Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG SKAL VÆRE FAR !!!!!!!!!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe STORT tillykke!!!:D

Så finder du ud af hvad livet for alvor går ud på.. Der er ikke noget mere livsbekræftene end ens eget kød og blod.. Og tillykke med i tog den "rigtige" beslutning, - at beholde barnet... Når i får det, vil du/i slet ikke kunne forstå at i overvejede alternativet...;-)

Dbh/ Ulrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:58

Stort tillykke! det er helt fantastisk, har selv lige fået en lille ny, han er 14 dage nu. Når man først har fået en af dem fatter man ikke hvorfor man ikke bare laver dem igen og igen og igen :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

tillykke

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:02

Så er det slut med at sove du ! :-)

Din virksomhed kan du afmelde inde på webreg.dk med din digitale signatur.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:16

Tusinde tak for alle jeres hilsner - nu når jeg ikke lige svare jer allesammen, da jeg samtidig med dette har fået en del henvendelser på mit "Nybagt-Far-Tilbud" :)

Men det korte af det lange er, at jeg har en meget overbærende kæreste, som vil aflaste mig så meget som muligt (det siger de sikkert allesammen) så firmaet kører videre i bedste velgående :) Derudover er jeg heldigvis ikke alene om firmaet jo ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:19

Tillykke, Marcel

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:30

Hej Marcel

Super mange gange tillykke herfra

- Kasper

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:20

Stort tillykke! 

Glæd dig og så nyd dem mens de er små, har selv en datter og en søn, datteren skal starte i skole næste år :-) det går sindsygt hurtigt.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Rosenkjær:
Det har du selvfølgelig nok ret i, men lige meget om jeg så havde 10 unger, ville jeg ikke gå tilbage til min iPhone, og den slags religionsdebat hører ikke til i denne tråd. Så lad os holde den på at man med en smartphone har nemt ved at udføre sit arbejde uden at behøve at sidde på kontoret 24/7 Smile Men mit problem er jo også lidt større tidsmæssigt, da jeg jo både er selvstændig webudvikler, universitets studerende, og deltidssælger i en butik. Og jobbet som deltidssælger kan jeg desværre endnu ikke klare via mobilen. Tror også jeg ville blive overrasket næste gang jeg trådte ind i Jack&Jones hvis der ingen medarbejdere var, men f.eks. bare et mobil nr. jeg kunne sende en sms til hvis jeg havde spørgsmål.. Tror nok egentlig at jeg ville gå videre ind i den næste tøjbutik i stedet så.

Sandt :) Jeg holder nu gang i forretningen ved en mail klient på iPhonen, hvor jeg kan besvare support-henvendelser, styre min programmøre på fillipinerne - og irritere nogle kunder.. Naturligvis kan man ikke klare alt over en telefon, men langt de fleste online ting - kan faktisk klares på kort tid allesteder :) På den måde kan man tillade sig familietid, hvor man normalt burde arbejde, uden kunderne, eller bogholderen opdager det ;-)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort tillykke Big Smile

Det er dejlig at høre det hele kører for dig, ville ønske det skete for mange flere.

God vind og held og lykke fremover.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)