Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG SKAL VÆRE FAR !!!!!!!!!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

  Stort tillykke Marcel!
Du kan godt se frem til at dette bliver dit livs største iværksætter-projekt uden sammenligning.
Det tærer hårdt på "kassekreditten" hvad angår søvn, tålmodighed m.m. men afkastet er tilgengæld også det hele værd Geeked.

Jannik Hansen:

Husk nu, barnets første ord skal være "Mor" - det er trodsalt det de siger de første 2-3 år af deres liv, 40-50 gange om dagen ;-) haha.. Taler af erfaring ;)



Arrhh den holder ikke helt. Min datter kunne faktisk sige "Far" før "Mor" på trods af at det var min kone som hun så mest til. Men hun var også fra starten af og er stadig en "Far's pige".

/Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang: TUSINDE tak, allesammen - godt at høre fra andre iværksættere der klarer sig godt og har børn: Det vidner kun om, at det KAN lade sig gøre ;)

Jesper Norbøll:

Jannik Hansen:

Husk nu, barnets første ord skal være "Mor" - det er trodsalt det de siger de første 2-3 år af deres liv, 40-50 gange om dagen ;-) haha.. Taler af erfaring ;)



Arrhh den holder ikke helt. Min datter kunne faktisk sige "Far" før "Mor" på trods af at det var min kone som hun så mest til. Men hun var også fra starten af og er stadig en "Far's pige".

/Jesper

Ja, det er vel bare et spørgsmål hvad barnet hører mest: "Gad vide hvornår far kommer hjem", "Nu er far forsinket igen", osv. hehehehe

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)