Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 13 ud af 32 (319 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med et kommentars/karaktærs-system på sælger ligesom man har det på qxl ?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 09:01 | Låst

OK forslag, men så heller ikke mere... 

Hvis man handler på Amino, bør man selv kunne minimere risikoen ved b.l.a. at lave noget research på den person / virksomhed man handler med. Hvis man kun handler med virksomheder, vil risikoen også blive betydeligt lavere.

Jeg har 7-9-13 kun været udsat for svindel en gang i mit liv, i forbindelse med en internet handel.
Det er nok ved at være 8-9 år siden.

Jeg handler flere gange om ugen, både med private og virksomheder i og uden for landet.
Så nej, jeg tror ikke det er fordi jeg har været heldig - hvis nogle skulle skrive det :-)

Med venlig hilsen
Bastian 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:30 | Låst

hej

hmm har lige optaget at et par virksomheder som er også her på amino har "glemt" at betale deres regninger til min virksomhed, og der har hverken været uenighed eller konflikt eller lign, så jeg har også fået nok. Jeg synes at hvis et par virksomheder få varsler at de snyder, er dårlige betalere eller lign skal de ud af amino......eller de skal have en mulighed for at blive hængt ud...før det modsatte er bevist!

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34 | Låst

parterapeuten:
Jeg synes at hvis et par virksomheder få varsler at de snyder, er dårlige betalere eller lign skal de ud af amino......eller de skal have en mulighed for at blive hængt ud...før det modsatte er bevist!

VIl nok være ret umuligt.. Tror jeg i juli måned fik 2 ud af 15 indbetalinger til tiden (på konsulent arbejde) - og august er lidt bedre men stadig mange på ferie osv.

Mennesker er mennesker, dårlige betalere kan være det af mange årsager, men syntes ikke det er ensbetydende med at de skal hænges ud på Amino.. en større del af min indtægt, kommer faktisk fra dårlige betalere :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:31 | Låst

parterapeuten:

hej

hmm har lige optaget at et par virksomheder som er også her på amino har "glemt" at betale deres regninger til min virksomhed, og der har hverken været uenighed eller konflikt eller lign, så jeg har også fået nok. Jeg synes at hvis et par virksomheder få varsler at de snyder, er dårlige betalere eller lign skal de ud af amino......eller de skal have en mulighed for at blive hængt ud...før det modsatte er bevist!

Lina

Har intet med Amino at gøre Smile

Tænk lidt sådan her, hvis du har en kunde der gerne vil have omdelt flyers, så er det fordi de har en vare og sidder klar til at sælge den. Hvis ikke de har penge til at betale for omdelingen af flyers up front, så gå videre til næste kunde.

Du har folk der skal have betaling for omdelingen, det var måske anerledes hvis det var dig selv 100%, så tog du risikoen, men nu koster omdeling dig penge, så er du ude i en kalkuleret risiko med tab, det er dårlig business.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38 | Låst

Entrepreneur - Jan:

parterapeuten:

hej

Lina

Har intet med Amino at gøre Smile

Enig :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:06 | Låst

HEJ

NU ER DET IKKKE FLYERS OMDELING DER ER TALE OM!!!og jo de folk er på amino og har fundet mig gennem amino , så det ahr noget med amino at gøre??

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:17 | Låst

parterapeuten:
NU ER DET IKKKE FLYERS OMDELING DER ER TALE OM!!!og jo de folk er på amino og har fundet mig gennem amino , så det ahr noget med amino at gøre??

Det hjælper ikke at skrive med store bogstaver, det har stadig ikke noget med Amino at gøre.

Den som tilbyder en ydelse må sikre sig at den der vil erhverve en ydelse også er i stand til at betale for den ydelse. Undlader man at sikre sig, så giver man kredit og så er muligheden for tab trådt i kraft.

Enhver tvist mellem 2 erhvervsdrivende kan endeligt afgøres i vort retssystem, hvorfor det ikke har noget med Amino at gøre.

Jeg har selv tabt 4,7 millioner på min bror, det er min egen dumhed og en fejl jeg aldrig begår igen. Hvis ikke jeg havde givet ham de kreditvilkår samt efterfølgende lang snor i andre henseender så havde jeg begrænset mit eget tab og haft mange penge på min konto i dag. Men fejlen er alene min egen.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:46 | Låst

Amino er en iværksætterportal,

Alle deltagere her har mulighed for at stille - og få svar på spørgsmål. Denne service gives af alle i større eller mindre grad.

Disse deltagere betaler intet for den service (når bortset fra plus-deltagere) det er at eks. få revisor råd, økonomistyringsråd, personaleråd og skatteråd  m.m - ja så må man også forvente at de der handler med hinanden ikke platter hinanden - når det sker må det få konsekvenser på en eller anden måde.

Jeg forventer da en større gensidig tillid herinde end udenfor, men det er nok naivt. Det er ikke en Amino ånd at bestille vare og ydelser uden at betale - kan man ikke så kan man få en aftale, men at være ligeglad med aftaler og datoer for betaling går ikke !

Så det har noget med Amino at gøre når der ikke betales for bestilte ydelser !!

Måske skal Amino SLET IKKE være en HANDELSPORTAL - men så er der måske ikke mange Aminoer tilbage ?

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47 | Låst

parterapeuten:

hej

Lina

Nærmeste Alle der driver virksomhed har tab på kunder dog skal man selvfølgelige prøve at få mindste mulig tab på alle mulig måder

Dog selvfølgelige ikke ulovlig hvor driver selv retter gang og lægger dem ud på internet 

meget normalt en virksomhed må afskrive 1-15 millioner i tab og har indtægt der er højere end det tabt , vis ikke har tab vil man normalt skræmme de kunder der giver godt for sikke et cirkus man skal igennem tjekke dem på alle mulig leder og faconener og på den tid havde du haft 10 gode kunder , du tjente penge på penge

koncentrer dig om din virksomhed og vis har tabt lidt små penge set i forhold hvad du kan tjene men vis ikke kan tåle et tab på 100.000 kr eller 500.000 kr er din virksomhed meget sårbar , det du ude kan du køre rykker på og inkasso det tabte på 500.000 kr kan jo så når de drevet ind være det 10 dobbelt vis du altså har kredit der gør din virksomhed kan klare andre går konkurs er det op til dig du sikker dig du kan klare modgang og vende modgang til at du bliver 10 gange rigere , som læser er du inden i op starte fasen og det er ekstremt hårdt der at have bare 1 million kr der venter på at komme ind banker giver ikke kredit dog kan du trække momsen ud mv.

jeg håber du klare den som iværksætter og knokler dig ud ad det så den lille modgang kan vende sig og blive det positive at den modgang var der , for uden den modgang havde du ikke sparet og måske købt for dyrt ind og derved er dine omkostninger meget høje man lære i modgang at når har levet sparsomt lang tid er det dejligt at de 1,8 millioner man havde ud i inkasso efter 3 år kommer ind med rente , hvor gør de det en del lettere at kunne have det der skulle gøre man kunne klare en lille bitte modgang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 13 ud af 32 (319 indlæg)