Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke nægtet modtagelse - trustpilot

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan kan jeg jeg enlig også godt se det.

Så nu har jeg kort og godt skrevet til kunden, at vi beklager rigtig meget, men Post Danmark må have kludret i leveringen af pakken, så vi sender den selvfølgelig igen kvit og frit. Og vi håber at du forsat vil benytte os.

Du ønskes en rigtig god weekend.

Sådan.. Så håber jeg at han acceptere det og er tilfreds med vores kundeservice :)

Og endnu engang tusind tak til jer, fordi at i hjalp mig med den rette kundeservice.

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Jeg skriver simpelthen at vi normalt ikke sender den igen, uden at der falder en ekstra fragt betaling, når det ikke er vores skyld at pakken er blevet nægtet modtaget. Men vi gør en undtagelse som en ekstra god service og sender den igen kvit og frit..

Jeg tror jeg ville udforme det noget alá

"Kære X

Jeg beklager at der må være sket en fejl i omdelingen af din pakke. Du skal selvfølgelig ikke belastes af det, og derfor sender jeg pakken til dig igen. Selvfølgelig uden omkostninger for dig.

Gider du bekræfte at adressen Xx,XX 0000 XXX er korrekt?

Pakken afsendes X og du kan forvente at modtage den X med track n' trace: XXXX

Igen så kan jeg selvfølgelig kun beklage at der må være sket en fejl i omdelingen.

God weekend

mvh

xx"

Lav bare din standart signatur, og overvej at smid noget ekstra i kundens pakke. Bare noget billigt til måske 50,-

Det aller bedste kunne være at give en rabatkode på X% på kundens næste bestilling. Hvis du gør det, så skriv en notis med koden, og skriv at du er meget ked af det, og du håber kunden vil udnytte koden til at opleve den normal gode levering.

Det kan godt være at du går i null, eller mister måske 100,- på handlen, men du undgår 99% en sur anmeldelse, og du får måske en kunde der kommer tilbage.

Personligt har jeg heldigvis kun haft en reklamation (Hvor vi godt nok var uenige kunden, hele vores stab) men jeg valgte at kreditere kunden fuldt ud, og tilbyde noget ekstra på næste bestilling. Det gjorde at kunden bestilte hos os igen. Og jeg slap for en dårlig anmeldelse på TP eller andre steder. Det er billigt sluppet. derudover skrev kunden tilbage at det var "Den bedste kundeservice hun nogensinde havde oplevet"

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Nu havde jeg også formuleret det lidt bedre, end jeg lige skrev her ovenover, men pointen er den samme.

Jeg har også tænkt mig at smide en ekstra lille ting i pakken til kunden, her når jeg sender den.

Og samtidig evt. smide en rabatkode i afsender mailen til kunden.

Så alt i alt håber jeg at kunden bliver tilfreds og jeg har heller ikke noget tidspunkt opfattet at kunden er sur. Men det er selvfølgelig altid svært at bedømme via en mail.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)