Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min hjemmeside.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver, at "Jeg har tidligere været selvstændig vinduespudser, og da jeg mangler en ekstra indkomst efter jeg er startet i lære"

Jeg tror ikke, det er smart at skrive, at du mangler en ekstra indkomst og at det er derfor, du er startet. Kunder vil nok foretrække nogen, der gør det af lyst - ikke af pengemangel. Hvad ville du selv foretrække?

Du kan bare skrive "Jeg har tidligere været selvstændig vinduespudser. Da flere af mine gamle kunder til stadighed ringer og spørger om jeg vil starte igen, har jeg valgt at starte vinduespudsningen op igen."

Det er jo stadig lige rigtigt, eller hvordan...?

Ellers udmærket foto af dig på forsiden: Neutral, imødekommende og præsentabel, intet dum-smart grin, men rimeligt tillidsvækkende - som om du har overskud nok til at servicere dine kunder seriøst.

Hvis du kan få en bekendt, kollega eller anden med rimeligt skrivetalent, så bed vedkommende om lige at skimme over dine tekster a.h.t. korrekturlæsning. Der er et par sproglige ubehjælpsomheder nogle steder.

Adressen i Helsingør, det er forhåbentlig ikke din privatadresse...?

Når du skal have opdateret hjemmesiden, kan du så ikke gøre afstanden mellem tekst og rammer en anelse større? Hvis du fx kigger på siden Vinduespudsning, så banker overskriften Vinduespudsning ind i rammen til venstre. Det ser ud til, at der er lavet en table, og cellpadding er sat til nul. Prøv 3 pixels i første omgang. Det gælder også de to rammer på udlejningssiden for bænke og brændekløveren

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 19:54

Hej Johnny

Jeg giver de andre ret i, at et logo ville gøre underværker. Det nuværende med skyggeeffekt ser ikke specielt godt ud.

Din tekst under "Lidt om mig" er lidt for personlig ... som Poul også skriver, så er det ikke relevant for din virksomhed at du "mangler ekstra indkomst", så prøv at skrive noget andet :o)

Der er både et menupunkt som hedder "Forsiden" og "Til forsiden" ... 1 bør være rigelig ;o)

Din guide til, hvordan man tæller vinduerne op er super fin, specielt den nederste tegning :o) ... dog er der mange "slang"-ord, som jeg ihvertfald ikke forstår. Prøv evt. at se på dine konkurrenter om de bruger nogle andre ord som er lettere at forstå end fx. "Udenfor byskilt" ???

Husk på Udlejnings-siden at skrive om priserne er ekskl eller inkl moms.

Fedt foto af vinduet som bliver pudset :o)

Pøj pøj med forretningen,

Susan :o)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:55

SmileDen er god

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:11

Grunden til at jeg skriver jeg gør det fordi jeg manglet indtægt, er at min chef udtrykeligt har bed mig tilkendegøre at jeg ikke lever af firmaet,da jeg er i lære som tømrer, og jeg må kun udføre vinduespudsning i weekenderne, ikke på alm arbejds dage. Jeg forstår ikke hvorfor der er en der har en (mærkelig tekst)??

Mvh Johnny B Nielsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:03

skriv lidt om de tilfreds kunder få dem på siden og gerne med nogle vinduer der skinner og er hel rene 

vis lidt mere aktive du er i gang med vindues pudsning med billeder og gerne en enkel video

Jeg ville oveni lave en kontaktformular på kontakt siden derved lettere at kontakt ellers hvorfor lave siden det stå jo i fodnoten evt. en lille tillægs info kontakt tid mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Botoft Nielsen:
Grunden til at jeg skriver jeg gør det fordi jeg manglet indtægt, er at min chef udtrykeligt har bed mig tilkendegøre at jeg ikke lever af firmaet,da jeg er i lære som tømrer

Du lever vel ikke efter hvad din mester siger? Du kan jo pudse vinduer efter arbejde? Jeg driver også iMediaMan efter mit arbejde som Elektrikker til dagligt, både i hverdagen og i weekenderne. Ikke noget min mester bestemmer.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:28

Simpel og overskueligt side, jeg syntes da den er okay, men er jo også tømrer som han der lavede den....;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:33

- Første ting jeg mener du skal rette er at der ikke skal stå "servicefirmaet Johnny b...." Det er alt for bredt i mine øjner. Er du ikke vinduepudser? Udlejning? De fleste normale besøgende vil blive forvirret med de forskellige titler.. Det er jeg faktisk også :)

- Derudover mangler designet en hel del.

- Kontaktformular mangler

- Få lavet en bestilling/udlejnings funktion i stedet for mail/ring - Det går ikke..

- Menuen står lidt mærkeligt.. 

- Beskrivelsen af dig skal være på en underside som hedder "om mig/os/firmaet". 

- Hvad med handelsbetingtelser?

Det er ikke for at skyde din side ned men prøv at kig på dine konkurrenter og få lidt inspiration. Det er en skam hvis du ikke får gjort lidt mere ved din side hvis du forventer at hente mange kunder hjem gennem din side..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 21:33

Problemet med æ, ø og å skyldes, at du ikke har angivet tegnsæt. Prøv at tjekke din side hos W3C.

/Kjeld

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johnny

Jeg synes det er en flot og overskuelig hjemmeside med overskuelig information.

Jeg synes overhovedet ikke at du behøver en masse farver og andet bling bling på hjemmesiden.

Alle skal jo finde hjemmesiden behagelig og overskuelig og min mormor på 67 synes jo ikke at en "fancy" hjemmeside er sagen, hvis hun ikke kan finde rundt på den. Og hun er jo også en potentiel kunde til vinduespudsning.

Held og lykke med projektet :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)