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere ved m&amp;aring;ske ikke s&amp;aring; meget om priser og kvalitet. De f&amp;aring;r bare en masse tilbud kastet i hovedet og selvf&amp;oslash;lgelig tager de den billigste. Men det er bare ikke altid den bedste l&amp;oslash;sning. I 9 ud af 10 tilf&amp;aelig;lde f&amp;aring;r du hvad du betaler for. Som regl er det jo hobbyister som egentlig synes det er lidt sjovt det der foto.. S&amp;aring; har de et par lamper ude i garagen hvor der engang imellem ogs&amp;aring; st&amp;aring;r Trine p&amp;aring; 17 som gerne vil have taget lidt babebilleder med en nerv&amp;oslash;s velour baggrund. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Ved siden af st&amp;aring;r der et lystelt k&amp;oslash;bt p&amp;aring; ebay eller strikket sammen af jem &amp;amp; fix&amp;#39;s l&amp;oslash;rdagstilbud. Ej at forglemme lys fra alle sider s&amp;aring; produktet bliver fuldkommen flat og uden dimensioner. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det er jo klart at en ny iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter m&amp;aring;ske ikke har forstand p&amp;aring; kvalitet n&amp;aring;r han ikke har v&amp;aelig;ret i gamet f&amp;oslash;r.&lt;br /&gt;Men det er et s&amp;oslash;m til min kiste hver eneste gang jeg f&amp;aring;r et svar om at en eller anden padehat har leveret et tilbud som ikke engang dem i &amp;oslash;sten gad r&amp;oslash;re ved.. Hvilket de er i deres fulde ret til.. Jeg forst&amp;aring;r &amp;aelig;rlig talt bare ikke hvorfor de ikke h&amp;aelig;ver prisen og tjener lidt penge p&amp;aring; det istedet.. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Jeg t&amp;aelig;nker ikke kun pris Lundsby.. jeg t&amp;aelig;nker faktisk ogs&amp;aring; p&amp;aring; at udbrede fotografien samt gode og l&amp;aelig;kre billeder. Desuden er jeg tr&amp;aelig;t af at DK skal v&amp;aelig;re s&amp;aring; lille et land og mange tr&amp;aelig;der p&amp;aring; fotografen, hans rettigheder og bare nakker billeder p&amp;aring; m&amp;aring; og f&amp;aring;.. V&amp;aelig;rst af alt.. fotografer som r&amp;oslash;vrender hinanden.. underbyder hinanden og leverer d&amp;aring;rligt arbejde.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;S&amp;aring; selvom jeg ikke skal leve af at tage packshots.. S&amp;aring; har jeg stadig en stor m&amp;aelig;ngde potentielle nye kunder herinde.... som bliver forbl&amp;aelig;ndet af pinlige priser og billeder fyldt med fejl...og det g&amp;oslash;r naller at se p&amp;aring;.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917851.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 09 Sep 2011 19:08:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917851</guid><dc:creator>Lundsby</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917851.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917851&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Dennis&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er super glad for at du synes om CloudSprout, med det response jeg har f&amp;aring;et ligner det i h&amp;oslash;j grad et produkt der s&amp;aelig;lger sig selv og gratis versionen vil helt sikkert give os en rigtigt stor udbredelse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg forst&amp;aring;r godt hvad du mener, vi bor i Schiller-huset s&amp;aring; jeg kender en god sjat fotografer. Der er ingen tvivl om at det de fleste fotografer, helst vil konkurrer p&amp;aring; kreativitet, lave geniale shoots der virkeligt g&amp;oslash;r en forskel f.eks. i en stor kampagne. I s&amp;aring;dan et game giver det ikke meget mening at konkurrere p&amp;aring; pris, for de kunder der har r&amp;aring;d til at b&amp;aelig;re de omkring liggende omkostninger til modeller, location etc. har s&amp;aring; store budgetter at honoraret til fotografen er lige meget. I s&amp;aring;dan et game, handler det om at sl&amp;aring; sit navn fast og lande de l&amp;aelig;kre kunder.&lt;br /&gt;Men helt &amp;aelig;rligt, den slags fotografer (og nok ogs&amp;aring; dig selv) bliver ikke vildt t&amp;aelig;ndte af at tage simple packshots for f.eks. webshops. Det er bare surt arbejde, det n&amp;oslash;dvendige onde der bringer sm&amp;oslash;r p&amp;aring; br&amp;oslash;det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er her Trendshots kommer ind, de vil kun lave packshots, de har ingen ambitioner om kreativ verdensklasse, de vil havde en fabrik der laver packshots mere effektivt end resten af branchen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er to forskellige forretningsmodeller, og som jeg ser det er begge egentligt lige legitime.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;PS: Jeg er meget misundelig p&amp;aring; at du er i New York. Apple Store&amp;#39;n skulle v&amp;aelig;re fantatisk, nyd ferien!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917110.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 16:09:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917110</guid><dc:creator>Dennis Møller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917110.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917110&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg ved ikke om Simon er mig.. Men det virker til du kommenterer de ting jeg sagde..&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der er forskel p&amp;aring; at hj&amp;aelig;lpe og investere i mulige forretningsforbindelser.. Og s&amp;aring; er der &amp;quot;amino priser&amp;quot;.. dvs folk der har en hobbybiks som s&amp;aelig;lger dem selv til en meget meget... meget lav pris i forhold til resten af samfundet. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det er fakta.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mht mit eksempel p&amp;aring; VVS manden s&amp;aring; drejer du min pointe s&amp;aring; det passer til dit eget argument istedet for at se id&amp;eacute;en i min symbolik. Igen..der er forskel p&amp;aring; vennetjenester og s&amp;aring; for&amp;aelig;re sin viden v&amp;aelig;k til folk for n&amp;aelig;sten ingen penge.. alts&amp;aring; i sidste ende g&amp;oslash;re sig selv arbejdsl&amp;oslash;s.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;N&amp;aring;h.. ses senere. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917108.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 16:01:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917108</guid><dc:creator>Dirch Lind</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917108.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917108&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Simon&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er da principielt enig i at man ikke bare skal byde under hinanden.&lt;br /&gt;Men hvis det er Trendshot du hentyder til, s&amp;aring; er det kun t&amp;oslash;j de fotograferer - og i et helt standardiseret setup - og gerne mere end 100 stk ad gangen - og stort set ingen billedbehandling - for at man f&amp;aring;r de gode priser.&lt;br /&gt;Det er billigt - men tror jeg da godt kan g&amp;aring; - hvis man ved hvad man laver.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det med at for&amp;aelig;rer noget v&amp;aelig;k, har jeg nu ogs&amp;aring; en anden holdning til end dig.&lt;br /&gt;Hvis du p&amp;aring; en eller anden vis hj&amp;aelig;lper en iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter - som nok alligevel ikke vil have haft r&amp;aring;d til at k&amp;oslash;be ydelsen hos dig - s&amp;aring; kunne det jo t&amp;aelig;nkes at han henvendte sig til dig, n&amp;aring;r han bliver &amp;quot;st&amp;oslash;rre&amp;quot; og har r&amp;aring;d til at betale.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis din vvs man var flink og fortalte dig, hvordan du selv kunne skifte din vandhane - en opgave han alligevel ikke rigtig kan tjene noget s&amp;aelig;rligt p&amp;aring; - s&amp;aring; kunne det jo v&amp;aelig;re du gav ham opgaven, n&amp;aring;r du engang skal have badev&amp;aelig;relset skiftet - fordi du nu kender ham og har oplevet ham som en flink fyr.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nogle gange er det en god investering at for&amp;aelig;re noget v&amp;aelig;k.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917106.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 15:58:09 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917106</guid><dc:creator>Dennis Møller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917106.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917106&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg synes dit eventyr lyder helt fantastisk og jeg synes det er en skide god id&amp;eacute;.. Det handler jo om at lade pengene arbejde for sig i sidste ende.. i dit tilf&amp;aelig;lde.. et produkt der s&amp;aelig;lger sig selv (forh&amp;aring;bentligt)&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Og i mit tilf&amp;aelig;lde.. en dag have folk der render og laver alt det administrative og skaffer mig kunder s&amp;aring; jeg bare skal m&amp;oslash;de op og trykke p&amp;aring; knappen og kun st&amp;aring; for det kreative. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mht din kammerat.. S&amp;aring; vil jeg ikke p&amp;aring;dutte ham noget.. da jeg jo ikke kender ham og han har mere erfaring end jeg. &lt;br /&gt;Jeg vil stadig st&amp;aring; ved at det ikke .. i sidste ende kan betale sig at konkurrere p&amp;aring; prisen alene. Hvilket var hvad jeg synes jeg kunne l&amp;aelig;se ud fra dit indl&amp;aelig;g. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er af den overbevisning at Danmark ikke kan hamle op med udenlandske produktioner.. Vi er et id&amp;eacute;land.. og det skal vi holde p&amp;aring;. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mht din kammerat.. s&amp;aring; har jeg stadig meget meget sv&amp;aelig;rt ved at se hvordan han kan f&amp;aring; tingene til at h&amp;aelig;nge sammen til den pris hvis vi snakker komplekse packshots og ikke bare et par sokker p&amp;aring; en hvid baggrund.. Faktisk vil jeg rigtig gerne se det med mine egne &amp;oslash;jne.. men det er nok lidt sv&amp;aelig;rt at f&amp;aring; adgang til.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Ville ellers ha v&amp;aelig;ddet en bajer.. :D &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nu vil jeg ud i det gode vejr og nyde de sidste par dage her i NY.. pengene bruger jo ikke sig selv.. !....&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Men Lundsby.. jeg h&amp;aring;ber du kan se hvor jeg vil hen mht at konkurrere p&amp;aring; prisen i det st&amp;oslash;rre billede. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917098.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 15:44:42 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917098</guid><dc:creator>Lundsby</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917098.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917098&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det er da simpelthen s&amp;aring; dumt at konkurrere p&amp;aring; prisen.. Det er det v&amp;aelig;rste man kan g&amp;oslash;re.. specielt i et land som Danmark...&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Rent nationalt s&amp;aring; er vores konkurrence-evne helt i bund, s&amp;aring; mon ikke det er rigtigt fornuftigt, at nogle gerne vil konkurrerer p&amp;aring; pris!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg tror simpelthen ikke p&amp;aring; at de kan levere fejlfrie produktskud til s&amp;aring; lav en pris.. medmindre de har dundrende underskud. Den m&amp;aelig;ngde tid man bliver n&amp;oslash;dt til at bruge p&amp;aring; visse produkter, blanke produkter, sammenkopieringer og lign.. Det kan ikke streamlines som du pr&amp;oslash;ver at bilde folk ind..&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg tror det er vigtigt ikke at lade omfanget af egne evner, begr&amp;aelig;nse n&amp;aring;r man vurderer andres projekter. Casper som er fotografen i biksen, har arbejdet med det i vel over 10 &amp;aring;r, og han har konstrueret en proces hvor han st&amp;aring;r inde for kvaliteten og at firmaet har overskud p&amp;aring; opgaverne.&lt;br /&gt;Det er jo hverken op til dig eller mig, at vurdere men hvis en kunde syntes det lyder for godt til at v&amp;aelig;re sandt s&amp;aring; er det bare at pr&amp;oslash;ve og f&amp;aring; syn for sagen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dennis M&amp;oslash;ller:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Lundsby... du laver jo heller ikke et produkt (Cloudsprout) som ligner ALLE andre men bare koster mindre.. du diffrentierer dig jo fra de andre p&amp;aring; markedet og tilbyder noget som ingen andre har.. s&amp;aring; kan du jo s&amp;aelig;tte prisen som du vil.. du har jo noget de andre ikke har..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ingen tvivl om at CloudSprout differencierer sig, ved at&amp;nbsp;man&amp;nbsp;kan springe programm&amp;oslash;ren over med det. Men vi er desv&amp;aelig;rre p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de immune over&amp;nbsp;pris-konkurrence.&amp;nbsp;CMS/Webshop markedet er benh&amp;aring;rdt og vi spiller for at vinde, s&amp;aring; CloudSprout bliver et s&amp;aring;kaldt freemium produkt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dvs. at for mindre sites er b&amp;aring;de systemet og hostingen 100%. Det koster f&amp;oslash;rst n&amp;aring;r trafikken er 3GB/M&amp;aring;ned eller plads er over 200Mb.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I forhold til trendshots er&amp;nbsp;CloudSprout strategien noget mere vovet, fordi vi har&amp;nbsp;direkte udgifter p&amp;aring; vores gratis kunder. Men man skal v&amp;aelig;re aggressiv med de ambitioner som vi har!&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917078.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 15:20:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917078</guid><dc:creator>sponsorplay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917078.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917078&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Nu ved jeg ikke hvilke varer der er tale om, men eksempelvis indenfor elektronik, stiller producenten ofte billeder til r&amp;aring;dighed.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917076.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 15:17:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:917076</guid><dc:creator>Dennis Møller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/917076.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=917076&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Det er da simpelthen s&amp;aring; dumt at konkurrere p&amp;aring; prisen.. Det er det v&amp;aelig;rste man kan g&amp;oslash;re.. specielt i et land som Danmark...&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg tror simpelthen ikke p&amp;aring; at de kan levere fejlfrie produktskud til s&amp;aring; lav en pris.. medmindre de har dundrende underskud. Den m&amp;aelig;ngde tid man bliver n&amp;oslash;dt til at bruge p&amp;aring; visse produkter, blanke produkter, sammenkopieringer og lign.. Det kan ikke streamlines som du pr&amp;oslash;ver at bilde folk ind.. Det ville kr&amp;aelig;ve at de f&amp;aring;r skuddet i kassen ved f&amp;oslash;rste tryk.. og det kan ikke lade sig g&amp;oslash;re da alle produkter er forskellige. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis du derimod har en fast lyss&amp;aelig;top til ALLE produkter (som er fuldkomment forkert).. og skider p&amp;aring; kvaliteten, reflektioner og dimensioner i billedet.. s&amp;aring; kan du godt bilde mig ind de kan spytte en pris ud der er s&amp;aring; langt ude..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;En anden ting der er lige s&amp;aring; m&amp;aelig;rkeligt at jeg simpelthen ikke kan forst&amp;aring; det... er.. hvorfor.. vil man l&amp;aelig;re folk at lave billeder n&amp;aring;r det er det ens arbejde g&amp;aring;r ud p&amp;aring;... Det ville jo svare til at VVS manden kom forbi med en folder hvor han havde skrevet ned alt hvad han vidste og s&amp;aring; afleverede den til sin kunde.. smuttede igen og missede en kunde.. Jeg forst&amp;aring;r det ikke.. &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg forst&amp;aring;r ikke at folk ikke brander sig p&amp;aring; deres unikke egenskab istedet for at konkurrere p&amp;aring; prisen.. Det er det v&amp;aelig;rste man kan g&amp;oslash;re.. Brand dig selv for helvede istedet for det andet..&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Lundsby... du laver jo heller ikke et produkt (Cloudsprout) som ligner ALLE andre men bare koster mindre.. du diffrentierer dig jo fra de andre p&amp;aring; markedet og tilbyder noget som ingen andre har.. s&amp;aring; kan du jo s&amp;aelig;tte prisen som du vil.. du har jo noget de andre ikke har.. Jeg tror ik helt du forst&amp;aring;r Lundsby.. at fotografi er et h&amp;aring;ndv&amp;aelig;rk. Det kr&amp;aelig;ver alts&amp;aring; nogle &amp;aring;rs &amp;oslash;velse at hitte ud af og ved at g&amp;oslash;re det til en samleproduktion s&amp;aring; springer du nogle ting over som g&amp;oslash;r at du fjerner h&amp;aring;ndv&amp;aelig;rket. Det er jo derfor der er s&amp;aring; mange fejl i det skidt man f&amp;aring;r fra Kina.. om det er fritl&amp;aelig;gninger, farvekorrigeringer eller decideret retouch.. De forst&amp;aring;r masseproduktionen.. men de forst&amp;aring;r ikke h&amp;aring;ndv&amp;aelig;rket. Derfor vrimler det med fejl. Og det er hvad der sker n&amp;aring;r du vil sl&amp;aring;s p&amp;aring; prisen.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;S&amp;aring; skil dig ud.. Det g&amp;aelig;lder i alle brancher..&amp;nbsp;Hvilket mange &amp;aring;benbart ikke forst&amp;aring;r.. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/916918.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 11:11:46 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:916918</guid><dc:creator>Lundsby</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/916918.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=916918&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Torben:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu er der jo heller ikke noget vildt over dem, men hvis kunden er tilfreds s&amp;aring; er det jo lige meget. Savner lidt at se nogle flere referencer p&amp;aring; den side, s&amp;aring; kvaliteten er sv&amp;aelig;r at bed&amp;oslash;mme med al respekt for min kollega.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er ingen tvivl om at det er en standardiseret professionel varer som de leverer. S&amp;aring; det er ikke meningen der skal v&amp;aelig;re noget vildt over det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Torben:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det andet dilemma i det er at det er &amp;aelig;derd&amp;aelig;lme dumt at skyde prisen i bund p&amp;aring; den m&amp;aring;de, st&amp;oslash;rmlining eller ej... det eneste det siger til mig er at vedkommende ikke kan f&amp;aring; kunder uden at prisen er s&amp;aring; lav, og s&amp;aring; kan man sp&amp;oslash;rge sig selv hvorfor det nu er&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er da monster smart, at skyde prisen i bund, den skal helst helt derned hvor andre fotografer med mindre sofistikerede setups ikke kan v&amp;aelig;re med :-) P&amp;aring; packshot-markedet er der jo ingen tvivl om at pris er kongen, kunderne vil havde det billigt og s&amp;aring; kan man jo lytte efter kunderne, eller se dem g&amp;aring; til konkurrenten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Torben:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;I princippet kunne jeg v&amp;aelig;re flabet at sige jeg kan tilbyde det til 50% af deres pris, og med mere texture i stoffet, uanset hvad de tager, fordi jeg stadig har r&amp;aring;d til at leve. Hvad g&amp;oslash;r de s&amp;aring;?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du skal v&amp;aelig;re velkommen til at pr&amp;oslash;ve! jeg vil tro at de s&amp;aring; ville g&amp;aring; l&amp;aelig;ngere ned. Umiddelbart er det baseret p&amp;aring; en solid forretning og en afpr&amp;oslash;vet pipeline, s&amp;aring; jeg ville tro at f&amp;aring;r en ordentlig omgang kl&amp;oslash; i en pris-konkurrence.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/916903.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 10:52:14 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:916903</guid><dc:creator>jjuul</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/916903.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=916903&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hvis I griber det professionelt an og investerer i en lille rundbuehorisont, noget ordentligt lys og et kamera p&amp;aring; stativ, s&amp;aring; kan man faktisk godt selv l&amp;aelig;re at tage gode packshots. S&amp;aring; sv&amp;aelig;rt er det alts&amp;aring; heller ikke :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men det er virkelig vigtigt at billederne er spr&amp;oslash;de og ordenlige. Vi mennesker er blevet vant til at se p&amp;aring; proffessionelt udf&amp;oslash;rt fotoarbejde og hvis det lugter bare lidt af amat&amp;oslash;r, s&amp;aring; smitter det alts&amp;aring; af p&amp;aring; salget. Det er jo ikke uden grund at s&amp;aring; mange skriver at det godt kan betale sig at hyre en fotograf. De har&amp;nbsp;i hvert fald&amp;nbsp;ret i at det ikke bare er noget man g&amp;oslash;r p&amp;aring; spisebordet med sit kompaktkamera, uden at have forstand p&amp;aring; det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bedste hilsner&lt;br /&gt;J&amp;oslash;rgen&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href="http://cphcloud.com"&gt;http://cphcloud.com&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fotografering af varer til webshop.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/916897.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 08 Sep 2011 10:46:18 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:916897</guid><dc:creator>Torben</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/916897.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=16&amp;PostID=916897&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Nu er der jo heller ikke noget vildt over dem, men hvis kunden er tilfreds s&amp;aring; er det jo lige meget. Savner lidt at se nogle flere referencer p&amp;aring; den side, s&amp;aring; kvaliteten er sv&amp;aelig;r at bed&amp;oslash;mme med al respekt for min kollega.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det andet dilemma i det er at det er &amp;aelig;derd&amp;aelig;lme dumt at skyde prisen i bund p&amp;aring; den m&amp;aring;de, st&amp;oslash;rmlining eller ej... det eneste det siger til mig er at vedkommende ikke kan f&amp;aring; kunder uden at prisen er s&amp;aring; lav, og s&amp;aring; kan man sp&amp;oslash;rge sig selv hvorfor det nu er.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kommer tilbage og bider dem i r&amp;oslash;ven p&amp;aring; et tidspunkt, n&amp;aring;r den n&amp;aelig;ste i r&amp;aelig;kken vil konkurrer med dem og s&amp;aelig;tter prisen til 35 kr. pr. pack. Det er skruen uden ende. I princippet kunne jeg v&amp;aelig;re flabet at sige jeg kan tilbyde det til 50% af deres pris, og med mere texture i stoffet, uanset hvad de tager, fordi jeg stadig har r&amp;aring;d til at leve. Hvad g&amp;oslash;r de s&amp;aring;?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Just asking... siger ikke det er det jeg har t&amp;aelig;nkt mig. Har ingen grund til at dumpe prisen.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>