Hej aminoer, Jeg mangler lige en vurdering, af en situation som jeg er kommet i. En kunde har bestilt en pakke og denne er blevet sendt med Track and Trace nr og det hele. Pakken er så blevet nægtet modtagelse på adressen og den er kommet retur til mig igen. Kunden har nu skrevet til mig, hvor pakken bliver af og jeg fortæller kunden hvordan det hænge sammen. Kunden kender ikke noget til at skulle have nægtet modtagelsen af pakken og ønsker den selvfølgelig fremsendt igen. Dette er heller ikke noget problem, men jeg mener nu at kunden bør betale den ekstra fragtomkostning der ligger i, at skulle fremsende den igen, da jeg ikke på noget tidspunkt mener at jeg kan påtage mig ansvaret for at pakken bliver nægtet modtaget. Men.. For ikke evt. at få en negativ kunde ud af det, tænkte jeg at jeg kunne yde en god service ved at sende den kvit og frit, men jeg kunne da godt tænke mig en positiv anmeldelse på trustpilot.dk. Er det forkert af mig at skrive:
Med venlig hilsen |
Jeg ville i hvert fald ikke nævne noget om Trustpilot.
Og hvis det var mig, betalte jeg også selv fragten som god kundeservice. Det er formodentligt ikke noget, der vil ske så ofte.