Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 3 ud af 21 (202 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 18:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som et rigtigt fornuftigt forslag, man vil da helt sikkert komme af med en del platugler hvis de selv skal til lommerne før de kan platte. Og de er helt sikkert ikke glade for at udlevere deres personlige oplysninger.

Inkasso- inkasso

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Men så må jeg som den eneste åbenbart være mand for at sige, at det er det ringeste forslag, jeg har set længe. 

Amino-plus brugere tilfører ikke som sådan mere værdi end mange af os andre, som mener plus-tilbuddet ikke er godt nok endnu. Så der er igen en forskelsbehandling, som er meget tynd.

Du bliver sgu da ikke mindre "platugle" af at være plus-bruger...come on.. Jeg kan nævne et par stk af slagsen herinde fra, som jeg ikke skal handle med overhovedet, selv om de har plus abb.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26 | Låst
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

flemming.dk:
Amino-plus brugere tilfører ikke som sådan mere værdi end mange af os andre
Vi tilfører da ca. kr. 1000,- om året, hvoraf nogle, hvis ikke alle, bliver brugt til udvikling og vedligeholdelse af vort elskede forum til glæde for de fleste brugere.

Så lidt "værdi" tilfører vi vel?!

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:29 | Låst

Kan det bekræftes af nogle om de Raulph Lauren poloer der blev solgt her for nylig var falske?

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:30 | Låst

Hej Martin,

Det skuffer mig at høre at der er så store problemer med Amino brugere - jeg havde ellers den opfattelse at det var en sjælden begivenhed herinde – at det var professionelle e-trade-re der er her!
Afsætter men indkøber ikke meget herinde - jeg synes det lyder meget sørgeligt.

Derfor finder jeg dit forslag meget ok - men jeg synes så også, at man burde bortvise de personer der udfører disse transaktioner - ved man hvem de er?

Og det er ok at indføre krav om at være betalende Amino bruger - men KUN hvis det giver os sikkerhed for at kunne finde frem til de personer der måtte snyde andre herinde!

Som nævnt af Rune:

Rune Gjersvik:
Det lyder som en rigtig god idé, hvis Amino+ osse kan fungere som en form for verificering.

Så vil VERIFIKATION vel være en sikkerhed for at vi ved hvem man er? - Uanset om man står frem på navn eller er anonym ikke?

Jeg finder endvidere at forslaget om at betalende Amino-er vil kunne sætte et Amino Plus go sign på sin web-site!

På den måde kan vi så sikre os at en kunde/sælger som minimum er kendt af adm. I Amino?

Mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:30 | Låst

hej

er der virkelig så mange herinde som snyder???jeg ahr oplevet kun en,med det var ikke decideret salgt af ting.....kan man så ikke udpege dem der snyder ville det ikek være bedre?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31 | Låst

Jeg synes det er en god ide. Yes

Ellers kunne man implementere et CPR "look up", som mange andre sider har. Ved flere forskellige dating sites benytter sig at dette, for at validere at profilerne er ægte.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34 | Låst

Jeg ville gerne lige tilføje til denne debat, at det at tage penge for at sælge ikke forhindrer svindel se bare få warriorforum. Men ja selvfølgelig er det jo også et forum af conmen for conmen.

Jeg tror at omtrent 2% af de produkter de har tilsalg er Fo real.

Men Martin mit forslag er som følger, gør det en periode og hvis det virker så bliv ved og hvis ikke så stop det øjeblikkeligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:37 | Låst

vedr. brødrister håber da det ikke er der problemet ligger normalt når folk snyder er det ikke for småpenge. .

ser meget frem til det som plus medlem skal være plus medlem for at sælge vare og der er altid 1 % det rammer i denne verden og det er dem vil lave mini salg , men når de fleste laver stor salg er dette målrette mod resten af dem sælger når man sælger for 10.000 vis kr. er et plus medlem skab et mindre antal kr.

Derved ser meget frem til det at det kommer og husk denne verden er altid normale enkel person rammer når man laver noget nyt , der skal dæmme op for et stort problem her på amino.dk og skal det ramme mini salg er det korrekt , men sådan er verden .

Den som tror alle ting kan lade sig gøre i system har jeg lært er den person det får det svært for man kan ikke få alt og gøre alle tilfredse og derved er dette den eneste løsning man skal være plus medlem for at sælge en vare her på amino.dk

jeg støtter op af det og vis kommer til at koste lidt lommepenge ekstra når i forbedre systemet er det i alles intressere i sidste ende , men alle ændringer i verden vil altid være nogle der i ikke er tilfredse sådan er det bare 

Den passion alles vores Martin Thorborg ser vi alle op til og jeg håber vi alle støtter op om det selv om vi alle sikkert kan se både fordele og ulemper er fordelen ved dette tiltage langt større end snyd forgår 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:40 | Låst

Hej Flemming,

Du har da ret i at man som plus sagtens kan platte - men du ved så også, at du vil være nem at finde når du handler med plattere der optræder her uden navn og adresse - men naturligvis kun hvis Amino adm. vil slippe oplysninger om en platter der ikke sender dine vare som aftalt!

flemming.dk:
Du bliver sgu da ikke mindre "platugle" af at være plus-bruger...come on.. Jeg kan nævne et par stk af slagsen herinde fra, som jeg ikke skal handle med overhovedet, selv om de har plus abb.

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 21 (202 indlæg)