Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min side

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Nå så er tiden kommet til jeg godt vil ha lidt respons på min side EDB-Eksperten

Der mangler stadig en del (rigtig rigtig meget) men det er jo altid godt at vide om mand bevæger sig i rigtige retning. :o)

Der er bøvl med mit SEO modul så den dur ikke pt og det er kun meta tags og side titler på de 2 øverste lag.

det jeg helst vil ha respons på er design. er siden for mørk? farve, skrift typer, billeder, logo (bliver skiftet ud når jeg finder på noget godt) og general brugervenlighed.

siden har pt ca 9000 varenumre plus jeg har 13.000 mere jeg kan smide på når jeg engang har fået lavet et modul til noget icecat

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:15

Den reklame du har i højre side - fjern den, jeg synes den ødelægger meget, den gør ihvertfald at sidens mainstream look bliver lidt ødelagt. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:18

Pæn go ren side.. Formoder at den kommer til at være en del større når du indsætter alle vare..

Men som Martin også skriver det, så passer den farverige reklame bare ikke ind i selve designet.

Eller så er du på vej i den rigtige retning :)

God weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 17:34

Hej Joachim

Jeg kan rigtig godt lide sitet og opsætningen, nemt og overskueligt - men går du ind på siden:

Om EDB-Eksperten

Vi er et lille ny startet firma som bevæger sig ind på IT markedet. vi bestreber os på at yde en god service til vores kunder og bygger firmaet om omkring dette. kunden kommer i første rekke og kan altid kontakte os på tlf 28972878.

Så er der en masse stavefejl - SE ovenfor - Derfor en god íde, få læst dit site igennem af en korrekturlæser, og få det rettet. Det er en super vigtig del, da dit site er dit vindue ud til omverdenen.

Et andet godt fif er at mange kunder google engelske udtryk, derfor vil du gerne have fat i dem, så kan det anbefales at få sitet oversat tl engelsk.

Fortsat held og lykke med sitet og din forretning:-)

Knus fra

Tina Nurby/Indehaver af BE Communication

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:46

Jeg takker for den hurtige respons.

og reklamer og stave fejl er fjernet :o) (der kan dog sagtens være flere stavefejl da jeg sider med en mures hænder på min kones 10" notebook da min egen bærbar liger i 10-20 dele)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 17:53

Your Welcome - God weekend.

Tina

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 18:23

Halløj..

Det ser sgu godt ud :-) Lækkert og simpelt..

Men:

Det første jeg lagde mærke til var det store hvid område i toppen, det skyldes nok +1 knappen,, Synes det er meget ærgeligt..

God weekend ;)

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 18:52

Ja den sk#%# google +1 har jeg bøvlet noget med. den passer ikke ind og jeg er i konflikt med mig selv om den skal med på siden. Der er jo så det vis mand får en del der trykker på den har den indvirkning på din placering i google. den får desvære lov til at blive indtil jeg finder en bedre placering

men god weekend til jer alle og tak for hjælpen. (i er stadig velkommen til at kigge på min side og komme med forslag)

og når i jo alligevel er på siden så giv da lige en +1 :o) hehe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:32

lav mellemrum i teksten der står en masse i tekst som reelt er fakta i produkt beskrivelserne punkt op stil det

CVR nummer og telefon nummer det skaber troværdighed.

Mere info er vigtigere om jer

grund info om produkter vigtigere før kaster sig ud i 10.000 produkter , hvad betyder ram mv. alt den interne links struktur vil give vis laver grund sider omkring vil være byggeklodsen i organiske gratis søge resultater husk lav h1 og en siden overskrifter hver gang en et kerne ord nævnes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 11:07

Mikael

hvad mener du med grund info? er det en side med info om hvad ram, Cpu og hvad den slags er?

jeg har lidt svært ved at finde ud af din besked måske er det bare mig der lige skal have øjnene skyllet her søndag morgen (ja morgen da det blev lidt sent i går :o)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)