Lyder som en god idé Held og lykke med det |
Halløj Martin.
Martin Slot:Reklamer og reklamebureauer koster lige meget hvilken branche man er i...DubLi betaler selvfølgelig ikke alt direkte videre til reklamebureauet, men har vel i bund og grund valgt et reklamebureau til at lave en kampagne som så indeholder en formue der skal betales til tv. Om det så er smart at de folk der arbejder med DubLi kan købe sig til nogle af disse kunder, er op til en selv at vurdere.
ja, der er ikke meget at sige dertil.
Martin Slot:Mht. overskudet er jeg ligesom mange andre overrasket, men har ikke kigget dybt i regnskabet. Det giver ikke nogen mening at det aldrig må få overskud. Og jeg kan da heller ikke helt forstå hvor pengene er henne, hvis reklame kampagnen reelt betales af Kedde m.fl.
OKAY, den her er en udfordring og hvor langt jeg vil gå vil tiden vise, for jeg smider en bombe nu..hehe
(opsmøg ærmer, frisk kaffe i koppen og smøgen i kæften nu starter det)
DubLi, har ingen intentioner om at være rig. Michael Hansen, Grundlægger af DubLi, har en vision...(lang pause)
netop fordi han er fra danmark, og har oplevet så meget modgang pga. Janteloven, stritter han imod og flytter til dubai, hvor han i fred og ro kan udtænke en plan som, lad os sige, vil gøre ham godt "polstret".
samtidig er han et menneske med et godt hjerte og god hjerne. (denne kombination er svært at finde)
Manden er een ud af ganske få, fordi han skiller sig ud (væsentligt) og det giver ham (herhjemme) mange, mange klø.
Hans vision går ud på, at skabe et system der kan gøre en ganske alm. DANSKER. til det der begynder med m...og slutter på -nær.
Er han en tosse..? i danske øjne stort ja.
Danmark er et L...eland for de få mennesker der skiller sig ud, som han gør, som jeg gør...som de fleste af os dublikaner gør, og temmelig mange MLMére gør.
DER er pengene....
Samtidig støtter dubli velgørendhedsfonde og meget mere. men det står ingen steder. og har nok i denne tråd ikke meget relevans for det er pebernødder.
Jeg er en dublitosse, og er stolt af det...og forberedt på, at MLM branchen har det hårdt i lille DK, som det jo fremgår tydeligt af "jurist" Tina Dhanda. hun fraråder jo alt indenfor MLM. uanset hvad. Og jeg undrer mig...ALLE " eksperter " der udtaler sig, kommer jo ikke med et konkret budskab, lovligt, ja eller nej.. der er ALTID et: ser ud som, eller: det ligner...eller er mystisk...hvad kan jeg bruge det til ??? ikke en hujende hatfis..
nå. det var det.
kom glad igen...