Vil ikke tilføje noget negativt. Kan godt lide siden, den er nem at læse og den er simpel. Da mit motto er "keep it simple", rammer du jo meget godt. Men det er jo kun min mening :-)
Jeg ville dog ændre tekst og formulering flere steder, men det er blevet nævnt rigeligt i tråden her.
Jeg bliver lidt forvirret da jeg ser siden: servicefirma en bænk med noget frugt på, et billede med noget sæbe, en tømrer, og så noget vinduespudsning og udlejning ! Det var bare lige et kort indblik i hvad min hjerne tænker de første 5-6 sek. når jeg ser din side.
Her er hvad jeg ville gøre : Fokusere på at kunden skal se at det først og fremmest er vinduespolering der udbydes. Dernæst udlejning. Kontakt mig knappen er fin - men for nemhedens skyld så vil jeg anbefale at have dit Tlf.nr. øverst under titlen - så man kan ringe til dig med det samme!
Ellers en god side og fedt koncept - keep up the good work !
Jeg bor i et hus med sprossevinduer med mange små ruder. Der er vel ca. 120 stk så du må hellere udvide dit skema.
Bare en idé: Hvad med at lave et super tilbud for et snævert geografisk område på fx 5 villaveje. Hvis du så, på grund af prisen, får en masse kunder lige ved siden af hinanden, vil du spare en masse transporttid. Efterfølgende kan du så lægge flere gader til.
Du kunne også give rabat hvis fx. 3 naboer går sammen og bestiller på samme tid.
Hej Morten. Jeg har allerede flere boligområder som jeg kommer hos på faste dage. Typisk sidste lørdag i hver md, eller anden lørdag i måneden. Jeg giver en fast pris ved et hus som det du omtaler(mange ruder) ;-) Prislisten er mens som en guide, jeg skal selvfølgelig selv ud og inspicerer huset.