Du skriver, at "Jeg har tidligere været selvstændig vinduespudser, og da jeg mangler en ekstra indkomst efter jeg er startet i lære" Jeg tror ikke, det er smart at skrive, at du mangler en ekstra indkomst og at det er derfor, du er startet. Kunder vil nok foretrække nogen, der gør det af lyst - ikke af pengemangel. Hvad ville du selv foretrække? Du kan bare skrive "Jeg har tidligere været selvstændig vinduespudser. Da flere af mine gamle kunder til stadighed ringer og spørger om jeg vil starte igen, har jeg valgt at starte vinduespudsningen op igen." Det er jo stadig lige rigtigt, eller hvordan...? Ellers udmærket foto af dig på forsiden: Neutral, imødekommende og præsentabel, intet dum-smart grin, men rimeligt tillidsvækkende - som om du har overskud nok til at servicere dine kunder seriøst. Hvis du kan få en bekendt, kollega eller anden med rimeligt skrivetalent, så bed vedkommende om lige at skimme over dine tekster a.h.t. korrekturlæsning. Der er et par sproglige ubehjælpsomheder nogle steder. Adressen i Helsingør, det er forhåbentlig ikke din privatadresse...? Når du skal have opdateret hjemmesiden, kan du så ikke gøre afstanden mellem tekst og rammer en anelse større? Hvis du fx kigger på siden Vinduespudsning, så banker overskriften Vinduespudsning ind i rammen til venstre. Det ser ud til, at der er lavet en table, og cellpadding er sat til nul. Prøv 3 pixels i første omgang. Det gælder også de to rammer på udlejningssiden for bænke og brændekløveren |
Hej Johnny
Jeg giver de andre ret i, at et logo ville gøre underværker. Det nuværende med skyggeeffekt ser ikke specielt godt ud.
Din tekst under "Lidt om mig" er lidt for personlig ... som Poul også skriver, så er det ikke relevant for din virksomhed at du "mangler ekstra indkomst", så prøv at skrive noget andet :o)
Der er både et menupunkt som hedder "Forsiden" og "Til forsiden" ... 1 bør være rigelig ;o)
Din guide til, hvordan man tæller vinduerne op er super fin, specielt den nederste tegning :o) ... dog er der mange "slang"-ord, som jeg ihvertfald ikke forstår. Prøv evt. at se på dine konkurrenter om de bruger nogle andre ord som er lettere at forstå end fx. "Udenfor byskilt" ???
Husk på Udlejnings-siden at skrive om priserne er ekskl eller inkl moms.
Fedt foto af vinduet som bliver pudset :o)
Pøj pøj med forretningen,
Susan :o)