Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG SKAL VÆRE FAR !!!!!!!!!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

Det er en glædens tid for mit vedkommende; ikke alene vækster vi fantastisk dejligt organisk - jeg fandt ud af i fredags, at min kæreste er gravid (6-8 uger henne)!!! Vi besluttede så her henover weekenden, at vi beholder barnet - SÅ JEG SKAL VÆRE FAR!!! Big Smile

Jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på og har bare lyst til at råbe det (og det gør jeg så ved at poste det på Amino og med store bogstaver Smile).

Nu skal forretningen ikke tage denne glædelige nyhed over, men jeg vil gerne tilbyde jer alle Amino rabatlinkbuilding (som vi gør for mange blandede størrelser af virksomheder - og alle med god fremgang hver måned):

15% rabat på alle vores Premium løsninger i linkbuilding (klik her!) - ingen binding :) Skriv til mig her.

Uanset hvad, er jeg bare glad og ønsker jer alle en FANTASTISK dag :D

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:22

Mange gange tillykke!

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Marcel Fuursted:
Det er en glædens tid for mit vedkommende; ikke alene vækster vi fantastisk dejligt organisk - jeg fandt ud af i fredags, at min kæreste er gravid (6-8 uger henne)!!! Vi besluttede så her henover weekenden, at vi beholder barnet - SÅ JEG SKAL VÆRE FAR!!! Big Smile

TILLYKKE!! :D

Husk nu, barnets første ord skal være "Mor" - det er trodsalt det de siger de første 2-3 år af deres liv, 40-50 gange om dagen ;-) haha.. Taler af erfaring ;)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

TILLYKKE!! :D

Husk nu, barnets første ord skal være "Mor" - det er trodsalt det de siger de første 2-3 år af deres liv, 40-50 gange om dagen ;-) haha.. Taler af erfaring ;)

Hehe... Det er hermed noteret!!

Mickey:

Stort tillykke.. Det bliver da super spændende, skal selv være far inden længe.. Min kæreste er dog 4 måneder henne!!

Og tillykke til dig også :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Tillykke! :D 

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Så du siger - Vi besluttede os for i weekenden at beholde barnet!!!

Var det ironi eller passer det seriøst?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

Stort tillykke herfra Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 12:32

Hej Marcel,

Stort tillykke med den kommende titel. Det er en titel man kan være stolt af siger de jo, og det passer vel meget godt.

Alle kan blive ejer, indhaver eller sågar kalde sig direktør osv., men titlen som far er en man skal kæmpe for at gøre sig fortjent til, til gengæld beholder man den resten af livet Big Smile

Min kæreste er også gravid, dog omkring 6,5 måned henne, så kender følelsen og glæden ved at skulle være far, selvom der godt nok er mange ting man kommer til at tænke meget grundigt over i de 9 måneder det her står på.

Den største fare ved at skulle være far samtidig med at være iværksætter er jo nok at vores arbejde for de fleste af os er en lille del af os selv, som vores egen lille baby. Den svære opgave står i at huske at holde arbejde og familielivet adskilt, og huske bruge masser af tid med den lille ny, men man skal jo heller ikke glemme sit firma, for så går det jo også galt.

Men nyd de næste 9 måneder, og lad ikke kæresten få dig alt for langt under tøflen, de har det med at spille lidt for meget på det med at de er gravide. Men fakta er at langt de fleste kvinder ikke behøver alt den ekstra service i de 9 måneder, men at de grundet hormonerne der spiller lidt med musklerne, kan reagere meget forskelligt på ting som normalt er okay med dem. Big Smile

Sidst men ikke mindst, er det jo et super tidspunkt at blive gravid, for så skal du jo ud og jage jordbær i ventermånederne Smile (Bare rolig, det er i virkeligheden de færreste gravide der vil have jordbær klokken lort om natten, det er nærmere chokolade, kager og alt andet med et ekstremt kalorie indhold Smile

Med venlig hilsen, og igen tillykke med den kommende familieforøgelse

Johnny Rosenkjær

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Johnny Rosenkjær:
Den største fare ved at skulle være far samtidig med at være iværksætter er jo nok at vores arbejde for de fleste af os er en lille del af os selv, som vores egen lille baby. Den svære opgave står i at huske at holde arbejde og familielivet adskilt, og huske bruge masser af tid med den lille ny, men man skal jo heller ikke glemme sit firma, for så går det jo også galt.

Der er en meget simple løsning.. iPhone ;-) Man kan ikke være iværksætter, og så stadig holde familieliv, og erhversliv adskilt - men man kan skabe dybforståelse fra begge sider. :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 12:49

Jannik Hansen:

Der er en meget simple løsning.. iPhone ;-) Man kan ikke være iværksætter, og så stadig holde familieliv, og erhversliv adskilt - men man kan skabe dybforståelse fra begge sider. :-)

Det har du selvfølgelig nok ret i, men lige meget om jeg så havde 10 unger, ville jeg ikke gå tilbage til min iPhone, og den slags religionsdebat hører ikke til i denne tråd. Så lad os holde den på at man med en smartphone har nemt ved at udføre sit arbejde uden at behøve at sidde på kontoret 24/7 Smile Men mit problem er jo også lidt større tidsmæssigt, da jeg jo både er selvstændig webudvikler, universitets studerende, og deltidssælger i en butik. Og jobbet som deltidssælger kan jeg desværre endnu ikke klare via mobilen. Tror også jeg ville blive overrasket næste gang jeg trådte ind i Jack&Jones hvis der ingen medarbejdere var, men f.eks. bare et mobil nr. jeg kunne sende en sms til hvis jeg havde spørgsmål.. Tror nok egentlig at jeg ville gå videre ind i den næste tøjbutik i stedet så.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)