Godt tiltag. Snyd og humbuk hører ikke hjemme her!
Dog synes jeg at det virker lidt forkert at sige at plus medlemskab er den bedste måde at komme det til livs på. Man kunne sagtens lave en løsning hvor man betalte et mindre beløb, og f.eks. blev CPR-valideret. Det ville sikkert også afskrække de fleste fuskere, ligesom det kunne være en mulighed til alle andre brugere om at skabe en troværdig profil; noget som man nogle gange savner i debatten herinde.
Når det så er sagt, synes jeg at det er rimeligt nok at folk som bruger Amino direkte til markedsføring af deres produkter betaler for det. Om prisen på plusmedlemskab svarer til værdien af at kunne sælge herinde må folk jo selv vurdere, og synes man ikke der er value-for-money kan man jo bare sælge andetsteds.
Så
til forslaget men
til retorikken omkring at man primært vil kræve plus medlemsskab for at beskytte andre brugere.
Har vidste været op at vende et par gange og hvad jeg forstår er cpr valid ikke billige og hvad så med der bor i Tyskland , Tyrkiet eller andre steder i verden der er profiler fra alle verdens lande her på portalen
lad os nu se hvad den billigste løsning giver og måske er der noget helt nyt og bedre på vej, for dem der vil sælge små vare her på amino.dk måske laves et dba.dk hvor kan søge på pris mv.
At lave det særskilt er klart den billigste løsning og koster i det vilde antal timer at styre som vis morratter skal hold styr på hvem er snyd den løsning gør jo det bliver overskueligt.
Tvivler dog ikke det skulle være på deres liste , derved kan vi alle holde mere fokus i tråden på vores iværksættere ideer og vi kan hjælpe hinanden frem ad og du kan lettere sælge din vare der da det er mere overskueligt og langt mere målrettet vis laver det fuldt ud særskilt
Regner med de vælger den billigste LØSNING som er den meste enkel at styre, kan være jeg tager fejl , det er en svær løsning , men det tror jeg ikke , i sær set hvad cpr valid vil dig give dig ekstra set i forhold antal kr og da det ikke alle der har et cpr nummer da nogle kommer fra USA mv.