Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 10 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

parterapeuten:

hej

hmm har lige optaget at et par virksomheder som er også her på amino har "glemt" at betale deres regninger til min virksomhed, og der har hverken været uenighed eller konflikt eller lign, så jeg har også fået nok. Jeg synes at hvis et par virksomheder få varsler at de snyder, er dårlige betalere eller lign skal de ud af amino......eller de skal have en mulighed for at blive hængt ud...før det modsatte er bevist!

Lina

Har intet med Amino at gøre Smile

Enig :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:06 | Låst

HEJ

NU ER DET IKKKE FLYERS OMDELING DER ER TALE OM!!!og jo de folk er på amino og har fundet mig gennem amino , så det ahr noget med amino at gøre??

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
NU ER DET IKKKE FLYERS OMDELING DER ER TALE OM!!!og jo de folk er på amino og har fundet mig gennem amino , så det ahr noget med amino at gøre??

Det hjælper ikke at skrive med store bogstaver, det har stadig ikke noget med Amino at gøre.

Den som tilbyder en ydelse må sikre sig at den der vil erhverve en ydelse også er i stand til at betale for den ydelse. Undlader man at sikre sig, så giver man kredit og så er muligheden for tab trådt i kraft.

Enhver tvist mellem 2 erhvervsdrivende kan endeligt afgøres i vort retssystem, hvorfor det ikke har noget med Amino at gøre.

Jeg har selv tabt 4,7 millioner på min bror, det er min egen dumhed og en fejl jeg aldrig begår igen. Hvis ikke jeg havde givet ham de kreditvilkår samt efterfølgende lang snor i andre henseender så havde jeg begrænset mit eget tab og haft mange penge på min konto i dag. Men fejlen er alene min egen.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:46 | Låst

Amino er en iværksætterportal,

Alle deltagere her har mulighed for at stille - og få svar på spørgsmål. Denne service gives af alle i større eller mindre grad.

Disse deltagere betaler intet for den service (når bortset fra plus-deltagere) det er at eks. få revisor råd, økonomistyringsråd, personaleråd og skatteråd  m.m - ja så må man også forvente at de der handler med hinanden ikke platter hinanden - når det sker må det få konsekvenser på en eller anden måde.

Jeg forventer da en større gensidig tillid herinde end udenfor, men det er nok naivt. Det er ikke en Amino ånd at bestille vare og ydelser uden at betale - kan man ikke så kan man få en aftale, men at være ligeglad med aftaler og datoer for betaling går ikke !

Så det har noget med Amino at gøre når der ikke betales for bestilte ydelser !!

Måske skal Amino SLET IKKE være en HANDELSPORTAL - men så er der måske ikke mange Aminoer tilbage ?

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47 | Låst

parterapeuten:

hej

hmm har lige optaget at et par virksomheder som er også her på amino har "glemt" at betale deres regninger til min virksomhed, og der har hverken været uenighed eller konflikt eller lign, så jeg har også fået nok. Jeg synes at hvis et par virksomheder få varsler at de snyder, er dårlige betalere eller lign skal de ud af amino......eller de skal have en mulighed for at blive hængt ud...før det modsatte er bevist!

Lina

Nærmeste Alle der driver virksomhed har tab på kunder dog skal man selvfølgelige prøve at få mindste mulig tab på alle mulig måder

Dog selvfølgelige ikke ulovlig hvor driver selv retter gang og lægger dem ud på internet 

meget normalt en virksomhed må afskrive 1-15 millioner i tab og har indtægt der er højere end det tabt , vis ikke har tab vil man normalt skræmme de kunder der giver godt for sikke et cirkus man skal igennem tjekke dem på alle mulig leder og faconener og på den tid havde du haft 10 gode kunder , du tjente penge på penge

koncentrer dig om din virksomhed og vis har tabt lidt små penge set i forhold hvad du kan tjene men vis ikke kan tåle et tab på 100.000 kr eller 500.000 kr er din virksomhed meget sårbar , det du ude kan du køre rykker på og inkasso det tabte på 500.000 kr kan jo så når de drevet ind være det 10 dobbelt vis du altså har kredit der gør din virksomhed kan klare andre går konkurs er det op til dig du sikker dig du kan klare modgang og vende modgang til at du bliver 10 gange rigere , som læser er du inden i op starte fasen og det er ekstremt hårdt der at have bare 1 million kr der venter på at komme ind banker giver ikke kredit dog kan du trække momsen ud mv.

jeg håber du klare den som iværksætter og knokler dig ud ad det så den lille modgang kan vende sig og blive det positive at den modgang var der , for uden den modgang havde du ikke sparet og måske købt for dyrt ind og derved er dine omkostninger meget høje man lære i modgang at når har levet sparsomt lang tid er det dejligt at de 1,8 millioner man havde ud i inkasso efter 3 år kommer ind med rente , hvor gør de det en del lettere at kunne have det der skulle gøre man kunne klare en lille bitte modgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:05 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

john sommer:
Så det har noget med Amino at gøre når der ikke betales for bestilte ydelser !!

Der tager du fejl. Det er heller ikke Scor.dk eller Dating.dk´s skyld hvis du får dårlig sex eller smittes med kønssygdomme med den du støver op de steder.

Det er heller ikke Hjallerup Markeds skyld hvis du køber en hest der skal slagtes 4 dage efter købet.

At forvente der er højere moral blandt Aminoer end generelt er ganske naivt idet Aminos bruger er repræsenteret af knap 1,5% af befolkningen, hvorfor det er et pænt kvalitativt gennemsnit af de mennesker samfundet er repræsenteret ved og derfor ikke arter sig meget anerledes i forretningsmæssige henseender.

Hvis ikke man vil risikere tab, så undlad at give kredit, hvor svært kan det være?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:37 | Låst

Det kommer til at få en negativ effekt i sidste ende, fordi hvis det skal koste de småpenge det er at være plus kunde, så kommer plus medlemskabet til at fremstå usynligt som garant for, at den man handler med er ok og det tror jeg dem der virkelig vil svindle vil udnytte.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:45 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Hvis ikke man vil risikere tab, så undlad at give kredit, hvor svært kan det være?

Det er vel heller ikke alene et spørgsmål om kredit, eller manglende betaling. Det er vel også alle andre former for svindel og plat ? Herunder dårligt og værdiløst arbejde ?  Det hele taget manglende kvalifikationer og kompetancer ?

Men selvfølgelig kan vi "anmelde" v.h.a. af PM systemet, når vi bliver vidne til at nogle faldbyder sig med "fantatiske" tilbud. Når vi ikke må gøre det åben 

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:47 | Låst

H∑nning:

så kommer plus medlemskabet til at fremstå usynligt som garant for, at den man handler med er ok og det tror jeg dem der virkelig vil svindle vil udnytte.

Amino Plus, kommer ikke til at stå som garant for sikker handel, og det kommer sikkert heller ikke til at stå i Regler for brug af Amino, det vil bare være et ekstra tiltag, til at dæmme mere op for platugler.

Der er truffet en beslutning, og denne beslutning er på prøve for at se om det hjælper.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:57 | Låst

H∑nning:

Det kommer til at få en negativ effekt i sidste ende, fordi hvis det skal koste de småpenge det er at være plus kunde, så kommer plus medlemskabet til at fremstå usynligt som garant for, at den man handler med er ok og det tror jeg dem der virkelig vil svindle vil udnytte.

Jeg tror ikke helt du forstår ideen.
Vi tror ikke at svindlere vil afholde sig fra at betale 99 kr. om måneden, men de skal gøre det med et gyldigt betalingskort og det betyder at vi har deres navn og adresse. Bevares, nogle vil bruge andre folks kort og nogle vil være ligeglade, men kan vi fjerne en stor del af svindlerne er meget opnået.

Og hvis vi skal blive i din logik, så kan vi også lige så gode undlade låse på dørene, alarmer, airbags og jeg kunne blive ved...

De bedste hilsner

Martin

Side 10 ud af 21 (202 indlæg)