Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 17 ud af 21 (202 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 00:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en RIGTIG god ide! ;)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jack:
Ha ha.. jeg må le, hvordan tror du andre B2B sider kører, havde de fulgt denne model, havde de aldrig overlevde.. det bliver sku kedeligt for jer ;-)

Nu har jeg jo den holdning, at Martin til tider godt kan være lidt "blond" - men jeg er 99,99% sikker på at han lige med hensyn til dette HAR kigget på tallene og indholdet i de håbløse tråde der bumpes og vurderet dette sammenholdt med irritationen og derved er kommet frem til at han står ved sin beslutning, og givetvis inden han skrev indlægget, men det må han selv svare på.

Jeg fatter ikke dem der forsvarer at det skal være gratis, for generelt set så er de fleste af de tilbud der gives nytteløse og Amino er generelt ikke en køb/salgs portal.

Jeg har i min tid kun set 2 ja hele 2!!! tråde hvor folk har vendt tilbage og givet deres tilfredshed til kende. Den ene er Faz der leverer WP og Artikler til en latterlig pris af 1.995 + moms og den anden er med knapperne (cool bizz når man nu ser på hvor nemt det er at lave). Der har været alt fra folk der ville levere Magentoløsninger til 500 der ikke fattede en skid af nogetsomhelst og andre platheder, så det er fint man kommer væk fra det skrammel.

At fortsætte med at advokere for at det skal være gratis at oprette et tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig" er jo nytteløst, da beslutningen er taget og der ikke er kommet vægtige argumenter frem der kan understøtte en ændring af beslutningen.

Jeg vil vove den påstand, at Amino dagligt sparer brugerne mellem 10.000- 100.000 i konsulent-, revisor, advikat- eller anden bistand, og det er derfor helt på sin plads at der skrues på indtjeningsbarometeret og samtidig kommer en oprydning.

Hvis bare en brøkdel af de IKKE Plusser der har fået hjælp og vejledning i deres opstart eller drift af virksomhed betalte 100 til sitet for 1 md. eller 3 mdr. så ville alt se anerledes ud, men det er der ingen der gør frivilligt.

Amino bliver ikke ringere, mindre eller kedeligere af at vi forskånes for ligegyldigheder.

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ved at starte en firma op, jeg bliver Plus medlem lige om lidt - jeg er sikker på det vil gavne mig personligt og professionelt, hvis jeg selv bidrager til det. Om ikke andet så er det nogle af de billigste lærepenge jeg overhovedet kan betale 1000kr for iværsætter E-BOGEN, der enda kan svare tilbage, det er ikke dårligt. 

Jeg nyder at læser folks indlæg herinde og jo mere seriøsitet jo bedre også selvom man er uenig flere gange, det er kun fedt. 

nå, tilbage til topic - mere sikkerhed og flere fordele til betalende bruger, det er kun fair - jeg kan ikke se nogen brugere taber noget på det, det er bare et valg der skal tages, vil jeg have flere fordele, eller er jeg tilfreds som det er?

Venlig hilsen
Lemme  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:46 | Låst

Mikael christiansen:

Faktisk er grunden til dette tiltage at det ellers ville lukke mere grundet tiltaget salgs tråde der ender i mudderkastning eller bump 10 gange vis skal bumpe så mange gange er problemet nok mere at de ikke ses godt nok og de kommer tit til ødelægge så meget og morraterne på amino.dk arbejder gratis kan være det kræver mere arbejdskræft men ser ikke andre muligheder nu og her.

Salgstråde der ender i mudderkastning? Der er da mindst ligeså mange politik tråde, MLM tråde, SEO tråde, transport tråde mm, som ender i mudderkastning, ja hvis ik flere... Så den køber jeg altså ik!

Men hvis du læser mit indlæg, så står der sådan set meget tydeligt, hvorfor det her er en farlig vej at gå. Og det siger jeg som +medlem!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:53 | Låst

Martin Thorborg:

Nu har jeg læst dine besvarelser igen, og det virker lidt som om, at du virkelig gerne vil have flere +medlemmer, hvilket er forståeligt nok. Så hvorfor ik løse de to sager uafhængigt?

Et løsningsforslag kunne være, hvis du gerne vil have kreditkort + person info på sælgerne, at opkræve et årligt gebyr for ikke +medlemmer på f.eks 25 kr eller 50 kr. Så har du fået dine info, og den del af sagen er løst...

Når du gerne vil have flere +medlememr, hvorfor opretter du så ik en tråd, hvor du spørger efter tiltag, som ville få folk til at konvertere fra normal til +medlem?
Jeg kunne nemt komme på 1-2 forslag, som ville øge antallet af +medlemmer, uden at det skader jeres nuværende annoncører, og uden at I skal arbejde en masse for det...
Amino har en masse områder idag, som ik bliver udnyttet optimelt, herunder især den nye virksomhedsdatabase... Hvorfor ik benytte den konstruktivt, så samtlige B2B firmaer herinde ville skyde sig selv i foden ved ik at være +medlem?
Nu er den jo endelig blevet lanceret, og så er det da en skam, at den ingen opmærksomhed får og lidt død pt... Et par smarte moves, og alle var +medlemmer og registreret i databasen, hvis de ville lave forretning på eller via Amino Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:59 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Med mindre jeg har misforstået noget, så går det på at man skal være PLUS medlem for at oprette en tråd i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig". Jeg har ikke set nogen steder at der er nogen der ønsker at begrænse afgivelse af tilbud til folk der opretter et ønske om tilbud i kategorien "Jeg ønsker et godt tilbud fra dig"...

Det tager så 2 minutter at oprette 2 profiler... En profil som opretter en forespørgsel, og bagefter besvare man denne forespørgsel med en lang salgstale, og vupti så er hele tiltaget omgået...

Alternativt så kommer salg fra ikke +medlemmer bare til at ske over PB... Det går så ud over os andre, som sælger varer af og til.

Så jeg synes slet ik, at forslaget løser nogen problemer, man flytter dem bare fra et sted til et andet...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:08 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Der tabte du mig. Big Smile Men er også over min oppetid...

Jamen jeg uddyber da gerne ;D Hvis mit eksempel Gertrud gerne vil afsætte sine 2 lagerreoler og hendes 100 garnnøgler, så opretter hun ik i fremtiden en annonce, men kontakter nogle af os andre, som er aktive i kategorien. Det sker allerede i stor stil, men jeg tør ik tænke på omfanget, hvis alle ikke +medlemmer ik kan oprette salgstråde mere...
Som det er nu, så kan man bare springe de tråde over, som man ik ønsker at læse. Nemt og bekvemt. Men ligger der pludselig 10 PBs om dagen, så bliver det pludselig et irritations moment! Især hvis 9 af dem starter med teksten "jeg har set, at du køber og sælger varer herinde, og jeg ligger inde med..."
Så kan man ligefrem ik fravælge det mere, med mindre man ik gider læse Private Beskeder herinde!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:30 | Låst

Martin Thorborg:
Jamen det er da også meget naturligt at de opfattes sådan. De har valgt at stå frem med navn og adresse, de har valgt at betale for at være med og det er da et tegn på seriøsitet.

Men du kan ganske gratis opnå det samme, hvis du satte et billede på af dig selv, i stedet for af et vredt garnnøgle eller hvad det nu er. Så kunne du udfylde din profil med information om dig selv og give den gas med at hjælpe andre.

Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet - men det er da fint at du melder kulør. Er det Aminos generelle holdning til gratister og brugere som ikke fremtræder med fuld identitet? Det må især de plus-brugere som heller ikke fremtræder anderledes end jeg selv, finde lidt ironisk når man tager 'forslaget' i betragtning.

Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil. Det er et spørgsmål om modtagers holdning - og jeg synes bestemt at der sidder nogle meget dygtige mennesker her og har slet ikke skænket det en tanke om de hedder det ene eller det andet, billede eller ej, plus-bruger eller gratis-bruger - jeg ser den faglighed de udviser i deres indlæg. Men når denne usynlige barriere skal understreges gang på gang - og endda af 'Amino Crew' også - kan jeg godt se at visse af os går knap så spændende tid i møde her på forummet.

Måske har jeg også været for naiv - tråden her har i hvert fald overrasket mig meget i forhold til min opfattelse af mentaliteten hos visse af brugerne.

Her er således en sjov tråd som jeg faktisk troede var gældende - især for dig, Martin, når man tænker på dit eget indlæg i tråden. Men nu ved vi da hvordan landet i virkeligden ligger...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Repox:
Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet

Kan du forstille dig en netværks konference hvor alle sammen går rundt med en brun pose over hovedet, her er der så er klippet hul til øjne og mund? Her kunne man heller ikke få visitkort fra nogen, da alle jo var anonyme, ja det ville sgu være grineren ikk Smile

Repox:
Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil.

Nu syntes jeg det handler om hvordan du bliver opfattet så din personlige holdning lige her er ret irrelevant. Sagt med andre ord det handler om hvordan folk opfatter dig og ikke hvordan du opfatter dig selv ;)

//

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:38 | Låst
DesignYOU:

Repox:
Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet

Kan du forstille dig en netværks konference hvor alle sammen går rundt med en brun pose over hovedet, her er der så er klippet hul til øjne og mund? Her kunne man heller ikke få visitkort fra nogen, da alle jo var anonyme, ja det ville sgu være grineren ikk Smile

Repox:
Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil.

Nu syntes jeg det handler om hvordan du bliver opfattet så din personlige holdning lige her er ret irrelevant. Sagt med andre ord det handler om hvordan folk opfatter dig og ikke hvordan du opfatter dig selv ;)

//

Dit indlæg falder jo fint i tråd med min afsluttende kommentar i mit sidste indlæg. Når det nu reelt set er tilfældet kan jeg godt forstå I mener jeg er så forkert på den. Men det er jo bare en skam - for mig åbenbart...
Side 17 ud af 21 (202 indlæg)