Hej Morten Meget sjov tanke, men hvordan vil du sikre dig at folk rent faktisk vil gøre en indsats? Hvad nytter det at signe op, hvis man efterfølgende laver nada? Næsten lige meget hvad man kaster sig ud af selvstændig forretning, så kræver det et commitment, og får man det hele foræret, så er der nok ikke samme vilje som hvis man havde "fingrene på kogepladen". Hvis det er betalt, hvor ligger motivationen så henne... Og ordet prøve...hører det virkelig hjemme i et selvstændigt mindset? Nu kan jeg ikke tale for DubLi, men de fleste andre jeg kender incl. mit eget, der handler det om investering af tid, og sign up er altså kun en brøkdel af toppen af isbjerget. Hvis jeg og flere i det team jeg er i hver især skal investere 10 timer om ugen i en der er signet up, så er der altså også nogle krav til denne person - bl.a. derfor er den personlige dialog så vigtig. Jeg ved ikke hvorfor mange tror det bare handler om at rekruttere for vildt, eller at man bare signer alle op. Martin |
@ martin slot
Jeg er 100% enig i at det kræver en indsats. Jeg ville aldrig tro at man bare kunne signe sig op i et system og så vente på at pengene ruller ind. Selvfølgelig skal man bruge lige så meget energi hvad enten man starter selv, eller i MLM eller et franchise.
Derfor skulle der jo også skrives en blog hvor man gjorde rede for sin arbejdsindsats, men nej selvfølgelig kan jeg da ikke vide om folk snyder og intet laver. Men jeg kunne da godt forestille mig at der var nogen der rent faktisk synes at det kunne være sjovt at prøve. Men det er vel på den anden side heller ikke nødvendigt at folk bruger 100 timer om ugen, det er vel alm. at folk starter op i Dubli som sidebeskæftigelse?