Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 23 ud af 33 (329 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
nej okay. dit valg. så lad os skilles her med ønske om god vind i sejlet til hinanden.

Lyder som en god idé Held og lykke med det Wink

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:32

Halløj Martin.

Martin Slot:
Reklamer og reklamebureauer koster lige meget hvilken branche man er i...DubLi betaler selvfølgelig ikke alt direkte videre til reklamebureauet, men har vel i bund og grund valgt et reklamebureau til at lave en kampagne som så indeholder en formue der skal betales til tv. Om det så er smart at de folk der arbejder med DubLi kan købe sig til nogle af disse kunder, er op til en selv at vurdere.

ja, der er ikke meget at sige dertil.

Martin Slot:
Mht. overskudet er jeg ligesom mange andre overrasket, men har ikke kigget dybt i regnskabet. Det giver ikke nogen mening at det aldrig må få overskud. Og jeg kan da heller ikke helt forstå hvor pengene er henne, hvis reklame kampagnen reelt betales af Kedde m.fl.

OKAY, den her er en udfordring og hvor langt jeg vil gå vil tiden vise, for jeg smider en bombe nu..hehe

(opsmøg ærmer, frisk kaffe i koppen og smøgen i kæften nu starter det)

DubLi, har ingen intentioner om at være rig. Michael Hansen, Grundlægger af DubLi, har en vision...(lang pause)

netop fordi han er fra danmark, og har oplevet så meget modgang pga. Janteloven, stritter han imod og flytter til dubai, hvor han i fred og ro kan udtænke en plan som, lad os sige, vil gøre ham godt "polstret".

samtidig er han et menneske med et godt hjerte og god hjerne. (denne kombination er svært at finde)

Manden er een ud af ganske få, fordi han skiller sig ud (væsentligt) og det giver ham (herhjemme) mange, mange klø.

Hans vision  går ud på, at skabe et system der kan gøre en ganske alm. DANSKER. til  det der begynder med m...og slutter på -nær.

Er han en tosse..? i danske øjne stort ja. 

Danmark er et L...eland for de få mennesker der skiller sig ud, som han gør, som jeg gør...som de fleste af os dublikaner gør, og temmelig mange MLMére gør.

DER er pengene....

Samtidig støtter dubli velgørendhedsfonde og meget mere. men det står ingen steder.  og har nok i denne tråd ikke meget relevans for det er pebernødder.

Jeg er en dublitosse, og er stolt af det...og forberedt på, at MLM branchen har det hårdt i lille DK, som det jo fremgår tydeligt af "jurist" Tina Dhanda. hun fraråder jo alt indenfor MLM. uanset hvad. Og jeg undrer mig...ALLE " eksperter " der udtaler sig, kommer jo ikke med et konkret budskab, lovligt, ja eller nej.. der er ALTID et: ser ud som, eller: det ligner...eller er mystisk...hvad kan jeg bruge det til ??? ikke en hujende hatfis..

nå. det var det.

kom glad igen...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld Christian, jeg er tilbage Embarrassed

Christian:
netop fordi han er fra danmark, og har oplevet så meget modgang pga. Janteloven, stritter han imod og flytter til dubai, hvor han i fred og ro kan udtænke en plan som, lad os sige, vil gøre ham godt "polstret".

Hvordan kan Janteloven være en modgang til det?? Jeg har aldrig hørt nogen har som har noget i mod at man laver en forretning i DK.

Christian:
Hans vision  går ud på, at skabe et system der kan gøre en ganske alm. DANSKER. til  det der begynder med m...og slutter på -nær.

Det er også Danske Spils vision og de har endda formået at føre den ud i livet Stick out tongue

Christian:
Danmark er et L...eland for de få mennesker der skiller sig ud, som han gør, som jeg gør...som de fleste af os dublikaner gør, og temmelig mange MLMére gør.

Hvordan skiller i jer ud? dem som jeg har set har været ganske almindelige folk.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:13

Christian:

DubLi, har ingen intentioner om at være rig. Michael Hansen, Grundlægger af DubLi, har en vision...(lang pause)

samtidig er han et menneske med et godt hjerte og god hjerne. (denne kombination er svært at finde)

Manden er een ud af ganske få, fordi han skiller sig ud (væsentligt) og det giver ham (herhjemme) mange, mange klø.

Er han en tosse..? i danske øjne stort ja. 

DER er pengene....

Samtidig støtter dubli velgørendhedsfonde og meget mere. men det står ingen steder.  og har nok i denne tråd ikke meget relevans for det er pebernødder.

Jeg er en dublitosse, og er stolt af det...og forberedt på, at MLM branchen har det hårdt i lille DK, som det jo fremgår tydeligt af "jurist" Tina Dhanda. hun fraråder jo alt indenfor MLM. uanset hvad. Og jeg undrer mig...ALLE " eksperter " der udtaler sig, kommer jo ikke med et konkret budskab, lovligt, ja eller nej.. der er ALTID et: ser ud som, eller: det ligner...eller er mystisk...hvad kan jeg bruge det til ??? ikke en hujende hatfis..

nå. det var det.

kom glad igen...

LOL....

Rolig nu...

Der er nu rigtig mange mennesker som har hjertet på rette sted, og så folk der stadig lever i DK. Det forklarer stadig ikke underskud efter et rekordår...En god hjerne sørger vel for overskud til aktionærerne....Mht. Tina Dhanda, så er jeg slet ikke enig med dig, i mine øjne er det udelukkende DubLi og kontant info hun forholder sig til...Er det så forfærdeligt som hun gør det til, ville det vel have været ulovligt...

Fint med velgørenhed, men det er jo også jeres opgave at markedsføre dette eller hvad...

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 17:17

Hej Per, længe siden...Skype-ItWasntMe

Hvad skyldes egentlig din ihærdighed ?

Per Hedegaard:
Hvordan kan Janteloven være en modgang til det?? Jeg har aldrig hørt nogen har som har noget i mod at man laver en forretning i DK.

uden at du skal tage det personligt, men er du blåøjet ? skal lige spørge dig om du arbejder med MLM ?

kender du janteloven ? den lever på bedste vis i DK.

Per Hedegaard:
Det er også Danske Spils vision og de har endda formået at føre den ud i livet

og der er da super...nu er de jo bare noget ældre, og deres system er der aldrig noget galt med, det har aldrig haft tekniske vanskeligheder og blabla...

dubli er en genfødt baby...alt skal først læres, der er pt. meget lidt erfaring med denne kombination af e-handel og MLM. derfor er det enormt svært lige nu da vi befinder os i starten af kurven.

Per Hedegaard:
Hvordan skiller i jer ud? dem som jeg har set har været ganske almindelige folk.

igen, tilbage til mit spørgsmål om du har erfaring fra MLM., fordi MLM er for alle, men ikke alle er "minded" til MLM.

og det er i danmark ganske få. Sikkert kender du mange, men se det på landsplan..

Jeg skiller mig ud, fordi jeg går imod strømmen, jeg danner mine egne holdninger, og hvis jeg skal komme med noget fra andre, undersøger jeg det helst. (den glipper nogengange)

jeg er ikke som de andre, jeg er noget for mig selv...hm... ved ikke helt hvordan jeg skal forklare den...

vi er da også almindelige i hverdagen og ting, men har bare flere punkter hvor vi skiller os ud. Bl.a. må en networker ALDRig GIVE OP. for så er man taber. Og det er disse mennesker, der kan tage pusten fra næsten enhver, fordi "alle" gør som flertallet, eller dem man ser op til...

"alle" kører for stærkt på landevejen, ...jeg er den de overhaler..

tja. 

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 17:27

Hej Martin, ja jeg er rolig..hehe

Tina Dhanda har for år tilbage været medvirkende til, at et MLM selskab som jeg var med i, valgte at lukke for lille DK. (det lever nu på 11.år) fordi hun kom med samme udtale: jeg fraråder alle....bla bla...der er jo som du skriver: havde dubli været ulovlig var det nok forbudt. Hvorffor kan hun ikke melde klart ud? og hvis det er pga. tiden så må hun sige til kontant,: beklager jeg skal se det først. ER det sådan, at hun kun forholder sig til det materiale som kontant kommer med, ja så er svaret kendt på forhånd, hun udtaler sig om noget hun ikke er inde i, igen...mangel på viden, som jeg ser det.

det er som jeg skrev tidligere: hvis jurister ikke kan finde ud af det, kan jeg ikke bruge det til noget.

Nej vi markedsfører det ikke.

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:
Hvad skyldes egentlig din ihærdighed ?

Ved det egentlig ikke rigtig. Måske fordi jeg ikke lide at se folk blive forført af smarte sælgere.

Christian:

uden at du skal tage det personligt, men er du blåøjet ? skal lige spørge dig om du arbejder med MLM ?

kender du janteloven ? den lever på bedste vis i DK.

Jeg kender udmærket Janteloven, men den har aldrig været en hindring for at lave en forretning. Nej, jeg arbejder ikke med MLM. Jeg er slet ikke en sælger type og ville sikkert gøre det rigtig dårlig som MLM'er

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 17:39

Per, jeg bliver dig svar skyldig da jeg skal ud af døren, men jeg vender tilbage.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:01

Per Hedegaard:

Ved det egentlig ikke rigtig. Måske fordi jeg ikke lide at se folk blive forført af smarte sælgere.

Jeg kender udmærket Janteloven, men den har aldrig været en hindring for at lave en forretning. Nej, jeg arbejder ikke med MLM. Jeg er slet ikke en sælger type og ville sikkert gøre det rigtig dårlig som MLM'er

Tror ikke der er ret mange der kan lide smarte sælgere, ligemeget hvilken branche man er i. Forført, lokket eller overbevise er også rigtig dårlige metoder, og jeg tvivler på at det har medført tilnærmelsesvist den succes man har ønsket (hos "lokkeren").

Og bare lige en kommentar til det sidste...sælgertypen er ikke noget krav, der findes ikke nogen formel på hvilke typer der egner sig bedst til MLM, det kan være alt fra pædagoger, rengøringspersonale, tandlæger osv.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej trådstarter hvis du såadn nogenlunde kan engelsk så vil jeg foreslå dig at købe telling a lie af paul ekman også gå til et af deres rekruterings møder, sæt dig på første række. og hold godt øje med deres micro expressions mens de taler fordi så får du sandheden om dubli, da jeg så kontant eks. kunne jeg med det samme se at direktøren var fuld af løgn i det der interview med værten og det er fordi jeg har læst telling a lie af paul ekman :-)

Side 23 ud af 33 (329 indlæg)