Fortæl mig ærligt hvad DU synes.. |
www.johnnybnielsen.dk
Fortæl mig ærligt hvad DU synes.. |
www.johnnybnielsen.dk |
Hej Johnny.. En simpel men funktionel hjemmeside.. Du skal lige have rettet fejl med æøå så de ikke viser de tegn.. Et logo vil også være fedt, så kunderne vil kunne genkende virksomheden. Fortsat god weekend |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Der mangler nogle farver. Det er lidt kedelig med bare sort, hvid og grå. Det er kun billederne der lyser lidt op. Prøv også at gøre nogle ud af de tabeller du har på siden, så det ikke bare er standard. Her er noget inspiration: http://www.hongkiat.com/blog/html-table-building-30-beautiful-examples-and-useful-javascripts/ |
Menuen ser lidt ufærdig ud. Skift den ud med nogle fede knapper i farver. Højre menuen med udlejning, er den nødvendig? I så fald smid en grøn c2a kontakt knap ind der under udlejning. Eventuelt en side hvor man kan booke pudsning. Få lavet et logo. Det nuværende er ikke pænt, slet ikke med sådan en dominerende skygge. Siden om vinduespudsning: Hvorfor opgive priserne for pudsning ved fast 1 gang om månede. Hvad hvis jeg bare vil have dig ud en gang? Det står der intet om. Hvad er ringetillæg? Du mangler lidt nogle forklaringer på dine vendinger og priser. Derudover skulle du måske overveje at skrive priserne for 1. gangs ydelser og så skrive "Bestil fast pudsning én gang om måneden, og spar 10%" eller hvad man nu spare. Fjern rammerne på dine tabeller, og stil det op med overskrift der er fed, og tekst der ikke er.
Siden om udlejning: Fjern rammer! Priserne står med blåt og understreget, det ligner et link. Men det virker ikke som et link. Gør prisen til sort evt. med fed hvis du ønsker at fremhæve prisen. Men du bør i stedet for fremhæve noget andet. Siden kontakt: En mailform ville være alle tiders. |
hej Johnny Fin og enkel website og ærgerligt, det ikke er på Fyn....:-) Jeg kan ikke hurtigt gennemskue priserne i tillægsskemaet? Jeg kunne foreslå, at du hjælper din læser lidt mere her. Du skulle måske også skrive hvilke geografiske områder, du dækker? mvh Anne Kathrine www.overgaardtekst.dk |
Se www.eneret.dk som er rettet til at tage udgangspunkt i opfinders begrebsverden. |
Jeg forstår ikke hvad du mener med æøå??? |
eg er til daglig i l�re som t�mrer, og driver dette firma som en virksomhed med udf�relse af arbejde i weekenderne. Jeg har tidligere v�ret selvst�ndig vinduespudser, og da jeg mangler en ekstra indkomst efter jeg er startet i l�re, og flere gamle kunder til stadighed ringer og sp�rger om jeg vil starte igen, har jeg valgt at starte virksomheden op igen.
|
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Johnny Som de andre siger så mangler din side et spark! Har du selv lavet den ? :) I hvertfald, super logo, for lidt faver.. Er ikke vild med deisgnet da det virker lidt kedeligt. Ikke særlig indbydene.. Men meget simpelt. /Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.