Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 16 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ud med platuglerne!

Hvis tilstrækkelig mange bliver +'er falder prisen måske :-) - og så kommer der måske et amino-guld-produkt, der kan endnu mere??? det er slevfølgelig ok, at markedsføring koster noget - det gør at jo også andre steder..

mvh

Anne Kathrine

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse H. Kristiansen:
Det var måske en ide, Thorborg: At give rabat til studerende iværksætteraspiranter, som kan indsende et tydeligt billede af deres studiekort (fra et fuldtidsstudie). Win win?

Unge mennesker har i dag råd til:

1. Modetøj

2. SmartPhones

3. Drukture/fester

4. Accessories

5. Hårprodukter

Hvis ikke de har 100 pr. md. til en portal der giver dem mulighed for at tjene penge, så er de enten for dovne, grådige eller bare platte gratister. Som jeg tidligere har skrevet kan de bare samle 2 flasker om dagen, så går det ikke udover abonnementet til smartphone eller forringer budgettet hos pizzariaet.

Jeg anser det for ren tiggeri at folk har et problem med at betale 100kr for noget der kan give dem en langt større indtægt, måske hykleri er et bedre ord Smile

Køb ren argan olie her

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:51 | Låst

Jeg er ret sikker på de kære "Amino Plus medlemmer" vil få meget fære tilbud, istedet syntes jeg det ville være en retmeget bedre ide at give plus brugerne en fordel at kunne få glæde af de gode tilbud først, ved for eks at gøre dem læsbare for plus en uge før ikke plus.. så vil der stadig være samme mængte tilbud og sikker på det vil give flere plus brugere i sidste ende :-)

God vind, super Amino :-))

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 00:55 | Låst

Anne Kathrine Overgaard:
Hvis tilstrækkelig mange bliver +'er falder prisen måske :-) - og så kommer der måske et amino-guld-produkt, der kan endnu mere??? det er slevfølgelig ok, at markedsføring koster noget - det gør at jo også andre steder..

Det tror jeg så ikke du skal regne med, det her er forretning som alt andet, nu syntes jeg ikke den kære Matin virker grådig, og fortjæner ikke at blive sammenlignet med de store dating sites.. men der er kun en vej i den danske og det er op, priserne bliver aldrig sat ned samme gæller i butikkerne :-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 01:00 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Hvis ikke de har 100 pr. md. til en portal der giver dem mulighed for at tjene penge, så er de enten for dovne, grådige eller bare platte gratister. Som jeg tidligere har skrevet kan de bare samle 2 flasker om dagen, så går det ikke udover abonnementet til smartphone eller forringer budgettet hos pizzariaet.

Jeg anser det for ren tiggeri at folk har et problem med at betale 100kr for noget der kan give dem en langt større indtægt, måske hykleri er et bedre ord Smile

Nu er det ikke alle som tjener penge ved at være på Amino, og skal man betale 100 her og 100 der for at være på et forum, kan det meget hurtigt gå hend og blive rigtig dyrt for mange..

Syntes ikke du kan kalde nogen for "dovne, grådige eller bare platte gratister" intet er gratis, heller ikke på Amino, hvis Amino var det ville her ikke være reklamer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Jeg tror ikke helt du forstår ideen.
Vi tror ikke at svindlere vil afholde sig fra at betale 99 kr. om måneden, men de skal gøre det med et gyldigt betalingskort og det betyder at vi har deres navn og adresse. Bevares, nogle vil bruge andre folks kort og nogle vil være ligeglade, men kan vi fjerne en stor del af svindlerne er meget opnået.

Og hvis vi skal blive i din logik, så kan vi også lige så gode undlade låse på dørene, alarmer, airbags og jeg kunne blive ved...

Som tidligere skrevet, og som vi snakkede om allerede for over et år siden på PB om, så har jeg ik lige nøglen, som kan løse problemet. Men jeg ser desværre, at det nye tiltag vil forringe oplevelsen for rigtig mange...

De andre herinde, som handler med partivarer,kan nemt bekræfte, at Amino ik ligefrem er verdens stærkeste platform til salg af disse. Med andre ord, så er der dælme langt imellem snapsene. Men 1 ud af 200 eller 1 ud af 500 giver måske bonus, eller giver muligheder i fremtiden.
Derfor tvivler jeg på, at prisen på 99 kr for en måned er det værd, hvis formålet er at sælge et fysisk produkt.

Dem som vil "brande" sig lidt som partivare sælgere, de er allerede plus medlemmer, og det er et langt sejt træk, hvor formålet sjældent er salg he&nu, men mere at netværke, eller håbe de rette personer opdager ens indlæg med tiden...
Vil dine faste brugere derimod sælge et produkt, fordi Gertrud lige havde 2 lagerreoler og 100 garnnøgler, så skal hun nu betale 99 kr. Men hva får Gertrud egentlig for det beløb?
Hvis du tjekker salgstrådene, så vil du hurtigt opdage, at RIGTIG mange har få eller ingen besvarelser. Og det er altså dem, som er dine normale brugere, som nu kommer til at bøde med dette tiltag...

Men som sagt, så har jeg ik nøglen, som løser problemerne desværre, og vi har diskuteret det hele for et års tid siden, men der lå løsningen heller ik lige for desværre...

Men tænk lige en ekstra gang over, hvem det er dette tiltag straffer, og om du virkelig vil straffe dem... Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:19 | Låst

Jack:
Nu er det ikke alle som tjener penge ved at være på Amino, og skal man betale 100 her og 100 der for at være på et forum, kan det meget hurtigt gå hend og blive rigtig dyrt for mange..

Man skal ikke betale 100 dkk for at være på Amino, det er besluttet at man skal være PLUS medlem for at sælge ydelser via "Jeg har et god tilbud til dig" - Har man noget at sælge, så forventer man også en indtægt. Hvis man tjener penge på så målrettet et forum som Amino indenfor design, hosting, SEO og hvad ved jeg så kan man også betale 100 pr. md.

Meget behændigt undlader du at forholde dig til de punkter hvor de fleste unge HVER måned bruger over 1000 dkk - så jeg betragter det som rent hykleri hvis man har noget imod det.

Amino har om noget sat gang i usædvanligt mange tiltag over årene, og hjulpet ekstremt mange på vej med de mest basale ting i opstart af virksomhed m.v. Faktisk burde Amino komme med på Finansloven og få tilført midler som støtter iværksættelse.

Kapaciteten her på sitet er uden sammenligning og blot ved at læse nogle at de guides, ekspertblogge eller andre indlæg, så kan man med et gratis webhotel hos en PLUS Amino starte virksomhed for under 100 dkk med affiliate eller andre ydelser som knapper til websider man kan få inspiration til verden over.

Jack:
Syntes ikke du kan kalde nogen for "dovne, grådige eller bare platte gratister" intet er gratis, heller ikke på Amino, hvis Amino var det ville her ikke være reklamer

Sludder og vrøvl. Det er gratis at anvende Amino. Man kan så mod en betaling få nogle andre fordele.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:21 | Låst

Fashion-Seller:
så vil du hurtigt opdage, at RIGTIG mange har få eller ingen besvarelser

Så sælger de alligevel ikke varen og kan så bruge QXL, DBA, Gul & Graits eller lignende.. Smile

Køb ren argan olie her

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 01:21 | Låst

Enig med Fashion-Seller 

Hvis man virkelig gerne vil løse problemer med anonyme sælgere som måske er svindlerer,
kunne man måske kikke efter en cpr eller nem id løsning som andre bruger (i ved sikkert hvem ingen reklame her).. ja jeg ved det koster penge, men ikke om det er dyrt :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:26 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Fashion-Seller:
så vil du hurtigt opdage, at RIGTIG mange har få eller ingen besvarelser

Så sælger de alligevel ikke varen og kan så bruge QXL, DBA, Gul & Graits eller lignende.. Smile

Måske ik, men hvis man ik prøver, så får man heller aldrig svaret... Og nu var mit indlæg blot et synspunkt fra den anden side, altså dem der rammes... Jeg kunne i bund og grund være ligeglad, da jeg er Plus anyway...

Og mange varer sælges også B2B, så der er de nævnte sider heller ik optimale. Det har jeg i hvertfald hørt, at de ik er, men correct me if Im wrong Smile

Side 16 ud af 32 (319 indlæg)